ˆ

Zamówienia publiczne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 101
Data ogłoszenia
2019-12-03
Termin składania ofert / wniosków
2019-12-12 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Sukcesywne dostawy tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 575.5 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOCX, 190.8 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy (DOCX, 31.3 KiB)
  • Zał. nr 2A do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania (DOCX, 19.4 KiB)
  • Zał. nr 2B do SIWZ - oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej (DOCX, 23.4 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ - Wzór umowy (Istotne postanowienia umowy) (PDF, 210.5 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ - Formularz cenowo-techniczny (XLSX, 19.4 KiB)
  • Zawiadomienie o udzieleniu wyjaśnień SIWZ (PDF, 167.9 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 119.4 KiB)
  • Zawiadomienie o zmianie terminu składania ofert, udzieleniu wyjaśnień oraz zmianie treści SIWZ (PDF, 539.7 KiB)
  • Załącznik nr 4 po zmianie z dnia 09.12.2019 (XLSX, 19.4 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 355.6 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 410.2 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 333.4 KiB)
Lp 102
Data ogłoszenia
2019-12-02
Termin składania ofert / wniosków
2019-12-10 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Ubezpieczenie OC Powiatu Zielonogórskiego oraz jednostek organizacyjnych”.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 1.2 MiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 1.5 MiB)
  • Zał. nr 1 OPZ (PDF, 600 KiB)
  • Zał. nr 2 - formularz oferty (DOC, 69.5 KiB)
  • Zał. nr 3 - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (DOC, 69.5 KiB)
  • Zał. nr 4 - oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 46 KiB)
  • Zał. nr 5 - wzór umowy (PDF, 1.3 MiB)
  • Zał. nr 6 - Wykaz mienia,dane jednostek (XLS, 48 KiB)
  • Zał. nr 7 - oświadczenie o grupie kapitałowej (DOCX, 26.8 KiB)
  • Zał. nr 8 - Szkodowość (PDF, 202.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 816.9 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 1.1 MiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 1.1 MiB)
Lp 103
Data ogłoszenia
2019-11-29
Termin składania ofert / wniosków
2019-12-16 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Remont drogi powiatowej nr 1187F na odcinku od km 3+702 do km 4+188, w tym remont mostu w m. Cigacice w km 3+887 (dawniej km 3+650) – roboty drogowo-mostowe”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 597.4 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 7 MiB)
  • Str 3 SIWZ (PDF, 376 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy (DOCX, 35.1 KiB)
  • Zał. nr 2A do SIWZ - Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postepowaniu (DOCX, 24.4 KiB)
  • Zał. nr 2B do SIWZ - Oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia z postepowania (DOCX, 26.6 KiB)
  • Zał. nr 2C do SIWZ - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOCX, 23.5 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy (Wzór Umowy) (PDF, 750.5 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (ZIP, 69.3 MiB)
  • cd. zał. nr 4 do SIWZ (PDF, 464.1 KiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych (DOCX, 24.9 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ - Wykaz osób skierowanych (DOCX, 26.6 KiB)
  • zał. nr 7 do SIWZ - Tabela elementów rozliczeniowych (PDF, 596.9 KiB)
  • Zawiadomienie o udzieleniu wyjaśnień SIWZ (PDF, 1.7 MiB)
  • zał. do zawiadomienia o udzieleniu wyjaśnień SIWZ - sprawdzenie spawalności stali. (PDF, 4.3 MiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 458.1 KiB)
  • Wniosek Zamawiającego w sprawie przedłużenia terminu związania ofertą (PDF, 232.2 KiB)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą (DOCX, 39.2 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 572.1 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 477.5 KiB)
Lp 104
Data ogłoszenia
2019-11-18
Termin składania ofert / wniosków
2019-11-28 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Świadczenie usługi sprzątania i utrzymywania czystości w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 2.2 MiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 292 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 24.7 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 26.7 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ Formularz ofertowy (DOCX, 26.3 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 227.8 KiB)
  • Zał. nr 5 Wzór umowy (PDF, 226.4 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 16.5 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (DOCX, 16.5 KiB)
  • Zał. nr 8 Wykaz usług (DOCX, 18.3 KiB)
  • Zmiana treści SIWZ (PDF, 1.9 MiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 680.1 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 1.1 MiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 1.4 MiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 1.4 MiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 1.7 MiB)
Lp 105
Data ogłoszenia
2019-11-13
Termin składania ofert / wniosków
2019-12-06 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni drogi powiatowej nr 1024F na odcinku Bojadła-Bełcze
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 32.2 KiB)
  • SIWZ (PDF, 735 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 406 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ - Formularz oferty (PDF, 491.3 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (DOC, 96 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (DOC, 98.5 KiB)
  • zał. nr 5 do SIWZ - Harmonogram rzeczowo-finansowy (DOC, 100.5 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ - Kryterium oceny ofert "Doświadczenie zawodowe kierownika budowy" (DOC, 92.5 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ - Oświadczenie z zakresie przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 86.5 KiB)
  • Zał. nr 8 do SIWZ - Wykaz wykonanych robót budowlanych (DOC, 97.5 KiB)
  • Zał. nr 9 do SIWZ - Wykaz osób i podmiotów wykonujących zadanie (DOC, 97 KiB)
  • Zał. nr 10 do SIWZ - Zobowiązanie do oddania zasobów (DOC, 91 KiB)
  • Zał. nr 11 do SIWZ - Wzór umowy (PDF, 512 KiB)
  • Zał. nr 12a do SIWZ - Uproszczona dokumentacja techniczna (PDF, 5.6 MiB)
  • Zał. nr 12b do SIWZ - Uproszczona dokumentacja techniczna (PDF, 4.6 MiB)
  • Zał. nr 12c do SIWZ - Uproszczona dokumentacja techniczna (PDF, 3.8 MiB)
  • Zał. nr 12d do SIWZ - Uproszczona dokumentacja techniczna (PDF, 3.7 MiB)
  • Zał. nr 12e do SIWZ - Uproszczona dokumentacja techniczna (PDF, 4.1 MiB)
  • Zał. nr 12f do SIWZ - Uproszczona dokumentacja techniczna (PDF, 3.8 MiB)
  • Zał. nr 12g do SIWZ - Uproszczona dokumentacja techniczna (PDF, 4.7 MiB)
  • zał. nr 13 do SIWZ - Przedmiar (PDF, 1.1 MiB)
  • Zał. nr 14a do SIWZ - Organizacja ruchu stała (PDF, 5.7 MiB)
  • Zał. nr 14 b do SIWZ - Organizacja ruchu stała (PDF, 2.4 MiB)
  • Odpowiedź na zapytanie do SIWZ (PDF, 612.9 KiB)
  • Zmiana treści SIWZ (PDF, 335.6 KiB)
  • Załącznik nr 11 po zmianie (PDF, 525.4 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 382.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 1.3 MiB)
  • Ogłoszenie o rozstrzygnięciu postępowania (PDF, 1.2 MiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 1.5 MiB)
Lp 106
Data ogłoszenia
2019-11-13
Termin składania ofert / wniosków
2019-12-03 11:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni ulicy Granicznej w Czerwieńsku (droga powiatowa nr 2302F)
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 32.6 KiB)
  • SIWZ (PDF, 733.4 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 438.9 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ - Formularz oferty (PDF, 488 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (DOC, 95.5 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (DOC, 98 KiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ - Harmonogram rzeczowo-finansowy (DOC, 119.5 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ - Kryterium oceny ofert "Doświadczenie zawodowe kierownika budowy" (DOC, 92.5 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ - Oświadczenie z zakresie przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 86.5 KiB)
  • Zał. nr 8 do SIWZ - Wykaz wykonanych robót budowlanych (DOC, 98 KiB)
  • Zał. nr 9 do SIWZ - Wykaz osób i podmiotów wykonujących zadanie (DOC, 97.5 KiB)
  • Zał. nr 10 do SIWZ - Zobowiązanie do oddania zasobów (DOC, 91 KiB)
  • Zał. nr 11 do SIWZ - Wzór umowy (PDF, 508.2 KiB)
  • Zał. nr 12a do SIWZ - Uproszczona dokumentacja techniczna (PDF, 9.9 MiB)
  • Zał. nr 12b do SIWZ - Uproszczona dokumentacja techniczna (PDF, 853.5 KiB)
  • zał. nr 13 do SIWZ - Przedmiar (PDF, 2.1 MiB)
  • Zał. nr 14a do SIWZ - Organizacja ruchu stała (PDF, 7.1 MiB)
  • Zał. nr 14 b do SIWZ - Organizacja ruchu stała (PDF, 9.5 MiB)
  • Ogłoszenie o zmianie treści SIWZ (PDF, 193.9 KiB)
  • Zał. nr 11 po zmianie (PDF, 525.2 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 539.4 KiB)
  • Ogłoszenie o rozstrzygnięciu postepowania (PDF, 554.4 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 667.4 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie umowy (PDF, 760.2 KiB)
Lp 107
Data ogłoszenia
2019-11-07
Termin składania ofert / wniosków
2019-11-22 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
"Ubezpieczenie Powiatu Zielonogórskiego oraz jednostek organizacyjnych".
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 1.6 MiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 1.6 MiB)
  • Zał. nr 1 OPZ (PDF, 980.1 KiB)
  • Zał. nr 2 - formularz oferty (DOC, 81.5 KiB)
  • Zał. nr 3 - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (DOC, 69.5 KiB)
  • Zał. nr 4 - oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 46 KiB)
  • Zał. nr 5a - wzór umowy do części I (PDF, 1.3 MiB)
  • Zał. nr 5b - wzór umowy do części II (PDF, 1.3 MiB)
  • Zał. nr 6 - Wykaz mienia, dane jednostek (XLS, 254.5 KiB)
  • Zał. nr 7 - oświadczenie o grupie kapitałowej (DOCX, 26.9 KiB)
  • Zał. nr 8 - Szkodowość (PDF, 248.8 KiB)
  • Zmiana treści SIWZ (PDF, 846.7 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 416.6 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 2.4 MiB)
  • Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ (PDF, 5.4 MiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 1.3 MiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie Części II - Ubezpieczenie OC (PDF, 709 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - unieważnienie postępowania w zakresie Części II (PDF, 866.9 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Część I- Ubezpieczenie mienia (PDF, 1.3 MiB)
  • Sprostowanie Zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 702.6 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w zakresie części I (PDF, 1.2 MiB)
Lp 108
Data ogłoszenia
2019-10-24
Termin składania ofert / wniosków
2019-11-08 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1201F - ul. Poznańska w Sulechowie
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 432.7 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 8 MiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (DOCX, 18.5 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ - Formularz oferty (DOC, 110 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (DOC, 94.5 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (DOC, 96.5 KiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ - Harmonogram rzeczowo-finansowy (DOC, 98.5 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ - Kryterium oceny ofert "Doświadczenie zawodoweKkierownika Budowy" (DOC, 91.5 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ - Oświadczenie w zakresie przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 85 KiB)
  • Zał. nr 8 do SIWZ - Wykaz wykonanych robót budowlanych (DOC, 96.5 KiB)
  • Zał. nr 9 do SIWZ - Wykaz osób i podmiotów wykonujacych zadanie (DOC, 95 KiB)
  • Zał. nr 10 do SIWZ - Zobowiązanie do oddania zasobów (DOC, 89.5 KiB)
  • Zał. nr 11 do SIWZ - Wzór umowy (DOC, 224.5 KiB)
  • Zał. nr 12 do SIWZ - Dokumentacja projektowa (ZIP, 12.2 MiB)
  • Zał. nr 13 do SIWZ - Specyfikacje techniczne (ZIP, 2 MiB)
  • Zał. nr 14 do SIWZ - Przedmiar (ZIP, 777.3 KiB)
  • zał. nr 15 do SIWZ - Organizacja ruchy tymczasowa i stała (ZIP, 5.9 MiB)
  • Zawiadomienie o udzieleniu wyjaśnień treści SIWZ (odpowiedzi na pytania) (PDF, 231.3 KiB)
  • Zał 14b do SIWZ po zmianie z dnia 31.10.2019 r. ( przedmiar branża sanitarna) (PDF, 324.7 KiB)
  • Zmiana treści SIWZ z dnia 04.11.2019 (PDF, 123.9 KiB)
  • Zał. nr 14 a po zmianie z dnia 04.11.2019 r. (PDF, 360.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 265.1 KiB)
  • Ogłoszenie o rozstrzygnięciu postepowania (PDF, 382.1 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 466.8 KiB)
Lp 109
Data ogłoszenia
2019-10-02
Termin składania ofert / wniosków
2019-10-11 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Zielonogórskiego i jednostek w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 3.2 MiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 360.8 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 24.3 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 26.7 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ Formularz ofertowy (DOCX, 29.1 KiB)
  • Zał. nr 3a do SIWZ Formularz cenowy (DOCX, 21.7 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (XLSX, 17 KiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ Istotne postanowienia umowy (PDF, 362.3 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów_1 (DOCX, 16.5 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ Oświadczenie o przynależności lub braku przynalezności do grupy kapitałowej (DOCX, 16.6 KiB)
  • Zał. nr 8 do SIWZ Wykaz dostaw (DOCX, 18.4 KiB)
  • Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 495.3 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 315.7 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 1.2 MiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 1.6 MiB)
Lp 110
Data ogłoszenia
2019-09-27
Termin składania ofert / wniosków
2019-10-18 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Ubezpieczenie mienia Powiatu Zielonogórskiego oraz jednostek organizacyjnych.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 2.9 MiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 1.6 MiB)
  • Zał. nr 1 OPZ (PDF, 1 MiB)
  • Zał. nr 2 - formularz oferty (DOC, 85.5 KiB)
  • Zał. nr 3 - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (DOC, 69.5 KiB)
  • Zał. nr 4 - oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (DOC, 46 KiB)
  • Zał. nr 5a - wzór umowy dla części I (PDF, 1.3 MiB)
  • Zał. nr 5b - wzór umowy dla części II (PDF, 1.3 MiB)
  • Zał. nr 6 - Wykaz mienia, dane jednostek (XLS, 300.5 KiB)
  • Zał. nr 7 - oświadczenie o grupie kapitałowej (DOCX, 28.6 KiB)
  • Zał. nr 8 - Szkodowość (PDF, 256.4 KiB)
  • Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 844.7 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 524.1 KiB)
  • Wyjaśnienia i Zmiana treści SIWZ (PDF, 25 MiB)
  • Zaaktualizowany Załącznik nr 6 do SIWZ (XLS, 304 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 1.4 MiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie Cęść I - Ubezpieczenie mienia i OC (PDF, 694.1 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - unieważnienie postępowania w zakresie Części I (PDF, 1.3 MiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Część II - Ubezpieczenie komunikacyjne (PDF, 1.2 MiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w zakresie Części II (PDF, 1.6 MiB)
Lp 111
Data ogłoszenia
2019-05-13
Termin składania ofert / wniosków
2019-05-21 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Zorganizowanie i realizacja usługi pod nazwą: Festiwal zawodów - warsztaty wyjazdowe z wizytą u pracodawcy"
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 1.5 MiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOCX, 126.5 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ - Formularz oferty (DOCX, 47.3 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia (DOCX, 68.5 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania (DOCX, 52.8 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu. (DOCX, 50.3 KiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ - Wzór umowy w sprawie zamówienia (DOCX, 63.3 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (DOCX, 41.4 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ - Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów określonych w art. 22 a ust 1 ustawy PZP na potrzeby realizacji zamówienia (DOCX, 43.9 KiB)
  • Zał. nr 8 do SIWZ - Wykaz usług (DOCX, 55.6 KiB)
  • Zawiadomienie o udzieleniu wyjaśnień SIWZ (PDF, 245 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 465.3 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 429.8 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 749 KiB)
Lp 112
Data ogłoszenia
2019-03-28
Termin składania ofert / wniosków
2019-04-05 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych polegających na realizacji projektu technicznego modernizacji poziomej osnowy szczegółowej 3 klasy dla miast Czerwieńsk i Nowogród Bobrzański oraz gmin Czerwieńsk, Nowogród Bobrzański, Świdnica i Zabór w powiecie zielonogórskim
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 650.5 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 231.4 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 25.2 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 27.7 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ Formularz oferty (DOCX, 30.7 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - Warunki techniczne (PDF, 230.8 KiB)
  • Zał. nr 4a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - Opis projektu technicznego szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej (PDF, 6.2 MiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ Wzór umowy (PDF, 152.5 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 16.1 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ Oświadczenie o przynależności lub braku przynalezności do grupy kapitałowej (DOCX, 16.8 KiB)
  • Zał. nr 8 do SIWZ Wykaz osób (DOCX, 19.4 KiB)
  • Zał. nr 9 Wykaz usług (DOCX, 18.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 1 MiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 574.5 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 480.4 KiB)
Lp 113
Data ogłoszenia
2019-03-08
Termin składania ofert / wniosków
2019-03-18 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Świadczenie usług geodezyjnych w 2019 roku”.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 607.1 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 225.6 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 24.9 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 27.6 KiB)
  • Zał. nr 3a do SIWZ Formularz oferty cz. I (DOCX, 33.2 KiB)
  • Zał. nr 3b do SIWZ Formularz oferty cz. II (DOCX, 31.5 KiB)
  • Zał. nr 4a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia cz. I (PDF, 154.5 KiB)
  • Zał. nr 4b do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia cz. II (PDF, 143.1 KiB)
  • Zał. Nr 5a do SIWZ OR.273.4.2019 Wzór umowy do części I (PDF, 152.4 KiB)
  • Załącznik do umowy do części I (DOC, 33.5 KiB)
  • Zał. Nr 5b do SIWZ OR.273.4.2019 Wzór umowy do części II (PDF, 154.7 KiB)
  • Załącznik do umowy do części II (DOC, 33.5 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ Wzór Zobowiązania do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 16 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynalezności do grupy kapitałowej (DOCX, 16.9 KiB)
  • Zał. nr 8 do SIWZ Wzór wykazu osób (DOCX, 19.3 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 159.7 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 179.6 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 173 KiB)
Lp 114
Data ogłoszenia
2018-12-10
Termin składania ofert / wniosków
2018-12-18 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 2.7 MiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOCX, 62.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz oferty (DOCX, 21.1 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowo-techniczny (XLSX, 19.8 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór umowy (PDF, 140 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (DOCX, 26.8 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej (DOCX, 15.3 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ - zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów określonych w art.11 ust.1 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia (DOCX, 17.4 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 469.2 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 869.1 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 781.4 KiB)
Lp 115
Data ogłoszenia
2018-11-30
Termin składania ofert / wniosków
2018-12-10 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Świadczenie usługi sprzątania i utrzymywania czystości w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 662.6 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 59.8 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 224.2 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 25.5 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 27.7 KiB)
  • Zał. Nr 3 do SIWZ Formularz ofertowy (DOCX, 27.1 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia docx (PDF, 161.4 KiB)
  • Zał. nr 5 Wzór umowy (PDF, 156.3 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 16.8 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ Oświadczenie o przynależności lub braku przynalezności do grupy kapitałowej (DOCX, 16.9 KiB)
  • Zał. nr 8 Wykaz usług (DOCX, 18.6 KiB)
  • Pytania nr 1 (PDF, 277 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ nr 1 (PDF, 72.8 KiB)
  • Pytania nr 2 (PDF, 337.1 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ nr 2 (PDF, 84.7 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 160.5 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 161.1 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 144.3 KiB)
Lp 116
Data ogłoszenia
2018-11-19
Termin składania ofert / wniosków
2018-11-27 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Zielonogórskiego w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 703.2 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 322.3 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 25.5 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 27.3 KiB)
  • Zał. Nr 3 do SIWZ Formularz ofertowy (DOCX, 27.4 KiB)
  • Zał. nr 3a do SIWZ Formularz cenowy (XLS, 39 KiB)
  • Zał. Nr 4 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 225.9 KiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 16.8 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ Oświadczenie o przynależności lub braku przynalezności do grupy kapitałowej (DOCX, 16.9 KiB)
  • Zał. nr 7 Wykaz usług (DOCX, 18.6 KiB)
  • Treść pytań Wykonawcy (PDF, 112.1 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 187.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 168.3 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 108 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 185.1 KiB)
Lp 117
Data ogłoszenia
2018-11-06
Termin składania ofert / wniosków
2018-11-15 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa pomocy dydaktycznych na rzecz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie.
Status zamówienia
nierozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 2.5 MiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOCX, 97.5 KiB)
  • Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ (DOCX, 57.3 KiB)
  • Formularz cenowo-techniczny dla zadania nr 1 - Załącznik nr 2 do SIWZ (DOCX, 63.8 KiB)
  • Formularz cenowo-techniczny dla zadania nr 2 - załącznik nr 2A do SIWZ (DOCX, 282.2 KiB)
  • Wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ (DOCX, 56.9 KiB)
  • Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ (DOCX, 62.7 KiB)
  • Oświadczenie Wykonawcy dotyczące grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ (DOCX, 50.6 KiB)
  • Zobowiązanie do dyspozycji Wykonwcy niezbędnych zasobów określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ (DOCX, 53.5 KiB)
  • Zawiadomienie o udzieleniu wyjaśnień treści SIWZ (PDF, 1014.2 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 515.6 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie zadania nr 1 i 2 (PDF, 1.2 MiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 822.8 KiB)
Lp 118
Data ogłoszenia
2018-10-10
Termin składania ofert / wniosków
2018-10-18 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa pomocy dydaktycznych na rzecz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 2.8 MiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOCX, 97.6 KiB)
  • Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ (DOCX, 58.3 KiB)
  • Formularz cenowo-techniczny dla zadania nr 1 - Załącznik nr 2 do SIWZ (PDF, 701.7 KiB)
  • Formularz cenowo-techniczny dla zadania nr 2 - Załącznik nr 2A do SIWZ (PDF, 875.2 KiB)
  • Formularz cenowo-techniczny dla zadania nr 3 - Załącznik nr 2B do SIWZ (PDF, 666.8 KiB)
  • Formularz cenowo-techniczny dla zadania nr 4 - Załącznik nr 2C do SIWZ (PDF, 863.2 KiB)
  • Wzory umów - Załącznik nr 3 do SIWZ (PDF, 203.1 KiB)
  • Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ (DOCX, 62.7 KiB)
  • Oświadczenie Wykonawcy dotyczące grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 do SIWZ (DOCX, 50.6 KiB)
  • Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ (DOCX, 53.5 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 775.2 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie zadania nr 4 (PDF, 272.2 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie zadania nr 3 (PDF, 291.4 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie zadania nr1 i 2 (PDF, 1.2 MiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 1.4 MiB)
Lp 119
Data ogłoszenia
2018-09-21
Termin składania ofert / wniosków
2018-10-01 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Zielonogórskiego i jednostek w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 700.1 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 270.2 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 25.2 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 27.6 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ Formularz ofertowy (DOCX, 29.7 KiB)
  • Zał. nr 3a do SIWZ Formularz cenowy (DOCX, 22.5 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (XLSX, 17.9 KiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ Istotne postanowienia umowy (PDF, 285.4 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 16.8 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ Oświadczenie o przynależności lub braku przynalezności do grupy kapitałowej (DOCX, 16.8 KiB)
  • Zał. nr 8 Wykaz dostaw (DOCX, 18.8 KiB)
  • Treść pytań Wykonawcy (PDF, 107.6 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 75.6 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 142.8 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 99.7 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 255.6 KiB)
Lp 120
Data ogłoszenia
2018-09-12
Termin składania ofert / wniosków
2018-09-20 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa materiałów zawodoznawczych oraz pomocy dydaktycznych na rzecz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 4.1 MiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunkow Zamówienia (DOCX, 98.3 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz oferty (DOCX, 57.3 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 (formularz cenowo-techniczny dla zadania nr 1) (DOCX, 60.2 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 ( formularz cenowo-techniczny dla zadania nr 2) (DOCX, 57 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór umowy dla zadania nr 1 (DOCX, 67.8 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - wzór umowy dla zadania nr 2 (DOCX, 68.2 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ - oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (DOCX, 62.7 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ - oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej (DOCX, 50.7 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ - zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia (DOCX, 53.5 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 490.1 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie zadania nr 1 (PDF, 285.7 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie zadania nr 2 (PDF, 845.7 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 929.4 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji