Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Pozwolenia zintegrowaneDrukuj informacjęSprawa: Pozwolenia zintegrowaneSzczegóły informacji
Pozwolenia zintegrowane
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Ochrony Środowiska
Ogłoszono dnia: 2015-10-30 13:23:47
Termin załatwienia
poniedziałek 7:30 - 16:00 wtorek – czwartek 7:30 - 15:30 piątek 7:30 - 15:00
Osoba kontaktowa
Marta Perdon
Miejsce załatwienia
Wydział Ochrony Środowiska
pokój nr 105
pokój nr 105
Sprawy prowadzi Pani Marta Perdon
Telefon kontaktowy
68 45 27 506
Adres e-mail
Błąd!
Miejsce odbioru
Wydział Ochrony Środowiska
pokój nr 105, tel. 68 45 27 506
lub pocztą
pokój nr 105, tel. 68 45 27 506
lub pocztą
Wymagane Dokumenty
Wniosek prowadzącego instalację wraz z dokumentacją wymaganą art. 208 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r., poz. 799 z późn. zm.)
Czas realizacji
Jeżeli pozwolenie ma objąć instalację po raz pierwszy lub ma objąć instalację po istotnej zmianie, wydanie pozwolenia zintegrowanego powinno nastąpić w ciągu 6 miesięcy od dnia złożenia wniosku.
Opłaty
- opłata rejestracyjna, obliczona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia
27 sierpnia 2014 r. w sprawie wysokości opłat rejestracyjnych (Dz. U. z 2014 r.
poz. 1183), jednak nie więcej niż 12 000 złotych. Należną opłatę rejestracyjną wnosi się na rachunek bankowy Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa BGK III O/Warszawa:
76 1130 1062 0000 0109 9520 0010.
Opłatę rejestracyjną wnosi się również w przypadku zmiany pozwolenia zintegrowanego w związku z dokonaniem istotnych zmian w instalacji objętej tym pozwoleniem. Opłata ta wynosi 50% opłaty rejestracyjnej, która byłaby wymagana w
przypadku wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego dla tej instalacji,
poz. 1183), jednak nie więcej niż 12 000 złotych. Należną opłatę rejestracyjną wnosi się na rachunek bankowy Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa BGK III O/Warszawa:
76 1130 1062 0000 0109 9520 0010.
Opłatę rejestracyjną wnosi się również w przypadku zmiany pozwolenia zintegrowanego w związku z dokonaniem istotnych zmian w instalacji objętej tym pozwoleniem. Opłata ta wynosi 50% opłaty rejestracyjnej, która byłaby wymagana w
przypadku wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego dla tej instalacji,
- opłata w formie opłaty skarbowej w wysokości 2011,00 zł (w związku z prowadzoną
działalnością gospodarczą)
lub
- w formie opłaty skarbowej w wysokości 506,00 zł (w związku z działalnością
gospodarczą prowadzoną przez mikroprzedsiębiorców, małych i średnich
przedsiębiorców oraz podmioty prowadzące działalność wytwórczą w rolnictwie)
Opłatę skarbową należy uiścić:
- w kasie Urzędu przy ul. Podgórnej 7,
- przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Zielonej Górze
nr 83 1020 5402 0000 0002 0248 5258.
Tryb odwoławczy
odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem Starosty Zielonogórskiego, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji
Uwagi
- W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia. Nieuzupełnienie wniosku w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania.
- W przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika, do wniosku należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa, dokonać opłaty skarbowej w wysokości 17 zł i dołączyć dowód jej wniesienia do składanych dokumentów.
- Wytyczne do sporządzania wniosku o wydanie pozwolenia zintegrowanego zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Środowiska http://ippc.mos.gov.pl/ippc/?id=57
Podstawa prawna
art. 378 ust.1 w związku z art.180, 181, 183, 188, 201, 202, 204 i 211 ustawy Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r., poz. 799 z późn. zm.)