Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. Zamówień Publicznych w Wydziale Organizacyjnym
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Organizacyjny
Data udostępnienia: 2018-05-16
Ogłoszono dnia: 2018-05-16 przez Elżbieta Marciniak
Termin składania dokumentów: 2018-05-28 16:00:00
Nr ogłoszenia: 11/2018
Zlecający: Starosta Zielonogórski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- wykształcenie: wyższe,
- doświadczenie zawodowe – rok stażu pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi (może to być doświadczenie zarówno po stronie zamawiającego jak i wykonawcy),
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy kodeks cywilny w zakresie umów cywilnoprawnych oraz zobowiązań,
- predyspozycje osobowościowe - sumienność, obowiązkowość, dokładność, bezkonfliktowość, umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność,
- obowiązkowość,
- odpowiedzialność za wykonywane prace, rzetelność i staranność ,
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Określanie rodzaju i ustalanie trybu zamówienia publicznego.
- Organizowanie i prowadzenie zamówień publicznych w ramach ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zakresie:
- oszacowania wartości zamówienia,
- sporządzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami w tym wzoru umowy,
- sporządzenia ogłoszenia o przetargu,
- zamieszczania ogłoszenia o przetargu w BZP, Dzienniku Urzędowym UE, BIP,
- udzielania wyjaśnień do specyfikacji,
- oceny złożonych ofert,
- przygotowania i rozstrzygnięcia postępowania,
- poinformowania wykonawców o rozstrzygniętym postępowaniu,
- przygotowania umowy zgodnie ze wzorem,
- ogłoszenia o zawarciu umowy,
- zamieszczanie ogłoszenia o zawarciu umowy w BZP, Dzienniku Urzędowym UE, BIP,
- sporządzenia protokołu wraz z załącznikami w sprawie udzielenia zamówienia. - Organizowanie i prowadzenie postępowań w ramach Zarządzenia Starosty o wydatkowaniu środków publicznych.
- Współpraca z wydziałami oraz jednostkami organizacyjnymi powiatu w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentów niezbędnych do postępowania o zamówienie publiczne.
- Prowadzenie monitoringu depozytów stałych, wadiów i zabezpieczenia należycie wykonanej umowy.
- Udział w nadzorze realizacji inwestycji lub remontów oraz innych umów z wybranym wykonawcą.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca w wymiarze 1 etatu, 40 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca odbywa się w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z innymi ludźmi są częste i intensywne. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016 poz. 902 ze zm.) pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzające inne kwalifikacje,
- kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie,
- oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-05-28 16:00:00
b. Sposób:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 28 maja 2018 r., w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Podinspektora w Wydziale Organizacyjnym”.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data wpływu.
- Przed podjęciem zatrudnienia w Starostwie Powiatowym wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko „Podinspektora w Wydziale Organizacyjnym” dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016 poz. 902 ze zm.).
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
- Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Zielonogórski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Elżbieta Marciniak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-05-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Marciniak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-05-16 13:13:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-05-16 13:14:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-05-30 10:24:49 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 817 raz(y) |