ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor w Wydziale Organizacyjnym

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: 1/2

Ilość etatów: 1

Wydział: Organizacyjny

Data udostępnienia: 2022-03-11

Ogłoszono dnia: 2022-03-11

Termin składania dokumentów: 2022-03-21 16:00:00

Nr ogłoszenia: 7/2022

Zlecający: Starosta Zielonogórski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • wykształcenie: wyższe,
  • doświadczenie zawodowe: 4 lata stażu pracy,
  • posiadanie wiedzy w zakresie funkcjonowania administracji publicznej oraz znajomość przepisów dotyczących w szczególności spraw obronnych, z zakresu zarządzania kryzysowego oraz z zakresu obrony cywilnej,
  •  umiejętność interpretacji przepisów,
  • znajomość ustawy:
a) o zarządzaniu kryzysowym,
b) o stanach nadzwyczajnych,
c) Konwencji Genewskiej,
d) o samorządzie powiatowym,
  •  obsługa programów komputerowych MS Office/ Word, Excel,
b. Wymagania dodatkowe:
  • mile widziane wykształcenie z dziedzin związanych z obronnością, obroną cywilną, zarządzaniem kryzysowym lub z jedną z dziedzin pokrewnych. Uznane również będą studia podyplomowe w tym zakresie,
  • mile widziane prawo jazdy kat. B,
  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność,
  • obowiązkowość,
  • odpowiedzialność za wykonywane  prace, rzetelność i staranność,
  • umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przygotowanie projektów zarządzeń, instrukcji i wytycznych Starosty w zakresie ochrony ludności i spraw obronnych,
  2. sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem powiatowego magazynu przeciwpowodziowego i obrony cywilnej,
  3. udział w kontrolach stanu realizacji zadań obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego w urzędach gmin i jednostkach organizacyjnych powiatu,
  4. opracowanie projektów limitów świadczeń osobistych  limitów świadczeń osobistych i rzeczowych związanych z realizację przedsięwzięć obrony cywilnej oraz w przypadku zwalczania klęsk żywiołowych,
  5. organizowanie szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej,
  6. opracowanie i aktualizacja powiatowego planu zarządzania kryzysowego,
  7. planowanie, organizowanie i realizacja zadań z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej,
  8. współorganizowanie systemu łączności dla potrzeb powiatu w sytuacjach kryzysowych,
  9. współorganizowanie Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz pomoc merytoryczna w jego działalności,
  10.  opracowanie projektu i aktualizacja powiatowego planu obrony cywilnej oraz innych dokumentów planistycznych w części dotyczącej ochrony ludności,
  11.  planowanie i przygotowanie do działań jednostek organizacyjnych obrony cywilnej tworzonych na szczeblu powiatu,
  12.  organizowanie szkoleń oraz ćwiczeń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej,
  13.  planowanie, przygotowanie i organizowanie ewakuacji ludności, zwierząt i mienia na wypadek masowego zagrożenia na obszarze powiatu,
  14.  opracowanie rocznych projektów planów działania oraz sprawozdań z działalności obrony cywilnej w powiecie,
  15.  opracowanie i aktualizacja Planu Operacyjnego Funkcjonowania Powiatu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w wymiarze 1 etatu, 40 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.  Praca odbywa się w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z innymi ludźmi są częste i intensywne, częste wyjazdy w teren.  Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami  i zasadami. W przypadku gdy kandydat nie posiada zdanego egzaminu z służby przygotowawczej zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 poz. 1282 z późn. zm.) pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.  

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae,
  2. list motywacyjny,
  3. kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia,
  4. kopie dokumentów potwierdzające inne kwalifikacje,
  5. kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie, (świadectwa pracy, zaświadczenia od obecnego pracodawcy),
  6. oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych, posiadaniu obywatelstwa polskiego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-03-21 16:00:00
b. Sposób:
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 21 marca  2022 r., w zamkniętej kopercie z dopiskiem Konkurs na stanowisko Inspektora w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze.”
  2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data  wpływu.
  3. Przed podjęciem zatrudnienia w Starostwie Powiatowym wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
  4. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko Inspektora w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze” dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 poz. 1282 z późn. zm.).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  2. Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone. 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Zielonogórski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-03-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Marciniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-03-11 12:26:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-03-11 12:27:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-03-23 10:30:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
616 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony