ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wniosek o dokonanie wpisu zmian do Ewidencji Stowarzyszeń Zwykłych Drukuj informacjęSprawa: Wniosek o dokonanie wpisu zmian do Ewidencji Stowarzyszeń Zwykłych

Szczegóły informacji

Wniosek o dokonanie wpisu zmian do Ewidencji Stowarzyszeń Zwykłych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Edukacji i Sportu

Ogłoszono dnia: 2022-03-31 11:49:59

Termin załatwienia

- rozpatrzenie kompletnego wniosku następuje w terminie 7 dni, - w przypadku stwierdzenia braków we wniosku - wzywa się do jego uzupełnienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania, - termin na dokonanie wpisu liczy się od dnia uzupełnienia wniosku, - nieuzupełnienie wniosku w terminie 14 dni powoduje jego bezskuteczność

Osoba kontaktowa

Wioletta Bordakiewicz

Miejsce załatwienia

Wydział Edukacji i Sportu pok.230

Telefon kontaktowy

68 4527509

Adres e-mail

wioletta.bordakiewicz@powiat-zielonogorski

Sposób załatwienia

Odbiór:
- pismo można odebrac osobiście, po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby,
- możliwe jest doręczenie dokumentu za pośrednictwem poczty polskiej (należy na wniosku zaznaczyć taką formę odbioru)

Miejsce odbioru

Starostwo Powiatowe, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, pok. 230 lub pocztą.

Wymagane Dokumenty

  • wniosek o dokonanie zman we wpisu zmian do Ewidencji Stowarzyszeń Zwykłych (podpisany przez przedstawiciela lub jeśli wniosek składa Zarząd - podpisują go wszyscy jego członkowie),
  • załączniki do wniosku: 
       - protokół z zebrania zawierający informacje o dokonaniu zmiany: przedstawiciela reprezentującego Stowarzyszenie Zwykłe / Zarządu / Komisji Rewizyjnej / nazwy  lub adresu siedziby / regulaminu                         działalności, 
       - lista obecności z zebrania.
 

Czas realizacji

7 dni

Opłaty

bez opłat

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony