ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Pozwolenie na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrzaDrukuj informacjęSprawa: Pozwolenie na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza

Szczegóły informacji

Pozwolenie na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Ochrony Środowiska

Ogłoszono dnia: 2015-10-30 13:29:04

Termin załatwienia

poniedziałek 7:30 - 16:00 wtorek – czwartek 7:30 - 15:30 piątek 7:30 - 15:00

Osoba kontaktowa

Marta Perdon

Miejsce załatwienia

Wydział Ochrony Środowiska
pokój nr 105, 68 45 27 506
Sprawy prowadzi Pani Marta Perdon

Telefon kontaktowy

68 45 27 506

Adres e-mail

Błąd!

Miejsce odbioru

Wydział Ochrony Środowiska
pokój nr 105,
lub pocztą

Wymagane Dokumenty

Wniosek o wydanie pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza powinien zawierać informacje i dane określone w art. 184 ust.2 i 3 oraz art. 221 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska.
Do wniosku o wydanie pozwolenia należy dołączyć:
  • dokument potwierdzający, że wnioskodawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, jeżeli prowadzący instalację nie jest osobą fizyczną,   
  • streszczenie wniosku sporządzone w języku niespecjalistycznym.

Czas realizacji

decyzję wydaje się w ciągu miesiąca, w sprawach szczególnie skomplikowanych do dwóch miesięcy

Opłaty

  • opłata w formie opłaty skarbowej  w wysokości 2011,00 zł (w związku z prowadzoną     
działalnością gospodarczą)
lub
  • w formie opłaty skarbowej w wysokości 506,00 zł (w związku z działalnością gospodarczą  prowadzoną przez mikroprzedsiębiorców , małych i średnich przedsiębiorców oraz  podmioty prowadzące działalność wytwórczą w rolnictwie)
Opłatę skarbową należy uiścić:
  • w kasie Urzędu przy ul. Podgórnej 7,
  • przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Zielonej Górze 
    nr 83 1020 5402 0000 0002 0248 5258.
Za zmianę pozwolenia opłata wynosi 50% stawki podstawowej.

Tryb odwoławczy

odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem Starosty Zielonogórskiego, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.

Uwagi

  • W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia. Nieuzupełnienie wniosku w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania.
  • W przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika, do wniosku należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa, dokonać opłaty skarbowej w wysokości 17 zł i dołączyć dowód jej wniesienia do składanych dokumentów.
 

Podstawa prawna

art. 378 ust. 1 w związku z art. 220 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r., poz. 799 z późn. zm.)
« powrót do poprzedniej strony