ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Decyzja o dopuszczalnym hałasieDrukuj informacjęSprawa: Decyzja o dopuszczalnym hałasie

Szczegóły informacji

Decyzja o dopuszczalnym hałasie

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Ochrony Środowiska

Ogłoszono dnia: 2015-10-30 13:32:33

Termin załatwienia

poniedziałek 7:30 - 16:00 wtorek – czwartek 7:30 - 15:30 piątek 7:30 - 15:00

Osoba kontaktowa

Marta Perdon

Miejsce załatwienia

Wydział Ochrony Środowiska
pokój nr 105

Telefon kontaktowy

68 45 27 506

Adres e-mail

Błąd!

Miejsce odbioru

Decyzja wysyłana pocztą (decyzja wydawana z urzędu)

Wymagane Dokumenty

wyniki pomiarów poziomu hałasu emitowanego przez zakład do środowiska, wykonanych przez WIOŚ, wskazujące na przekroczenie dopuszczalnych poziomów hałasu poza terenem, do którego prowadzący zakład posiada tytuł prawny

Czas realizacji

30 dni, w sprawach skomplikowanych 2 miesiące

Opłaty

brak opłat

Tryb odwoławczy

Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem Starosty  Zielonogórskiego, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.

Podstawa prawna

art. 378 ust. 1 w związku z art. 115a ustawy  Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r., poz. 799 z późn. zm.)
« powrót do poprzedniej strony