ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent w Wydziale Komunikacji

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Komunikacji

Data udostępnienia: 2022-03-17

Ogłoszono dnia: 2022-03-17

Termin składania dokumentów: 2022-03-28 16:00:00

Nr ogłoszenia: 8/2022

Zlecający: Starosta Zielonogórski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • wykształcenie: min. średnie,
  • doświadczenie zawodowe – dwa lata stażu pracy w administracji publicznej,
  • umiejętności zawodowe:  
- znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym;
- znajomość ustawy Kierujący pojazdami;
- znajomość ustawy Transport drogowy;
- znajomość rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw. Ponadto ustawy o samorządzie powiatowym i ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
b. Wymagania dodatkowe:
  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność,
  • obowiązkowość,
  • odpowiedzialność za wykonywane  prace, rzetelność i staranność,
  • umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Załatwianie spraw związanych z wydawaniem praw jazdy.
  2. Wydawanie Profili Kandydata na Kierowcę.
  3. Przygotowywanie międzynarodowych praw jazdy.
  4. Elektroniczne wysyłanie zamówień na prawo jazdy do PWPW w Warszawie.
  5. Zakładanie, prowadzenie, wysyłka i pozyskiwanie akt kierowców.
  6. Prowadzenie ewidencji kierowców wszystkich kategorii i uprawnionych kierujących w grupach: wydanych, przybyłych, ubyłych i zatrzymanych.
  7. Przyjmowanie od kierowców zawiadomień o zmianie miejsca zamieszkania oraz oświadczeń o utracie prawa jazdy i przygotowanie zamówień na wykonanie wtórnika prawa jazdy.
  8. Przygotowanie skierowań dla kierowców do poddania się badaniom lekarskim i psychologicznym w przypadku zastrzeżeń co do stanu ich zdrowia.
  9. Przygotowanie skierowań dla kierowców na egzamin sprawdzający w przypadkach określonych w ustawie o kierujących pojazdami.
  10. Przygotowanie skierowań na kurs reedukacyjny oraz na badania lekarskie i psychologiczne dla kierowców w przypadkach określonych w ustawie o kierujących pojazdami.
  11. Przygotowywanie decyzji w sprawach związanych z zatrzymaniem, cofnięciem, zwrotem i przywracaniem uprawnień do kierowania pojazdami.
  12. Przygotowywanie decyzji i zezwoleń na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi.
  13. Przygotowywanie legitymacji oraz decyzji o wpisie, wykreśleniu i cofnięciu uprawnień instruktorom nauki jazdy.
  14. Prowadzenie poczty Wydziału Komunikacji z zakresu wydawania praw jazdy.
  15. Przestrzeganie uiszczenia przez interesantów odpowiednich opłat skarbowych  i ewidencyjnych.
  16. Przygotowywanie decyzji w sprawach udzielenia uprawnień transportowych: licencji, zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób, zaświadczeń na potrzeby własne.
  17. Wydawanie postanowień, zawiadomień i zaświadczeń w sprawach uprawnień transportowych.
  18. Elektroniczne wysyłanie zgłoszeń i aktualizacji danych dot. uprawnień transportowych do ewidencji: CEiDG i KREPTD.
  19. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w wymiarze pełnego etatu, 40 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.  Praca odbywa się w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z innymi ludźmi są częste i intensywne.  Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami  i zasadami.  W przypadku braku zdanego egzaminu służby przygotowawczej zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 poz. 530) pierwsza umowa o pracę z wybraną osobą jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.  

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  • curriculum vitae,
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzające inne kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie, (świadectwa pracy, zaświadczenia od obecnego pracodawcy),
  • oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-03-28 16:00:00
b. Sposób:
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 28 marca 2022 r.,
    w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Referenta w Wydziale Komunikacji, Starostwo Powiatowe, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra”.
  2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data  wpływu.
  3. Przed podjęciem zatrudnienia w Starostwie Powiatowym wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
  4. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko Referenta w Wydziale Komunikacji Starostwo Powiatowe, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra ” dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 poz. 530).

VII. Informacje dodatkowe:

  • Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  • Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
  • Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone. 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Zielonogórski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-03-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Marciniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-03-17 11:06:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-03-17 11:07:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-04-04 10:00:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
596 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony