Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Architektury i Budownictwa
Miejsce pracy: Zielona Góra i Sulechów
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Architektury i Budownictwa
Data udostępnienia: 2017-01-03
Ogłoszono dnia: 2017-01-03 przez Elżbieta Gasik
Termin składania dokumentów: 2017-01-13 15:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2017
Zlecający: Starosta Zielonogórski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- wykształcenie wyższe, mile widziane o specjalności budownictwo ogólne,
- trzy lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w branży ogólnobudowlanej,
- znajomość projektu budowlanego oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane oraz wydawanych na jej podstawie rozporządzeń wykonawczych,
- znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- nieposzlakowana opinia,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- dobra znajomość obsługi pakietów biurowych Microsoft Office,
b. Wymagania dodatkowe:
- sumienność, dokładność, uczciwość,
- obowiązkowość, odpowiedzialność,
- umiejętność pracy w zespole,
- zdolności organizacyjne,
- umiejętność podejmowania decyzji.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Wykonywanie zadań określonych w ustawie Prawo budowlane, ustawie O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawie O drogach publicznych, ustawie Prawo ochrony środowiska oraz w Regulaminie Organizacyjnym Starostwa Powiatowego
w zakresie zadań przypisanych do Wydziału Architektury i Budownictwa, obejmujących w szczególności:
w zakresie zadań przypisanych do Wydziału Architektury i Budownictwa, obejmujących w szczególności:
- przygotowanie projektów decyzji administracyjnych, zgodnie
z ustawą Kodeks postepowania administracyjnego, w sprawach określonych ustawą Prawo budowlane oraz przepisami wykonawczymi do ustawy, - prowadzenie rejestrów wpływających wniosków, wydawanych decyzji o pozwoleniu na budowę lub rozbiórkę, decyzji
o zezwoleniu na realizację dróg publicznych oraz zmian tych decyzji, - przygotowanie zaświadczeń potwierdzających samodzielność lokali oraz zaświadczeń dla potrzeb dodatków mieszkaniowych,
- przygotowywanie i zdawanie okresowych sprawozdań o wydawanych pozwoleniach na budowę i zgłoszeniach
z projektem budowlanym budowy obiektów budowlanych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca w wymiarze pełnego etatu, 40 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca odbywa się
w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika
z interesantami i współpracownikami są częste i intensywne. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie
z obowiązującymi przepisami i zasadami. Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. 2016 poz. 902) pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika
z interesantami i współpracownikami są częste i intensywne. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie
z obowiązującymi przepisami i zasadami. Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. 2016 poz. 902) pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzające inne kwalifikacje,
- kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie,
- oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-01-13 15:00:00
b. Sposób:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 13 stycznia 2017r., w zamkniętej kopercie
z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Podinspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa”. - Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data wpływu.
- Przed podjęciem zatrudnienia w Starostwie Powiatowym wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko „Podinspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa” dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. 2016 poz. 902).
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postepowania sprawdzającego,
- Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postepowania sprawdzającego można odebrać
w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Zielonogórski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Elżbieta Gasik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-01-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Gasik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-01-03 14:19:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-01-03 14:22:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-01-30 15:42:02 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2405 raz(y) |