Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wymiana dowodu rejestracyjnego z powodu zniszczenia Drukuj informacjęSprawa: Wymiana dowodu rejestracyjnego z powodu zniszczeniaSzczegóły informacji
Wymiana dowodu rejestracyjnego z powodu zniszczenia
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Rejestracja Pojazdów
Ogłoszono dnia: 2015-10-23 14:42:16
Termin załatwienia
poniedziałek 7:45 - 15:15 wtorek – czwartek 7:45 - 14:30 piątek 7:45 - 14:00
Miejsce załatwienia
Wydział Komunikacji w Zielonej Górze i Delegatura w Sulechowie (w zależności od miejsca zamieszkania)
Telefon kontaktowy
68 45 27 545, 68 45 27 502
Adres e-mail
Miejsce odbioru
Wydział Komunikacji w Zielonej Górze i Delegatura w Sulechowie (w zależności od miejsca zamieszkania)
Wymagane Dokumenty
- wniosek o wymianę dowodu z powodu zniszczenia,
- zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym, jeżeli termin następnych badań nie jest możliwy do odczytania z dowodu rejestracyjnego, a w programie CEPiK nie jest widoczny,
- dowód tożsamości właściciela, w przypadku:
- osób fizycznych – dowód osobisty
- osób prawnych – upoważnienie wystawione przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy.
Opłaty
- 54,00 zł – dowód rejestracyjny,
- 18,50 zł - pozwolenie czasowe,
Opłaty można uiścić:
- przelewem na konto tut. Starostwa
- przelewem na konto tut. Starostwa
- kartą płatniczą
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 9 maja 2016 r. w sprawie wysokości opłat za wydanie dowodu rejestracyjnego, pozwolenia czasowego, tablic (tablicy) rejestracyjnych i nalepki kontrolnej oraz ich wtórników
- rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 30 sierpnia 2016 r. w sprawie opłaty ewidencyjnej stanowiącej przychód Funduszu - Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców