Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Komunikacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Komunikacji
Data udostępnienia: 2019-02-20
Ogłoszono dnia: 2019-02-20 przez Elżbieta Marciniak
Termin składania dokumentów: 2019-03-04 16:00:00
Nr ogłoszenia: 5/2019
Zlecający: Starosta Zielonogórski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- wykształcenie: min. średnie
- doświadczenie zawodowe- 3 lata stażu pracy,
- znajomości ustawy:
- prawo o ruchu drogowym
- o kierujących pojazdami
- kodeks postępowania administracyjnego
- o samorządzie powiatowym
- znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność,
- obowiązkowość,
- odpowiedzialność za wykonywane prace, rzetelność i staranność,
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) wydawanie i cofanie zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób i rzeczy,
b) wydawanie i cofanie licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy,
c) wydawanie i cofanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób samochodem osobowym,
d) wydawanie i cofanie licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym, przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 osób nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą,
e) wydawanie zaświadczeń na krajowe przewozy drogowe na potrzeby własne osób i rzeczy,
f) wydawanie i cofanie zezwoleń na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób,
g) kontrolowanie przedsiębiorców posiadających zezwolenie, licencję lub zaświadczenie,
h) wpisywanie i wykreślanie z rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców,
i) wydawanie i cofanie poświadczenia potwierdzającego spełnianie dodatkowych wymagań przez przedsiębiorcę prowadzącego ośrodek szkolenia kierowców,
j) rozpatrywanie skarg, dotyczących działalności ośrodka szkolenia kierowców,
k) sporządzanie analizy i podawaniem do publicznej wiadomości wyników analizy statystycznej
w zakresie średniej zdawalności osób szkolonych oraz liczby skarg,
w zakresie średniej zdawalności osób szkolonych oraz liczby skarg,
l) wpisywanie i wykreślanie z rejestru przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów,
m) sprawowanie nadzoru nad przedsiębiorcami wpisanymi do rejestru działalności regulowanej,
n) wpisywanie i wykreślanie z ewidencji instruktorów nauki jazdy,
o) wpisywanie i wykreślanie z ewidencji wykładowców,
p) wydawanie i cofanie uprawnień do przeprowadzenia badań technicznych pojazdów,
q) realizowanie spraw związanych z usuwaniem, przechowywaniem i przepadkiem pojazdu usuniętego z drogi na rzecz powiatu w trybie ustawy prawo o ruchu drogowym.III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca w wymiarze 1 etatu, 40 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca odbywa się w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z innymi ludźmi są częste i intensywne. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 poz. 1260) pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia (świadectwa pracy, zaświadczenia od obecnego pracodawcy),
- kopie dokumentów potwierdzające inne kwalifikacje,
- kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie,
- oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-03-04 16:00:00
b. Sposób:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 4 marca 2019 r., w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Podinspektora w Wydziale Komunikacji”.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data wpływu.
- Przed podjęciem zatrudnienia w Starostwie Powiatowym wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko Podinspektora w Wydziale Komunikacji”, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. 2018 poz. 1260).
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
- Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone.