Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wniosek o dokonanie wpisu zmian do Ewidencji Stowarzyszeń Zwykłych Drukuj informacjęSprawa: Wniosek o dokonanie wpisu zmian do Ewidencji Stowarzyszeń ZwykłychSzczegóły informacji
Wniosek o dokonanie wpisu zmian do Ewidencji Stowarzyszeń Zwykłych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Edukacji i Sportu
Ogłoszono dnia: 2022-03-31 11:49:59
Termin załatwienia
- rozpatrzenie kompletnego wniosku następuje w terminie 7 dni, - w przypadku stwierdzenia braków we wniosku - wzywa się do jego uzupełnienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania, - termin na dokonanie wpisu liczy się od dnia uzupełnienia wniosku, - nieuzupełnienie wniosku w terminie 14 dni powoduje jego bezskuteczność
Osoba kontaktowa
Wioletta Bordakiewicz
Miejsce załatwienia
Wydział Edukacji i Sportu pok.230
Telefon kontaktowy
68 4527509
Adres e-mail
wioletta.bordakiewicz@powiat-zielonogorski
Sposób załatwienia
Odbiór:
- pismo można odebrac osobiście, po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby,
- możliwe jest doręczenie dokumentu za pośrednictwem poczty polskiej (należy na wniosku zaznaczyć taką formę odbioru)
Miejsce odbioru
Starostwo Powiatowe, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, pok. 230 lub pocztą.
Wymagane Dokumenty
- wniosek o dokonanie zman we wpisu zmian do Ewidencji Stowarzyszeń Zwykłych (podpisany przez przedstawiciela lub jeśli wniosek składa Zarząd - podpisują go wszyscy jego członkowie),
- załączniki do wniosku:
- protokół z zebrania zawierający informacje o dokonaniu zmiany: przedstawiciela reprezentującego Stowarzyszenie Zwykłe / Zarządu / Komisji Rewizyjnej / nazwy lub adresu siedziby / regulaminu działalności,
- lista obecności z zebrania.
Czas realizacji
7 dni
Opłaty
bez opłat