Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent w Wydziale Komunikacji
Miejsce pracy: Sulechów
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Komunikacji
Data udostępnienia: 2023-08-17
Ogłoszono dnia: 2023-08-17
Termin składania dokumentów: 2023-08-28 00:00:00
Nr ogłoszenia: 5/2023
Zlecający: Starosta Zielonogórski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- wykształcenie: wyższe,
- doświadczenie: 3 lata stażu pracy, w tym rok stażu pracy w administracji publicznej.
b. Wymagania dodatkowe:
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność,
- obowiązkowość,
- odpowiedzialność za wykonywane prace, rzetelność i staranność,
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
- samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
- znajomość przepisów ustawy o kierujących pojazdami (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 622 z późn. zm.), ustawy Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
- znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775.) oraz wybranych zagadnień ustawy o pracownikach samorządowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Załatwianie spraw związanych z wydawaniem praw jazdy.
- Wydawanie Profili Kandydata na Kierowcę.
- Przygotowywanie międzynarodowych praw jazdy.
- Elektroniczne wysyłanie zamówień na prawo jazdy do PWPW w Warszawie.
- Zakładanie, prowadzenie, wysyłka i pozyskiwanie akt kierowców.
- Prowadzenie ewidencji kierowców wszystkich kategorii
i uprawnionych kierujących w grupach: wydanych, przybyłych, ubyłych
i zatrzymanych. - Przyjmowanie od kierowców zawiadomień o zmianie miejsca zamieszkania oraz oświadczeń o utracie prawa jazdy i przygotowanie zamówień na wykonanie wtórnika prawa jazdy.
- Przygotowanie skierowań dla kierowców do poddania się badaniom lekarskim i psychologicznym w przypadku zastrzeżeń co do stanu ich zdrowia.
- Przygotowanie skierowań dla kierowców na egzamin sprawdzający w przypadkach określonych w ustawie o kierujących pojazdami.
- Przygotowanie skierowań na kurs reedukacyjny oraz na badania lekarskie
i psychologiczne dla kierowców w przypadkach określonych w ustawie o kierujących pojazdami. - Przygotowywanie decyzji w sprawach związanych z zatrzymaniem, cofnięciem, zwrotem i przywracaniem uprawnień do kierowania pojazdami.
- Przygotowywanie decyzji i zezwoleń na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi.
- Przygotowywanie legitymacji oraz decyzji o wpisie, wykreśleniu i cofnięciu uprawnień instruktorom nauki jazdy.
- Prowadzenie poczty Wydziału Komunikacji z zakresu wydawania praw jazdy.
- Przestrzeganie uiszczenia przez interesantów odpowiednich opłat skarbowych i ewidencyjnych.
- Przygotowywanie decyzji w sprawach udzielenia uprawnień transportowych: licencji, zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób, zaświadczeń na potrzeby własne.
- Wydawanie postanowień, zawiadomień i zaświadczeń w sprawach uprawnień transportowych.
- Elektroniczne wysyłanie zgłoszeń i aktualizacji danych dot. uprawnień transportowych do ewidencji: CEiDG i KREPTD.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca w wymiarze pełnego etatu, 40 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca odbywa się w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z innymi ludźmi są częste i intensywne. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie (świadectwa pracy, zaświadczenia od obecnego pracodawcy),
- oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, https://bip.powiat-zielonogorski.pl/195/Wzory_wymaganych_oswiadczen/
- oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem naboru na wolne stanowisko urzędnicze w tym kierownicze stanowisko urzędnicze zamieszczonym stronie: https://bip.powiat-zielonogorski.pl/194/Regulamin/
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-08-28 00:00:00
b. Sposób:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 28 sierpnia 2023 r., w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Referenta w Wydziale Komunikacji, Starostwo Powiatowe, Delegatura
w Sulechowie”. - Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data wpływu. - Przed podjęciem zatrudnienia w Starostwie Powiatowym wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego
o niekaralności. - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko Referenta w Wydziale Komunikacji, Starostwo Powiatowe, Delegatura w Sulechowie” dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 poz. 530).
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
- Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji
o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Zielonogórski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-08-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Marciniak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-08-18 07:33:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Patryk Mospan |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-08-18 07:34:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-09-11 12:31:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 721 raz(y) |