ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor

Miejsce pracy: Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w Klenicy

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2020-06-23

Ogłoszono dnia: 2020-06-23

Termin składania dokumentów: 2020-07-06 16:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2020

Zlecający: Starosta Zielonogórski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Spełnienie warunków określonych w art. 97 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U z 2020 poz. 821) tj.:
  • posiadanie tytułu zawodowego magistra lub tytułu równorzędnego:
- na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo wychowawczą,
- na dowolnym kierunku, uzupełnionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji;
  • posiadanie co najmniej 3 lat stażu pracy w instytucji zajmującej się pracą z dziećmi lub rodziną albo udokumentowane doświadczenie pracy z dziećmi lub rodziną;
  • posiadanie pełnej, niezawieszonej, nieograniczonej, obecnie i w przeszłości, władzy rodzicielskiej;
  • wypełnianie obowiązku alimentacyjnego - w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
  • nieobciążenie  skazaniem prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • zdolność do kierowania placówką opiekuńczo-wychowawczą, co zostało potwierdzone zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do pełnienia tej funkcji.
2. Spełnienie warunków określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych dla stanowisk urzędniczych tj.:
 
       a)     obywatelstwo polskie,
       b)     pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
       c)     posiadanie kwalifikacji  zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
       d)     nieposzlakowana opinią.
 
3. Niekaralność zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
 
4. Znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności następujących aktów prawny:         
               
- Ustawa z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
- Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie instytucjonalnej pieczy Zastępczej.           
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Ustawa z dnia  26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy.
- Ustawa o samorządzie powiatowym z dnia 5 czerwca 1998 r.
 
 
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy koncepcyjnej.
  2. Kreatywność i umiejętność stawiania celów i zadań oraz ich realizacja.
  3. Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi i rozwiązywania konfliktów interpersonalnych.
  4. Odporność na stres.
  5. Rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność i wysoka kultura osobista.
  6. Dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Organizacja pracy Placówek Opiekuńczo- Wychowawczych w zakresie zapewnienia wychowankom całodobowej opieki i wychowania oraz zaspokojenia niezbędnych potrzeb, w szczególności emocjonalnych, rozwojowych, zdrowotnych, bytowych, społecznych i religijnych.
  2. Kierowanie Placówkami Opiekuńczo-Wychowawczymi w Klenicy i reprezentowanie ich na zewnątrz.
  3. Zatrudnianie i zarządzanie personelem obsługującym Placówki Opiekuńczo- Wychowawcze w Klenicy.
  4. Współpraca z organami powiatu i samorządów lokalnych oraz Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie im. Jana Pawła II w Zielonej Górze.
  5. Wydawanie decyzji i postanowień administracyjnych oraz zaświadczeń w granicach udzielonego przez Starostę upoważnienia.
  6. Planowanie i wytyczanie kierunków działania oraz ustalanie organizacji Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Klenicy.
  7. Zawieranie umów i zaciąganie zobowiązań na podstawie i w zakresie posiadanych uprawnień.
  8. Zapewnienie w kierowanej jednostce skutecznej kontroli zarządczej i dokonywanie bieżącej oceny jej funkcjonowania.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  2. Praca odbywa się w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z innymi ludźmi są częste i intensywne.
  3. Praca z dziećmi i młodzieżą oraz praca administracyjno- biurowa.
  4. Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej.
  5. Częstotliwość wyjazdów terenowych: często. 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

-

V. Wymagane dokumenty:

  1. Curriculum vitae,
  2. List motywacyjny ze wskazaniem kontaktowego numeru telefonu oraz adresu mailowego,
  3. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, posiadane kwalifikacje lub umiejętności,
  4. Kserokopie świadectw pracy potwierdzających co najmniej 3 letni staże w instytucji zajmującej się pracą z dziećmi lub rodziną raz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie pracy z dziećmi lub rodziną (np. zaświadczenie, oświadczenie).
  5. Kopie dokumentów potwierdzających stopień niepełnosprawności (jeśli dotyczy).
  6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o braku prawomocnego skazania zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy  z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  8. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
  10. Oświadczenie kandydata że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej  oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ni ograniczona.
  11. Oświadczenie kandydata że wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do nie wynika z tytułu egzekucyjnego.
  12. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pełnienia  funkcji Dyrektora Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych.
Oświadczenia wymienione powyżej muszą być opatrzone własnoręcznym popisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-07-06 16:00:00
b. Sposób:
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 06.07.2020 r.,
    w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Dyrektora Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Klenicy”
  2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data wpływu.
  3. Przed podjęciem zatrudnienia  wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
  4. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko Dyrektora Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Klenicy” dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 poz. 1282).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  2. Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone. 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Zielonogórski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-06-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Marciniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-06-23 14:37:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-06-23 14:39:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Patryk Mospan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-07-09 10:08:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1148 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony