Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 11/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 11/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Geodeta w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami
Miejsce pracy: Zielona Góra i Sulechów
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Geodezji i Gospodarki Gruntami
Data udostępnienia: 2017-12-08
Ogłoszono dnia: 2017-12-08 przez Elżbieta Marciniak
Termin składania dokumentów: 2017-12-22 15:00:00
Nr ogłoszenia: 11/2017
Zlecający: Starosta Zielonogórski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- wykształcenie: średnie geodezyjne,
- obligatoryjne uprawnienia - zgodne z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne
i kartograficzne (Dz. U. 2016, poz. 1629 ze zm.). - doświadczenie zawodowe - dwa lata pracy w zawodzie geodety,
- predyspozycje osobowościowe - sumienność, obowiązkowość, dokładność, bezkonfliktowość, umiejętność pracy w zespole.
- umiejętności zawodowe - znajomość przepisów dotyczących geodezji i kartografii, ewidencji gruntów i budynków, organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, udostępniania materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wybranych zagadnień ustawy o pracownikach samorządowych oraz znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2017 roku, poz. 1257).
b. Wymagania dodatkowe:
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność,
- obowiązkowość,
- odpowiedzialność za wykonywane prace, rzetelność i staranność ,
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- koordynacja prac nad projektem e-geodezja.
- prowadzenie spraw z zakresu gromadzenia i udostępniania państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego, obsługi wpływających zgłoszeń robót geodezyjnych
i kartograficznych, zamówień na materiały zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz sprzedaży zamówionych materiałów, w tym: - wystawianie i podpisywanie licencji oraz Dokumentu Obliczenia Opłaty z tytułu udostępnienia materiałów zasobu oraz za czynności określone odpowiednio w art. 40c i art. 40e ust. 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku PGiK.
- wydawania licencji w zakresie możliwości wykorzystania danych i materiałów wydawanych z powiatowej części państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego, zgodnie z Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji
z dnia 9 lipca 2014 roku w sprawie udostępniania materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wydawania licencji oraz Dokumentu Obliczenia Opłaty (Dz. U. z 2014 roku, poz. 917). - uzgadniania z wykonawcą listy materiałów zasobu niezbędnych lub przydatnych do wykonania zgłoszonych prac.
- weryfikowanie zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub kartograficznych, wykonanych na podstawie zakresu uprawnień zawodowych, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Pgik, pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii.
- przyjmowanie, weryfikowanie zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub kartograficznych pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii.
- uwierzytelniania dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych lub prac kartograficznych, co do zgodności tych dokumentów z danymi zawartymi
w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust. 1a oraz 1b ustawy Pgik, lub
z dokumentacją przekazaną przez tego wykonawcę do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. - ewidencjonowanie i segregowanie materiałów i dokumentów włączanych do państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego. Sukcesywne wykonywanie prac z zakresu zakładania, uzupełniania i prowadzenia jednolitej ewidencji zbioru materiałów geodezyjno-kartograficznych i udzielanie informacji zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie standardami technicznymi. - przygotowywanie projektów decyzji w sprawach dotyczących zakresu spraw prowadzonych przez referat PODGiK. Obsługa programu Microsoft Office Word
i Excel w zakresie tworzenia tekstów autorskich projektów dokumentów powstających
w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami i zestawień. - współpraca ze stanowiskami prowadzącymi ewidencję gruntów i budynków
w zakresie przygotowania danych niezbędnych do podejmowania decyzji wynikających z prowadzenia zadań Wydziału.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca w wymiarze pełnego etatu, 40 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca odbywa się w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika
z innymi ludźmi są częste i intensywne. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016 poz. 902) pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
z innymi ludźmi są częste i intensywne. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016 poz. 902) pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzające inne kwalifikacje,
- kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie,
- oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-12-22 15:00:00
b. Sposób:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 22 grudnia 2017 r., w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Geodety w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami, Delegatura
w Sulechowie”. - Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data wpływu. - Przed podjęciem zatrudnienia w Starostwie Powiatowym wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
o niekaralności. - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko „Geodety w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami” dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016 poz. 902).
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani
o terminie postępowania sprawdzającego, - Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji
o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Zielonogórski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Elżbieta Marciniak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-12-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Marciniak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-12-08 12:47:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-12-08 12:49:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-01-09 10:04:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1658 raz(y) |