Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Wydanie zezwolenia na zamontowanie tabliczki znamionowej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Komunikacji
Ogłoszono dnia: 2015-10-28 11:26:48
Termin załatwienia
poniedziałek 7:45 - 15:15 wtorek – czwartek 7:45 - 14:30 piątek 7:45 - 14:00
Miejsce załatwienia
Wydział Komunikacji w Zielonej Górze i Delegatura w Sulechowie (w zależności od miejsca zamieszkania)
Miejsce odbioru
Wydział Komunikacji w Zielonej Górze i Delegatura w Sulechowie (w zależności od miejsca zamieszkania)
Wymagane Dokumenty
- wniosek o wydanie zgody na wykonanie tabliczki znamionowej zastępczej,
- dowód rejestracyjny,
- dokument stwierdzający brak tabliczki znamionowej lub utratę aktualności jej treści,
- dowód tożsamości właściciela, w przypadku:
- osób fizycznych – dowód osobisty,
- osób prawnych – upoważnienie wystawione przez osobę uprawnioną doreprezentowania firmy
Czas realizacji
Od ręki
Opłaty
- 10 zł – opłaty skarbowej, którą można uiścić w kasie urzędu przy ul. Podgórnej 5 (1 piętro, pokój 113) i w kasie Delegatury w Sulechowie lub przelewem. (pobierz druk opłaty)
Tryb odwoławczy
Odwołanie należy złożyć za pośrednictwem Starosty Zielonogórskiego do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze (Al. Niepodległości 7, 65-048 Zielona Góra),
Termin odwołania - 14 dni od dnia doręczenia decyzji; odwołanie należy złożyć za pośrednictwem Starosty Zielonogórskiego.
Podstawa prawna
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 - tekst jednolity)