Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor w Wydziale Finansowym
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Finansowy
Data udostępnienia: 2022-03-03
Ogłoszono dnia: 2022-03-03
Termin składania dokumentów: 2022-03-14 16:00:00
Nr ogłoszenia: 6/2022
Zlecający: Starosta Zielonogórski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- wykształcenie: wyższe,
- wymagany profil: ekonomia, rachunkowość, zarzadzanie (w przypadku kierunku zarządzanie wymagane studia podyplomowe z rachunkowości),
- wiedza z zakresu finansów publicznych i rachunkowości budżetowej udokumentowana doświadczeniem zawodowym w pracy w księgowości w samorządowych jednostkach budżetowych,
- doświadczenie zawodowe – co najmniej 5 lat pracy w księgowości budżetowej, w tym doświadczenie w pracy w administracji publicznej - co najmniej 2 lata pracy w księgowości w samorządowych jednostkach budżetowych,
- umiejętności zawodowe: obsługa komputera (Word, Excel) i urządzeń wielofunkcyjnych, obsługa systemów finansowo-księgowych sfery budżetowej (mile widziane firmy Sputnik lub Vulcan) oraz obsługa systemu Besti@,
b. Wymagania dodatkowe:
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność,
- obowiązkowość,
- odpowiedzialność za wykonywane prace, rzetelność i staranność,
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- księgowanie i dekretowanie dokumentów finansowych dotyczących dochodów i wydatków budżetowych (jednostka) w tym również finansowanych z budżetu Unii Europejskiej,
- rozliczanie projektów (przedsięwzięć, zadań) finansowanych z budżetu państwa, jednostek samorządu terytorialnego i UE,
- księgowanie środków: Funduszu Pracy, depozytów i z wyodrębnionych rachunków bankowych oraz wydatków niewygasających,
- sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych za poszczególne okresy sprawozdawcze Rb-27S w systemie Besti@,
- sporządzanie projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz dokonywanie zmian uchwały w ciągu budżetowego i wprowadzanie danych do systemu Besti@,
- sporządzanie informacji z wykonania Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu oraz o przebiegu realizacji przedsięwzięć,
- dokonywanie zwrotu dochodów jednostek budżetowych po uprzednim sprawdzeniu planu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca w wymiarze 1 etatu, 40 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca odbywa się w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z innymi ludźmi są częste i intensywne. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. W przypadku gdy kandydat nie posiada zdanego egzaminu z służby przygotowawczej zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 poz. 1282 z późn. zm.) pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzające inne kwalifikacje,
- kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie (świadectwa pracy, zaświadczenia od obecnego pracodawcy),
- oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-03-14 16:00:00
b. Sposób:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 14 marca 2022 r., w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Inspektora w Wydziale Finansowym, Starostwo Powiatowe, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra”.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data wpływu.
- Przed podjęciem zatrudnienia w Starostwie Powiatowym wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko Inspektora w Wydziale Finansowym, Starostwo Powiatowe, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra” dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 poz. 1282).
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
- Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Zielonogórski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-03-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elzbieta Marciniak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-03-03 12:41:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-03-03 12:43:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-03-18 14:25:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 513 raz(y) |