ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor w Wydziale Finansowym

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Finansowy

Data udostępnienia: 2022-03-03

Ogłoszono dnia: 2022-03-03

Termin składania dokumentów: 2022-03-14 16:00:00

Nr ogłoszenia: 6/2022

Zlecający: Starosta Zielonogórski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • wykształcenie: wyższe,
  • wymagany profil:  ekonomia, rachunkowość, zarzadzanie (w przypadku kierunku zarządzanie wymagane studia podyplomowe z rachunkowości),
  • wiedza z zakresu finansów publicznych i rachunkowości budżetowej udokumentowana doświadczeniem zawodowym w pracy w księgowości w samorządowych jednostkach budżetowych,
  • doświadczenie zawodowe – co najmniej 5 lat pracy w księgowości budżetowej, w tym doświadczenie w pracy w administracji publicznej - co najmniej 2 lata pracy w księgowości w samorządowych jednostkach budżetowych,
  • umiejętności zawodowe: obsługa komputera (Word, Excel) i urządzeń wielofunkcyjnych, obsługa systemów finansowo-księgowych sfery budżetowej (mile widziane firmy Sputnik lub Vulcan) oraz obsługa systemu Besti@,
b. Wymagania dodatkowe:
  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność,
  • obowiązkowość,
  • odpowiedzialność za wykonywane  prace, rzetelność i staranność,
  • umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. księgowanie i dekretowanie dokumentów finansowych dotyczących dochodów i wydatków budżetowych (jednostka) w tym również finansowanych z budżetu Unii Europejskiej,
  2. rozliczanie projektów (przedsięwzięć, zadań) finansowanych z budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego i UE, 
  3. księgowanie środków: Funduszu Pracy, depozytów i z wyodrębnionych rachunków bankowych oraz wydatków niewygasających,
  4. sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych za poszczególne okresy sprawozdawcze Rb-27S w systemie Besti@,
  5. sporządzanie projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz dokonywanie zmian uchwały w ciągu budżetowego i wprowadzanie danych do systemu Besti@,
  6. sporządzanie informacji z wykonania Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu oraz o przebiegu realizacji przedsięwzięć,
  7. dokonywanie zwrotu dochodów jednostek budżetowych po uprzednim sprawdzeniu planu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w wymiarze 1 etatu, 40 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.  Praca odbywa się w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z innymi ludźmi są częste i intensywne.  Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami  i zasadami. W przypadku gdy kandydat nie posiada zdanego egzaminu z służby przygotowawczej zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 poz. 1282 z późn. zm.) pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.  

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  • curriculum vitae,
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzające inne kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie (świadectwa pracy, zaświadczenia od obecnego pracodawcy),
  • oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-03-14 16:00:00
b. Sposób:
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 14 marca 2022 r., w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Inspektora w Wydziale Finansowym, Starostwo Powiatowe, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra”.
  2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data  wpływu.
  3. Przed podjęciem zatrudnienia w Starostwie Powiatowym wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
  4. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko Inspektora w Wydziale Finansowym, Starostwo Powiatowe, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra” dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 poz. 1282).

VII. Informacje dodatkowe:

  • Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  • Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
  • Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone. 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Zielonogórski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-03-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elzbieta Marciniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-03-03 12:41:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-03-03 12:43:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-03-18 14:25:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
513 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony