ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Pozwolenia zintegrowaneDrukuj informacjęSprawa: Pozwolenia zintegrowane

Szczegóły informacji

Pozwolenia zintegrowane

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Ochrony Środowiska

Ogłoszono dnia: 2015-10-30 13:23:47

Termin załatwienia

poniedziałek 7:30 - 16:00 wtorek – czwartek 7:30 - 15:30 piątek 7:30 - 15:00

Osoba kontaktowa

Marta Perdon

Miejsce załatwienia

Wydział Ochrony Środowiska
pokój nr 105, tel. 68 45 27 506
Sprawy prowadzi Pani Marta Perdon

Telefon kontaktowy

68 45 27 506

Adres e-mail

Błąd!

Miejsce odbioru

Wydział Ochrony Środowiska
pokój nr 105
lub pocztą

Wymagane Dokumenty

Wniosek prowadzącego instalację wraz z dokumentacją wymaganą art. 208 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r., poz. 799 z późn. zm.)

Czas realizacji

Jeżeli pozwolenie ma objąć instalację po raz pierwszy lub ma objąć instalację po istotnej zmianie, wydanie pozwolenia zintegrowanego powinno nastąpić w ciągu 6 miesięcy od dnia złożenia wniosku.

Opłaty

  • opłata rejestracyjna, obliczona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia
27 sierpnia 2014 r. w sprawie wysokości opłat rejestracyjnych (Dz. U. z 2014 r.
poz. 1183),  jednak nie więcej niż 12 000 złotych. Należną opłatę rejestracyjną wnosi się na rachunek bankowy Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa BGK III O/Warszawa:
76 1130 1062 0000 0109 9520 0010.
Opłatę rejestracyjną wnosi się również w przypadku zmiany pozwolenia zintegrowanego w związku z dokonaniem istotnych zmian w instalacji objętej tym pozwoleniem. Opłata ta wynosi 50% opłaty rejestracyjnej, która byłaby wymagana w
 przypadku wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego dla tej instalacji,
  • opłata w formie opłaty skarbowej  w wysokości 2011,00 zł (w związku z prowadzoną     
działalnością gospodarczą)                          
lub
  • w formie opłaty skarbowej w wysokości 506,00 zł (w związku z działalnością    
gospodarczą  prowadzoną przez mikroprzedsiębiorców, małych i średnich
przedsiębiorców oraz  podmioty prowadzące działalność wytwórczą w rolnictwie)
Opłatę skarbową należy uiścić:
  • w kasie Urzędu przy ul. Podgórnej 7,
  • przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Zielonej Górze
nr 83 1020 5402 0000 0002 0248 5258.

Tryb odwoławczy

odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem Starosty Zielonogórskiego, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji

Uwagi

  • W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia. Nieuzupełnienie wniosku w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania.
  • W przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika, do wniosku należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa, dokonać opłaty skarbowej w wysokości 17 zł i dołączyć dowód jej wniesienia do składanych dokumentów.
  • Wytyczne do sporządzania wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Środowiska http://ippc.mos.gov.pl/ippc/?id=57

Podstawa prawna

art. 378 ust.1 w związku z art.180, 181, 183, 188, 201, 202, 204 i 211 ustawy Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r., poz. 799 z późn. zm.)
« powrót do poprzedniej strony