Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Wymiana dowodu rejestracyjnego z powodu braku możliwości dalszych zapisów
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Rejestracja Pojazdów
Ogłoszono dnia: 2015-10-28 10:39:10
Termin załatwienia
poniedziałek 7:45 - 15:15 wtorek – czwartek 7:45 - 14:30 piątek 7:45 - 14:00
Miejsce załatwienia
Wydział Komunikacji w Zielonej Górze i Delegatura w Sulechowie (w zależności od miejsca zamieszkania)
Telefon kontaktowy
68 45 27 545, 68 45 27 502
Adres e-mail
527eQZ5IWMP3FM+qM0YWYjSX8n6rB5Ux25QEq9AzH3uFV9/75wMQcdumPj0kdthbrEWxZJm5gxPfX9zC2zPTCw==
Miejsce odbioru
Wydział Komunikacji w Zielonej Górze i Delegatura w Sulechowie (w zależności od miejsca zamieszkania)
Wymagane Dokumenty
- wniosek o wymianę dowodu,
- zaświadczenie z ostatniego badania technicznego pojazdu,
- dowód tożsamości właściciela, w przypadku:
- osób fizycznych - dowód osobisty,
- osób prawnych - upoważnienie wystawione przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy.
Czas realizacji
Od ręki
Opłaty
54,00 zł - dowód rejestracyjny
0,50 zł - opłata ewidencyjna za wydanie dowodu rejestracyjnego
18,50 zł - pozwolenie czasowe,
0,50 zł opłata ewidencyjna za wydanie pozwolenia czasowego
Opłaty można uiścić:
- przelewem na konto tut. Starostwa
- przelewem na konto tut. Starostwa
- kartą płatniczą
Podstawa prawna
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 9 maja 2016 r. w sprawie wysokości opłat za wydanie dowodu rejestracyjnego, pozwolenia czasowego, tablic (tablicy) rejestracyjnych i nalepki kontrolnej oraz ich wtórników
- ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
- rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 30 sierpnia 2016 r. w sprawie opłaty ewidencyjnej stanowiącej przychód Funduszu - Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców