Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Pozwolenie na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrzaDrukuj informacjęSprawa: Pozwolenie na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrzaSzczegóły informacji
Pozwolenie na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Ochrony Środowiska
Ogłoszono dnia: 2015-10-30 13:29:04
Termin załatwienia
poniedziałek 7:30 - 16:00 wtorek – czwartek 7:30 - 15:30 piątek 7:30 - 15:00
Osoba kontaktowa
Marta Perdon
Miejsce załatwienia
Wydział Ochrony Środowiska
pokój nr 105, 68 45 27 506
pokój nr 105, 68 45 27 506
Sprawy prowadzi Pani Marta Perdon
Telefon kontaktowy
68 45 27 506
Adres e-mail
Błąd!
Miejsce odbioru
Wydział Ochrony Środowiska
pokój nr 105,
lub pocztą
pokój nr 105,
lub pocztą
Wymagane Dokumenty
Wniosek o wydanie pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza powinien zawierać informacje i dane określone w art. 184 ust.2 i 3 oraz art. 221 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska.
Do wniosku o wydanie pozwolenia należy dołączyć:
- dokument potwierdzający, że wnioskodawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, jeżeli prowadzący instalację nie jest osobą fizyczną,
- streszczenie wniosku sporządzone w języku niespecjalistycznym.
Czas realizacji
decyzję wydaje się w ciągu miesiąca, w sprawach szczególnie skomplikowanych do dwóch miesięcy
Opłaty
- opłata w formie opłaty skarbowej w wysokości 2011,00 zł (w związku z prowadzoną
działalnością gospodarczą)
lub
- w formie opłaty skarbowej w wysokości 506,00 zł (w związku z działalnością gospodarczą prowadzoną przez mikroprzedsiębiorców , małych i średnich przedsiębiorców oraz podmioty prowadzące działalność wytwórczą w rolnictwie)
Opłatę skarbową należy uiścić:
- w kasie Urzędu przy ul. Podgórnej 7,
- przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Zielonej Górze
nr 83 1020 5402 0000 0002 0248 5258.
Za zmianę pozwolenia opłata wynosi 50% stawki podstawowej.
Tryb odwoławczy
odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem Starosty Zielonogórskiego, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
Uwagi
- W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia. Nieuzupełnienie wniosku w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania.
- W przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika, do wniosku należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa, dokonać opłaty skarbowej w wysokości 17 zł i dołączyć dowód jej wniesienia do składanych dokumentów.
Podstawa prawna
art. 378 ust. 1 w związku z art. 220 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r., poz. 799 z późn. zm.)