Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Informatyk w Wydziale Organizacyjnym
Miejsce pracy: Zielona Góra i Sulechów
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Organizacyjny
Data udostępnienia: 2016-11-10
Ogłoszono dnia: 2016-11-10 przez Elżbieta Gasik
Termin składania dokumentów: 2016-11-21 16:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2016
Zlecający: Starosta Zielonogórski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- wykształcenie: wyższe informatyczne,
- rok stażu pracy w administracji publicznej,
- nieposzlakowana opinia,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows XP, Windows 7, 8,
- Dobra znajomość obsługi pakietów biurowych Microsoft Office, LibreOffice, OpenOffice,
- Bardzo dobra znajomość budowy komputera, umiejętność sprawdzenia poprawności działania jego komponentów,
- Umiejętność diagnozowania, rozwiązywania nieprawidłowości
w pracy stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych, - Umiejętność konfiguracji sprzętu i oprogramowania w obszarze stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych,
- Podstawowa znajomość sieci komputerowych w zakresie: elementy sieci, budowa. Podstawowa znajomość zagadnień: LAN, WAN, TCP/IP, DNS, DHCP,
- Mile widziana podstawowa wiedza z zakresu Microsoft Active Directory,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej,
- Dokładność, samodzielność w zakresie przydzielonych zadań, dociekliwość w rozwiązywaniu problemów,
b. Wymagania dodatkowe:
- sumienność, dokładność, uczciwość,
- obowiązkowość, odpowiedzialność,
- umiejętność pracy w zespole,
- zdolności organizacyjne,
- umiejętność podejmowania decyzji.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Instalowanie i konfiguracja stacji roboczych w zakresie systemów operacyjnych i pakietów biurowych,
- Prowadzenie ewidencji osób przetwarzających dane osobowe,
- Rozpoznawanie i akceptowanie wniosków o rejestrowanie
i wyrejestrowanie użytkowników systemu informatycznego, - Podejmowanie czynności wyjaśniających prowadzących do stwierdzenia czy nastąpiło faktyczne naruszenie zabezpieczeń ochrony danych osobowych,
- Okresowe sporządzanie kopii awaryjnych systemów informatycznych,
- Przechowywanie nośników kopii awaryjnych w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem lub dostępem przez osoby nieupoważnione,
- Niszczenie kopii awaryjnych po ustaniu okresu ich użyteczności,
- Nadzór nad funkcjonowaniem w systemach informatycznych mechanizmów uwierzytelnień, w tym:
- ustalanie identyfikatorów użytkowników,
- kontrola nad właściwych posługiwaniem się hasłem, utrzymywaniem haseł w tajemnicy i ich okresowym zmianom,
- monitorowanie stanu zabezpieczeń sieci komputerowych przed dostępem osób nieuprawnionych,
- Utrzymywanie prawidłowej pracy sieci komputerowej:
- wypełnianie zadań przewidzianych w funkcjach administratorów systemów sieciowych zainstalowanych w Starostwie Powiatowym,
- kontrola prawidłowego rozpoczynania i zakończenia pracy przez użytkowników,
- kontrola obecności wirusów i ich usuwanie,
- Ścisłe przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i wydanych na ich podstawie zarządzeń Starosty Zielonogórskiego,
- Udzielanie pracownikom Starostwa Powiatowego upoważnień do dostępu do systemu informatycznego za zgodą Sekretarza Powiatu,
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca w wymiarze pełnego etatu, 40 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca odbywa się
w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika
z innymi ludźmi są częste i intensywne. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016 poz. 902) pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy
w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika
z innymi ludźmi są częste i intensywne. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016 poz. 902) pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
14%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzające inne kwalifikacje,
- kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie,
- oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych,
- kopia dowodu osobistego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-11-21 16:00:00
c. Miejsce:
Biuro Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postepowania sprawdzającego,
- Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postepowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Zielonogórski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Elżbieta Gasik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-11-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Gasik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-11-10 09:52:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-11-10 09:59:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-11-28 12:18:28 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2271 raz(y) |