ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie zezwolenia na zamontowanie tabliczki znamionowejDrukuj informacjęSprawa: Wydanie zezwolenia na zamontowanie tabliczki znamionowej

Szczegóły informacji

Wydanie zezwolenia na zamontowanie tabliczki znamionowej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Rejestracja Pojazdów

Ogłoszono dnia: 2015-10-28 11:26:48

Termin załatwienia

poniedziałek 7:45 - 15:15 wtorek – czwartek 7:45 - 14:30 piątek 7:45 - 14:00

Miejsce załatwienia

Wydział Komunikacji w Zielonej Górze i Delegatura w Sulechowie (w zależności od miejsca zamieszkania)

Telefon kontaktowy

68 45 27 545, 68 45 27 502

Adres e-mail

Miejsce odbioru

Wydział Komunikacji w Zielonej Górze i Delegatura w Sulechowie (w zależności od miejsca zamieszkania)

Wymagane Dokumenty

- wniosek o wydanie zgody na wykonanie tabliczki znamionowej zastępczej,
- dowód rejestracyjny,
- dokument stwierdzający brak tabliczki znamionowej lub utratę aktualności jej treści,
- dowód tożsamości właściciela, w przypadku:
          - osób fizycznych – dowód osobisty,
          - osób prawnych – upoważnienie wystawione przez osobę uprawnioną doreprezentowania firmy

Czas realizacji

Od ręki

Opłaty

- 10 zł – opłaty skarbowej
 
Opłaty można uiścić:
- przelewem na konto tut. Starostwa
- kartą płatniczą

Tryb odwoławczy

Odwołanie należy złożyć za pośrednictwem Starosty Zielonogórskiego do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze (Al. Niepodległości 7, 65-048 Zielona Góra),
Termin odwołania - 14 dni od dnia doręczenia decyzji; odwołanie należy złożyć za pośrednictwem Starosty Zielonogórskiego.

Podstawa prawna

- rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony