ˆ

Zamówienia publiczne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 121
Data ogłoszenia
2018-08-22
Termin składania ofert / wniosków
2018-08-30 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Organizacja usługi Festiwal zawodów - warsztaty wyjazdowe u pracodawcy
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 3.9 MiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 438.1 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty (DOCX, 56.7 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu Zamówienia (PDF, 318.1 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ - Wzór umowy (PDF, 302.2 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie Wykonacy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (DOCX, 62.8 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy dot. grupy kapitałowej (DOCX, 50.4 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz usług (DOCX, 55.4 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ - Zobowiązanie do dyspozycji Wykonawcy niezbednych zasobów określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia (DOCX, 53.5 KiB)
  • Zawiadomienie o zmianie treści SIWZ (PDF, 469.5 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 477.5 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 997.6 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 847.7 KiB)
Lp 122
Data ogłoszenia
2018-07-25
Termin składania ofert / wniosków
2018-08-02 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa samochodu specjalnego fabrycznie nowego – ambulansu typ „C” z zabudową części medycznej wraz z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulechowie.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 626.5 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 414.3 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty (DOCX, 22.1 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu (PDF, 463.3 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ - Wzór umowy (PDF, 172.2 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (DOCX, 26.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałoej (DOCX, 14.7 KiB)
  • Załącznik nr 6 - wykaz dostaw (DOCX, 19.2 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ - zobowiązanie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia (DOCX, 16.2 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 443.7 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 143.5 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 311.5 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 467.7 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 196.6 KiB)
Lp 123
Data ogłoszenia
2018-05-11
Termin składania ofert / wniosków
2018-05-21 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Realizacja prac geodezyjnych polegających na wykonaniu projektu, założeniu i modernizacji szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej 3 klasy dla miast Babimost, Kargowa i Sulechów oraz gmin Babimost, Bojadła, Kargowa, Sulechów i Trzebiechów w powiecie zielonogórskim.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 780.7 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 258.6 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 25.4 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 27.6 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ Formularz oferty (DOCX, 28.1 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 275.9 KiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ Wzór umowy (PDF, 153.2 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ Oświadczenie o przynależności lub braku przynalezności do grupy kapitałowej (DOCX, 16.8 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 16.2 KiB)
  • Zał. nr 8 do SIWZ Wykaz osób (DOCX, 19.5 KiB)
  • Zał. nr 9 Wykaz usług (DOCX, 18.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 84.7 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 155.9 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 156.4 KiB)
Lp 124
Data ogłoszenia
2018-03-01
Termin składania ofert / wniosków
2018-03-09 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Świadczenie usług geodezyjnych w 2018 roku
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 705.6 KiB)
  • SIWZ (PDF, 215.6 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 24.9 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 27.4 KiB)
  • Zał. nr 3a do SIWZ Formularz oferty cz. I (DOCX, 31 KiB)
  • Zał. nr 3b do SIWZ Formularz oferty cz. II (DOCX, 28.5 KiB)
  • Zał. nr 4a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia cz. I (PDF, 153 KiB)
  • Zał. nr 4b do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia cz. II (PDF, 130.8 KiB)
  • Zał. Nr 5a do SIWZ OR.273.1.2017 Wzór umowy do części I (PDF, 151.8 KiB)
  • Załącznik do umowy do części I (DOC, 33.5 KiB)
  • Zał. Nr 5b do SIWZ OR.273.1.2017 Wzór umowy do części II (PDF, 153.9 KiB)
  • Załącznik do umowy do części II (DOC, 33.5 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ OR.273.1.2017 Wzór Zobowiązania do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 15.9 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynalezności do grupy kapitałowej (DOCX, 16.8 KiB)
  • Zał. nr 8 do SIWZ Wzór Wykazu osób (DOCX, 19.3 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 81.1 KiB)
  • Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 91.3 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 239.2 KiB)
Lp 125
Data ogłoszenia
2017-11-24
Termin składania ofert / wniosków
2017-12-04 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa pomocy dydaktycznych na rzecz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 69.1 KiB)
  • SIWZ - dostawa pomocy dydaktycznych (PDF, 480.5 KiB)
  • SIWZ - dostawa pomocy dydaktycznych - załącznik nr 1 (DOCX, 56.6 KiB)
  • SIWZ - dostawa pomocy dydaktycznych - załącznik nr 2 (DOCX, 59.9 KiB)
  • SIWZ - dostawa pomocy dydaktycznych - załącznik nr 3 (DOCX, 61.7 KiB)
  • SIWZ - dostawa pomocy dydaktycznych - załącznik nr 4 (PDF, 642.4 KiB)
  • SIWZ - dostawa pomocy dydaktycznych - załącznik nr 5 - projekt umowy (DOCX, 54.7 KiB)
  • SIWZ - dostawa pomocy dydaktycznych - załącznik nr 6 (DOCX, 54.7 KiB)
  • SIWZ - dostawa pomocy dydaktycznych - zał. nr 7 (DOCX, 78.9 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 36.9 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 43.6 KiB)
  • Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (PDF, 130.8 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 204.7 KiB)
Lp 126
Data ogłoszenia
2017-11-24
Termin składania ofert / wniosków
2017-12-04 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Zielonogórskiego w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 846.5 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 318.6 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 25.3 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 27.6 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ Formularz ofertowy (DOCX, 25.3 KiB)
  • Zał. nr 3a do SIWZ Formularz cenowy (XLS, 39 KiB)
  • Zał. Nr 4 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 224.9 KiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 16.8 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ Oświadczenie o przynależności lub braku przynalezności do grupy kapitałowej (DOCX, 16.8 KiB)
  • Zał. nr 7 Wykaz usług (DOCX, 18.3 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 58.9 KiB)
  • Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 96.4 KiB)
  • Treść pytań Wykonawcy (PDF, 290.5 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 194.7 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 84.1 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej ofertyu (PDF, 101.3 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 182 KiB)
Lp 127
Data ogłoszenia
2017-10-27
Termin składania ofert / wniosków
2017-11-06 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa mebli na rzecz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 65.3 KiB)
  • SIWZ - dostawa mebli (PDF, 501.3 KiB)
  • SIWZ - dostawa mebli - załącznik nr 1 (DOCX, 26.8 KiB)
  • SIWZ - dostawa mebli - załącznik nr 2 (DOCX, 29.6 KiB)
  • SIWZ - dostawa mebli - załącznik nr 3 (DOCX, 31.3 KiB)
  • SIWZ - dostawa mebli - załącznik nr 4 (PDF, 315 KiB)
  • SIWZ - dostawa mebli - załącznik nr 5 - projekt umowy (DOCX, 92.5 KiB)
  • SIWZ - dostawa mebli - załącznik nr 6 (DOCX, 24.4 KiB)
  • SIWZ - dostawa mebli - załącznik nr 7 (DOCX, 48.2 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 429.1 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 31.7 KiB)
  • Korekta zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 253.7 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 272.5 KiB)
Lp 128
Data ogłoszenia
2017-10-20
Termin składania ofert / wniosków
2017-10-30 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa sprzętu komputerowego na rzecz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 90.1 KiB)
  • SIWZ - dostawa komputerów (PDF, 313 KiB)
  • SIWZ - dostawa komputerów - załącznik nr 1 (DOCX, 56.8 KiB)
  • SIWZ - dostawa komputerów - załącznik nr 2 (DOCX, 60.5 KiB)
  • SIWZ - dostawa komputerów - załącznik nr 3 (DOCX, 61 KiB)
  • SIWZ2 - dostawa komputerów - załącznik nr 4 (PDF, 894.2 KiB)
  • SIWZ - dostawa komputerów - załącznik nr 5 - projekt umowy (DOCX, 92.4 KiB)
  • SIWZ - dostawa komputerów - załącznik nr 6 (DOCX, 54.8 KiB)
  • SIWZ - dostawa komputerów -zał. nr 7 - Oświadczenie dot. grupy kapitałowej (DOCX, 79 KiB)
  • Odpowiedzi na pytania (PDF, 183.2 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 420 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 483.6 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 272.1 KiB)
Lp 129
Data ogłoszenia
2017-09-28
Termin składania ofert / wniosków
2017-10-09 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Zielonogórskiego i jednostek w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 704.4 KiB)
  • SIWZ OR.273.4.2017 (PDF, 262.2 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 25.4 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 27.6 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ Formularz ofertowy (DOCX, 26.2 KiB)
  • Zał. nr 3a do SIWZ Formularz cenowy (DOCX, 20 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (XLSX, 18.7 KiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ Istotne postanowienia umowy (PDF, 285 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 16.8 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ Oświadczenie o przynależności lub braku przynalezności do grupy kapitałowej (DOCX, 16.8 KiB)
  • Zał. nr 8 Wykaz dostaw (DOCX, 18.7 KiB)
  • Pytania nr 1 (PDF, 153.4 KiB)
  • Wyjaśnienia nr 1 treści SIWZ (PDF, 77.2 KiB)
  • Pytania nr 2 (PDF, 197.2 KiB)
  • Wyjaśnienia nr 2 treści SIWZ (PDF, 101.4 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 95.1 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 155 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 219.9 KiB)
Lp 130
Data ogłoszenia
2017-05-31
Termin składania ofert / wniosków
2017-06-08 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Wykonanie przeglądu i konserwacji znaków podstawowej poziomej osnowy bazowej 2 klasy i szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy oraz opracowanie projektu technicznego modernizacji szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla miast Czerwieńsk i Nowogród Bobrzański oraz gmin Czerwieńsk, Nowogród Bobrzański, Świdnica i Zabór w powiecie zielonogórskim”.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 340.6 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 301.9 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 25.2 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 27.2 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ Formularz oferty (DOCX, 28 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ Wzór umowy (PDF, 149.6 KiB)
  • Ramowe warunki techniczne (PDF, 290.2 KiB)
  • Zał. nr 1 do Warunków Technicznych (PDF, 289.2 KiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 16.4 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ Oświadczenie o przynależności lub braku przynalezności do grupy kapitałowej (DOCX, 16.8 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ Wykaz osób (DOCX, 19.5 KiB)
  • Zał. nr 8 Wykaz usług (DOCX, 18.7 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 88.4 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 159.1 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 162.4 KiB)
Lp 131
Data ogłoszenia
2017-05-19
Termin składania ofert / wniosków
2017-05-29 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Festiwal zawodów- warsztaty wyjazdowe z wizytą u pracodawcy
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 350.3 KiB)
  • SIWZ_ Festiwal zawodów (PDF, 584 KiB)
  • Zal_1_do_SIWZ_Oswiadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki (DOCX, 84.6 KiB)
  • Zal_2_do_SIWZ_Oswiadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy (DOCX, 87.4 KiB)
  • Zal_3_do_SIWZ_Formularz_oferty_cz._I (DOCX, 85.3 KiB)
  • Zal_4_opis przedmiotu zamówienia - festiwal zawodow-wycieczki (PDF, 479.9 KiB)
  • Zal_5_projekt umowy - festiwal zawodów (PDF, 300.9 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 27.2 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 334.4 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 435.9 KiB)
Lp 132
Data ogłoszenia
2017-05-05
Termin składania ofert / wniosków
2017-05-29 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1189F NA ODCINKU KARGOWA – KARSZYN (ETAP III)
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 928.6 KiB)
  • SIWZ Kargowa - Karszyn 3 etap (PDF, 591.1 KiB)
  • załączniki nr 1-11 (DOC, 418 KiB)
  • załącznik nr 12 Dokumentacja projektowa - BD.1 (7Z, 6.8 MiB)
  • załącznik nr 12 Dokumentacja projektowa - BD.2 (7Z, 1.8 MiB)
  • załącznik nr 12 Dokumentacja projektowa - BD.3 (7Z, 3.3 MiB)
  • załącznik nr 12 Dokumentacja projektowa - BD.4 (7Z, 5.9 MiB)
  • załącznik nr 12 Dokumentacja projektowa - BE (7Z, 1.9 MiB)
  • załącznik nr 12 Dokumentacja projektowa - BS (7Z, 2.6 MiB)
  • załącznik nr 12 Dokumentacja projektowa - BT (7Z, 4 MiB)
  • załącznik nr 13 Specyfikacja techniczna BD (PDF, 2.9 MiB)
  • załącznik nr 13 Specyfikacja techniczna BS (PDF, 234.1 KiB)
  • załącznik nr 13 Specyfikacja techniczna BE (PDF, 414.3 KiB)
  • załącznik nr 13 Specyfikacja techniczna BT (PDF, 316.7 KiB)
  • załącznik nr 14 Przedmiar I ETAP (XLS, 43.5 KiB)
  • załącznik nr 14 Przedmiar II ETAP (XLS, 62.5 KiB)
  • załącznik nr 15 Organizacja ruchu - projekt tymczasowej organizacji ruchu (RAR, 6.3 MiB)
  • załącznik nr 15 Organizacja ruchu - projekt stałej organizacji ruchu (RAR, 2.9 MiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 670.9 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 203 KiB)
  • Zmiana treści SIWZ (PDF, 200.6 KiB)
  • Odpowiedzi na pytania (PDF, 109 KiB)
  • Załączniki nr 6 do zmiany SIWZ (DOC, 68 KiB)
  • Załączniki nr 9 do zmiany SIWZ (DOC, 74.5 KiB)
  • Odpowiedzi na pytania (PDF, 217.9 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 67.4 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 190.6 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 177.9 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 287.9 KiB)
  • Sprostowanie ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 92.6 KiB)
Lp 133
Data ogłoszenia
2017-04-13
Termin składania ofert / wniosków
2017-05-08 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie przeglądu i konserwacji znaków podstawowej osnowy poziomej 1 i 2 klasy i szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy dla miast Babimost, Kargowa i Sulechów oraz gmin Babimost, Bojadła, Kargowa, Sulechów i Trzebiechów w powiecie zielonogórskim.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 625.7 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 261.7 KiB)
  • Zał. nr 1 Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu. (DOCX, 25.2 KiB)
  • Zał. nr 2 Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 27.1 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ Formularz oferty (DOCX, 27.9 KiB)
  • Zał. Nr 4 do SIWZ Wzór umowy (PDF, 149.2 KiB)
  • Zał. nr 1 do umowy Ramowe Warunki Techniczne (PDF, 284.8 KiB)
  • Zał. nr 1 do Warunków Technicznych (PDF, 85.1 KiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ OR.273.2.2017 Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 16.1 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ Oświadczenie o przynależności lub braku przynalezności do grupy kapitałowej (DOCX, 16.6 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ Wykaz osób (DOCX, 19.3 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 187 KiB)
  • Treść wniosku Wykonawcy (PDF, 285.1 KiB)
  • Zmiana ogłoszenia (PDF, 24.3 KiB)
  • Zmiana SIWZ nr 1 (PDF, 35 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ nr 2, Zmiana treści SIWZ nr 2 (PDF, 179.4 KiB)
  • Treść wniosku Wykonawcy (2) (PDF, 527.1 KiB)
  • Zmienione Ramowe Warunki Techniczne (PDF, 284.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 168.9 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 203.8 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 256.3 KiB)
Lp 134
Data ogłoszenia
2017-03-22
Termin składania ofert / wniosków
2017-03-30 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Świadczenie usług geodezyjnych w 2017 roku
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 582.9 KiB)
  • SIWZ OR.273.1.2017 (PDF, 256.3 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 24.8 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 27.6 KiB)
  • Zał. nr 3a do SIWZ Formularz oferty cz. I (DOCX, 29.9 KiB)
  • Zał. nr 3b do SIWZ Formularz oferty cz. II (DOCX, 28.1 KiB)
  • Zał. nr 4a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia cz. I (PDF, 152.9 KiB)
  • Zał. nr 4b do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia cz. II (PDF, 133.6 KiB)
  • Zał. Nr 5a do SIWZ OR.273.2.2016 Wzór umowy do części I (PDF, 148.1 KiB)
  • Zał. Nr 5b do SIWZ OR.273.1.2017 Wzór umowy do części II (PDF, 149.3 KiB)
  • Załącznik do wzoru umowy do części I i II (DOC, 33.5 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ OR.273.1.2017 Wzór Zobowiązania do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 15.9 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynalezności do grupy kapitałowej (DOCX, 16.4 KiB)
  • Zał. nr 8 do SIWZ Wzór wykazu osób (DOCX, 19.2 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 86.4 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 98.9 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 162 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 173.3 KiB)
Lp 135
Data ogłoszenia
2016-11-30
Termin składania ofert / wniosków
2017-01-09 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
e-Geodezja Powiatu Zielonogórskiego
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 143.1 KiB)
  • SIWZ (PDF, 260.1 KiB)
  • Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (DOC, 181.5 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (PDF, 859 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Formularz ofertowy (DOCX, 118 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ Wzór umowy (PDF, 192.9 KiB)
  • Wyjaśnienie nr 1 treści SIWZ, Zmiana nr 1 treści SIWZ (PDF, 69.6 KiB)
  • Treść pytania Wykonawcy (PDF, 60.8 KiB)
  • Wyjaśnienie nr 2 treści SIWZ, Zmiana nr 2 treści SIWZ (PDF, 78.6 KiB)
  • Tresć pytania Wykonawcy 2 (PDF, 54 KiB)
  • zmieniony Zał. nr 2 do SIWZ Formularz ofertowy (DOCX, 118.3 KiB)
  • Wyjaśnienie nr 3 treści SIWZ (PDF, 82.2 KiB)
  • Treść pytań Wykonawcy 3 (PDF, 322.7 KiB)
  • Zmiana treści nr 3 SIWZ (PDF, 77.1 KiB)
  • Wersja edytowalna z dnia ogłoszenia przetargu Załącznika Nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik był zmieniany) (DOCX, 268.4 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 82 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 102.2 KiB)
  • Sprostowanie zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 98.4 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 108.2 KiB)
Lp 136
Data ogłoszenia
2016-11-28
Termin składania ofert / wniosków
2016-12-12 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Ubezpieczenie mienia Powiatu Zielonogórskiego oraz jednostek organizacyjnych.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 1001.2 KiB)
  • SIWZ (PDF, 573.3 KiB)
  • Zal Nr 1 - Szczególowy opis przedmiotu zamówienia (PDF, 802.9 KiB)
  • Zal. nr.2-Formularz_oferty (DOC, 92 KiB)
  • Zal. nr.3_-oswiadczenie-warunki-udzialu (DOCX, 34 KiB)
  • Zal. nr.4_-oswiadczenie-podstawy-wykluczenia (DOCX, 36.4 KiB)
  • Zal. nr.5a- _SIWZ_Projekt_umowy część I (PDF, 516.5 KiB)
  • Zal. nr.5b-_SIWZ_Projekt_umowy część II (PDF, 401.1 KiB)
  • Zal. nr.6- Wykaz majątku (XLS, 242.5 KiB)
  • Załącznik nr 7 - szkodowość (PDF, 67 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 66.2 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 72.2 KiB)
  • Wyjaśnienia nr 1 i zmiana nr 1 treści SIWZ (PDF, 5.4 MiB)
  • Treść pytań Wykonawcy (PDF, 341 KiB)
  • Wyjaśnienia nr 2 i zmiana nr 2 treści SIWZ (PDF, 231.1 KiB)
  • Treść pytań Wykonawcy (PDF, 131.7 KiB)
  • Wyjaśnienia nr 3 i Zmiana nr 3 treści SIWZ (PDF, 3.7 MiB)
  • Tresć pytań Wykonawcy (PDF, 182.4 KiB)
  • Wyjaśnienia nr 4 i zmiana nr 4 treści SIWZ (PDF, 2.5 MiB)
  • Treść pytań Wykonawcy (PDF, 235.3 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 161.6 KiB)
  • Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynalezności do grupy kapitałowej (DOCX, 16.5 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 222.6 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 266.8 KiB)
Lp 137
Data ogłoszenia
2016-10-14
Termin składania ofert / wniosków
2016-10-24 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Zielonogórskiego w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 665.1 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 303.4 KiB)
  • Zał. Nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 24 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 26.9 KiB)
  • Zał. nr 3 Formularz ofertowy (DOCX, 24.7 KiB)
  • Zał. nr 3a do SIWZ Formularz cenowy (DOCX, 19.6 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia (XLSX, 18.6 KiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ Istotne postanowienia umowy (PDF, 211.5 KiB)
  • Zapytania nr 1 (PDF, 571.3 KiB)
  • Wyjaśnienia nr 1 treści SIWZ (PDF, 138.3 KiB)
  • Zapytania nr 2 (PDF, 96.4 KiB)
  • Wyjaśnienia nr 2 treści SIWZ (PDF, 79.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 95.7 KiB)
  • Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynalezności do grupy kapitałowej (DOCX, 16.4 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 170.4 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 279.4 KiB)
Lp 138
Data ogłoszenia
2016-09-09
Termin składania ofert / wniosków
2016-09-19 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Zielonogórskiego oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Zielonej Górze.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 901.5 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 331.2 KiB)
  • Formularz ofertowy (DOCX, 22.9 KiB)
  • Formularz cenowy (XLS, 40 KiB)
  • Zał. Nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 24 KiB)
  • Zał. Nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 26.9 KiB)
  • Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 229.9 KiB)
  • Treść pytań Wykonawcy (PDF, 216.2 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 186.7 KiB)
  • Zmiana treści SIWZ (PDF, 178.6 KiB)
  • Zmieniony załącznik do SIWZ nr 3a Formularz cenowy (XLS, 40 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 87.3 KiB)
  • Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (DOCX, 16.3 KiB)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 89.6 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 303.5 KiB)
Lp 139
Data ogłoszenia
2016-07-18
Termin składania ofert / wniosków
2016-08-02 13:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Opracowanie dokumentacji projektowej wykonanie robót budowlanych pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1192F w m. Ostrzyce
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 855.4 KiB)
  • SIWZ Ostrzyce (PDF, 701.5 KiB)
  • Załącznik nr 1.0 PFU Opis (PDF, 6.9 MiB)
  • załącznik nr 1.1 PFU Plan orientacyjny (PDF, 673.9 KiB)
  • załącznik nr 1.2 PFU Plan sytuacyjny z lokalizacją i koncepcją projektowanych robót (PDF, 2.1 MiB)
  • załącznik nr 1.3 PFU Kopia mapy zasadniczej (PDF, 1.8 MiB)
  • załącznik nr 1.4 PFU Pomiar ruchu (PDF, 801.2 KiB)
  • załącznik nr 1.5 PFU Kosztorys szacunkowy (PDF, 5.4 MiB)
  • załącznik nr 1.6 PFU Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (PDF, 1.3 MiB)
  • załącznik nr 1.7 PFU Dokumentacja geotechniczna (PDF, 5.3 MiB)
  • załączniki nr 2-12 (PDF, 610.3 KiB)
  • Odpowiedż na pytanie (PDF, 72.8 KiB)
  • Zmiana treści SIWZ (PDF, 101 KiB)
  • Załącznik nr 1 do zmiany SIWZ (DOC, 102 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 95.9 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 176.4 KiB)
  • Oświadczenie (DOC, 32.5 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 266.1 KiB)
Lp 140
Data ogłoszenia
2016-07-15
Termin składania ofert / wniosków
2016-07-25 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych dla terenu obrębów Będów i Sycowice, gmina Czerwieńsk w powiecie zielonogórskim
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 491 KiB)
  • SIWZ OR.273.5.2016 (PDF, 281 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ OR.273.5.2016 (DOCX, 23 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ OR.273.5.2016 (DOCX, 22.4 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ OR.273.5.2016 (DOCX, 21.7 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ OR.273.5.2016 (DOCX, 16.1 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ OR.273.5.2016 (DOCX, 23.4 KiB)
  • Załącznik nr 5a do SIWZ OR.273.5.2016 (DOCX, 22.5 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ OR.273.5.2016 (PDF, 150.3 KiB)
  • Ramowe Warunki Techniczne (PDF, 314 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ OR.273.5.2016 (DOCX, 17.8 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ OR.273.5.2016 (DOCX, 14.5 KiB)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 184.5 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 168.9 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji