ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

STAROSTWO POWIATOWE W ZIELONEJ GÓRZE
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Świadczenie usługi sprzątania i utrzymywania czystości w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Świadczenie usługi sprzątania i utrzymywania czystości w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.”

Szczegóły informacji

„Świadczenie usługi sprzątania i utrzymywania czystości w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: ogłoszony

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Administracja samorządowa

Finansowanie: -

Nr UZP: 606166-N-2020

Termin składania ofert / wniosków: 2020-11-13 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2020-11-13 10:00:00

Ogłoszono dnia: 2020-11-04 przez

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony