ˆ

Koordynator do spraw dostępności

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Koordynator do spraw dostępności.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-09-22 13:52:42 przez Agata Ciemnoczołowska

Akapit nr - brak tytułu

Zarząd Powiatu Zielonogórskiego informuje, że  Uchwałą nr 233.2020 z dnia 15 września wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Powiecie Zielonogórskim. Funkcję tę będzie pełniła Pani Agata Ciemnoczołowska zatrudniona na Samodzielnym Stanowisku do Spraw Społecznych w Starostwie Powiatowym w Zielonej Górze.
Podstawa prawna :
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności jest realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( DZ.U. 2020 poz.1062).
Zadania koordynatora ds. dostępności:
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie  do usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Zielonej Górze i podległych jednostkach organizacyjnych;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Starostwo Powiatowe w Zielonej Górze oraz jednostkach organizacyjnych powiatu;
- monitorowanie działalności Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze i podległych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe;
Koordynator ds. dostępności w Starostwie Powiatowym w Zielonej Górze – Agata Ciemnoczołowska
Adres do korespondencji : ul Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra
Telefon :68 452 75 58,  + 48 884 804 960
e- mail:
« powrót do poprzedniej strony