Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Ustalenie odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi powiatoweDrukuj informacjęSprawa: Ustalenie odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi powiatoweSzczegóły informacji
Ustalenie odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi powiatowe
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Gospodarki Nieruchomościami
Ogłoszono dnia: 2020-02-25 11:56:07
Termin załatwienia
poniedziałek 7:30 - 16:00 wtorek – czwartek 7:30 - 15:30 piątek 7:30 - 15:00
Osoba kontaktowa
Agata Olejniczak
Miejsce załatwienia
I piętro, pokój 101, 106
Telefon kontaktowy
68 452 75 30
Adres e-mail
Błąd!
Sposób załatwienia
- Wniosek o wypłatę odszkodowania za przejętą na rzecz Powiatu nieruchomość.
- Wypłata odszkodowania w wysokości uzgodnionej między właścicielem lub użytkownikiem wieczystym a Powiatem.
Miejsce odbioru
Starostwo Powiatowe w Zielonej Górze ul .Podgórna 5 ( I piętro ) pokój 101, 65-057 Zielona Góra, Delegatura Starostwa Powiatowego w Sulechowie ul. Pl. Ratuszowy 8 (II piętro) pokój 8, 66-100 Sulechów
Wymagane Dokumenty
- Ostateczna decyzja stwierdzająca przejście, z mocy prawa, własności nieruchomości za odszkodowaniem, na własność Powiatu, oryginał lub kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Czas realizacji
- Do 1 miesiąca
- Sprawy skomplikowane – do 2 miesięcy
- O każdym przypadku niezałatwienia sprawy w terminie, strony są zawiadamiane z podaniem przyczyn zwłoki i wskazaniem nowego terminu załatwienia sprawy
Opłaty
Bez opłat
Tryb odwoławczy
Brak
Podstawa prawna
Art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 65 ze zmianami)