ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wyrejestrowanie pojazduDrukuj informacjęSprawa: Wyrejestrowanie pojazdu

Szczegóły informacji

Wyrejestrowanie pojazdu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Komunikacji

Ogłoszono dnia: 2015-10-23 14:20:01

Termin załatwienia

poniedziałek 7:45 - 15:15 wtorek – czwartek 7:45 - 14:30 piątek 7:45 - 14:00

Miejsce załatwienia

Wydział Komunikacji w Zielonej Górze i Delegatura w Sulechowie (w zależności od miejsca zamieszkania)

Miejsce odbioru

Wydział Komunikacji w Zielonej Górze i Delegatura w Sulechowie (w zależności od miejsca zamieszkania)

Wymagane Dokumenty

- wniosek o wyrejestrowanie pojazdu,
- w przypadku złomowania pojazdu:
          - zaświadczenie o przekazaniu kompletnego pojazdu lub niekompletnego jako zespołu posiadającego cechy identyfikacyjne nadwozia, podwozia lub ramy w celu jego utylizacji do przedsiębiorstwa utylizacji pojazdów lub do składnicy złomu wyznaczonej przez wojewodę,
          - dowód rejestracyjny
          - kartę pojazdu, jeżeli była wydana
          - tablice rejestracyjne.
- w przypadku kradzieży pojazdu:
          - oświadczenie złożone przez wnioskodawcę pod odpowiedzialnością karną za składanie fałszywych zeznań,
          - zaświadczenie wydane przez właściwy organ policji potwierdzające zgłoszenie kradzieży pojazdu,
          - dowód rejestracyjny,
          - kartę pojazdu, jeżeli była wydana.
- w przypadku wywozu pojazdu z kraju:
          - dokument potwierdzający zbycie pojazdu za granicą,
          - stosowne oświadczenie złożone pod odpowiedzialnością karną za składanie fałszywych zeznań lub kopia dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie pojazdu za granicą
- w przypadku zniszczenia pojazdu za granicą:
          - dokumenty potwierdzające zniszczenie lub kasację pojazdu za granicą,
          - dowód rejestracyjny,
          - kartę pojazdu, jeżeli była wydana
          - tablice rejestracyjne.
- w przypadku udokumentowania trwałej i zupełnej utraty posiadania pojazdu bez zmiany w zakresie prawa własności:
          - dowód rejestracyjny,
          - kartę pojazdu, jeżeli była wydana,
          - tablice rejestracyjne,
          - dokument potwierdzający wniesienie opłaty na rzecz gminy na realizację zadań, o których mowa w art. 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132 poz. 622 ze zmianami)
- dowód tożsamości właściciela, w przypadku:
          - osób fizycznych – dowód osobisty
          - osób prawnych – upoważnienie wystawione przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony