Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wydawanie decyzji na posiadanie i utrzymanie chartów rasowych lub ich mieszańcówDrukuj informacjęSprawa: Wydawanie decyzji na posiadanie i utrzymanie chartów rasowych lub ich mieszańcówSzczegóły informacji
Wydawanie decyzji na posiadanie i utrzymanie chartów rasowych lub ich mieszańców
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Ochrony Środowiska
Ogłoszono dnia: 2015-10-30 12:33:36
Termin załatwienia
poniedziałek 7:30 - 16:00 wtorek – czwartek 7:30 - 15:30 piątek 7:30 - 15:00
Miejsce załatwienia
Wydział Ochrony Środowiska
pokój nr 103
pokój nr 103
Telefon kontaktowy
68 45 27 563
Miejsce odbioru
Wydział Ochrony Środowiska
pokój nr 103
pokój nr 103
Wymagane Dokumenty
1. Wniosek o wydanie zezwolenia na hodowanie lub utrzymanie charta rasowego lub jego mieszańca.
2. Dokument potwierdzający pochodzenie psa, jego rasę, wiek, płeć (rodowód, metryka), sposób oznakowania
2. Dokument potwierdzający pochodzenie psa, jego rasę, wiek, płeć (rodowód, metryka), sposób oznakowania
3. Informacje określającą miejsce i warunki utrzymania psa
4. Numer rejestracyjny psa
5. Dokument potwierdzający zaszczepienie psa przeciwko wściekliźnie
Czas realizacji
zaświadczenie w ciągu 7 dni od złożenia kompletnego wniosku
Opłaty
w formie opłaty skarbowej w wysokości: 82,00 zł
Opłatę skarbową można uiścić:
- wpłacając w kasie urzędu przy ul. Podgórnej 5 (I piętro pokój 113),
- przelewem na konto Urzędu Miasta w Zielonej Górze
nr 83 1020 5402 0000 0002 0248 5258
Podstawa prawna
ustawa z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (Dz. U. z 2018r. poz. 651 z późn. zm.)