Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Geodezji i Gospodarki Gruntami
Data udostępnienia: 2024-07-23
Ogłoszono dnia: 2024-07-23
Termin składania dokumentów: 2024-08-02 15:00:00
Nr ogłoszenia: 8/2024
Zlecający: Starosta Zielonogórski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- wykształcenie: wyższe, preferowane o kierunku gospodarka nieruchomościami, geodezyjne, administracyjne lub inne odpowiadające zakresowi zadań na stanowisku,
- doświadczenie zawodowe – min. trzy lata pracy, w tym doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub w pracy na stanowisku o podobnym lub równoważnym zakresie czynności (mile widziane) min. trzy lata pracy.
- umiejętności zawodowe: znajomość przepisów dotyczących gospodarki nieruchomościami, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego, zasad przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ochrona gruntów rolnych i leśnych, wybranych zagadnień ustawy o pracownikach samorządowych oraz znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2023 roku, poz. 775 ze zm.).
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność,
- obowiązkowość,
- odpowiedzialność za wykonywane prace, rzetelność i staranność,
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa oraz własność Powiatu, w tym administrowania powiatowym zasobem nieruchomości;
- składanie wniosków o założenie ksiąg wieczystych dla nieruchomości Skarbu Państwa bądź Powiatu oraz o wpis w księdze wieczystej w tym prowadzenie spraw związanych z zabezpieczaniem wierzytelności Powiatu i Skarbu Państwa przez wpisanie w księdze wieczystej hipoteki;
- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa w tym dotyczących: pozbawienia lub ograniczenia praw do nieruchomości, ustalanie odszkodowań w tym za zajęcia pod drogi publiczne, zwrotu działek dożywotnich i siedliskowych, wykupu nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i Powiatu, w tym na poszerzenie dróg, gromadzenie dokumentacji do podejmowania czynności w postępowaniach sądowych;
- prowadzenie spraw związanych z wydzierżawianiem, wynajmowaniem i użyczaniem nieruchomości wchodzące w skład zasobu Skarbu Państwa, w tym stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez zasiedzenie oraz spraw związanych z naliczaniem i aktualizacją opłat z tytułu prawa użytkowania wieczystego i prawa trwałego zarządu nieruchomości Powiatu i Skarbu Państwa w tym opracowania programu aktualizacji tych opłat;
- prowadzenie spraw związanych z zabezpieczaniem nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa przed uszkodzeniem lub zniszczeniem;
- współpracują z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego;
- regulacja stanów prawnych nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa i własność Powiatu oraz prowadzenie spraw dotyczących komunalizacji nieruchomości;
- prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności;
- sporządzanie corocznie wykazów nieruchomości, o którym mowa w ustawie z dnia 20 lipca 2017 r. o Krajowym Zasobie Nieruchomości - w zakresie dotyczącym zadań wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami oraz sporządzane informacji o stanie mienia komunalnego Powiatu Zielonogórskiego, o której mowa w art. 267 ustawy oz dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z wyłączaniem gruntów z produkcji rolnej oraz naliczaniem należności i opłat rocznych w tym zakresie, jak również ogółu spraw prowadzonych na podstawie ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych;
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca w wymiarze pełnego etatu, 40 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca odbywa się w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z innymi ludźmi są częste i intensywne. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 poz. 530) pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie, (świadectwa pracy, zaświadczenia od obecnego pracodawcy),
- oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o pełni praw publicznych, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie
o zapoznaniu się z regulaminem naboru na wolne stanowisko urzędnicze w tym kierownicze stanowisko urzędnicze.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-08-02 15:00:00
b. Sposób:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 2 sierpnia 2024 r.,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami”. - Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data wpływu.
- Przed podjęciem zatrudnienia w Starostwie Powiatowym wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko Inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami” dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 poz. 530 ze zm).
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
- Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Zielonogórski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-07-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Marciniak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-07-23 12:30:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-07-23 12:31:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-23 12:31:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 34 raz(y) |