ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zwrot gruntów pod budynkami na rzecz byłych właścicieli gospodarstw rolnych i ich następców prawnychDrukuj informacjęSprawa: Zwrot gruntów pod budynkami na rzecz byłych właścicieli gospodarstw rolnych i ich następców prawnych

Szczegóły informacji

Zwrot gruntów pod budynkami na rzecz byłych właścicieli gospodarstw rolnych i ich następców prawnych

Wydział: Wydział Geodezji Gospodarki Gruntami

Ogłoszono dnia: 2020-02-27 14:47:17

Termin załatwienia

poniedziałek 7:30 - 16:00 wtorek – czwartek 7:30 - 15:30 piątek 7:30 - 15:00

Osoba kontaktowa

Anna Namysł

Miejsce załatwienia

  • Parter, Biuro Obsługi Klienta, ul. Podgórna 5, pokój nr 9a – złożenie wniosku
  • 1 piętro, pokój nr 106

Telefon kontaktowy

68 4527524

Adres e-mail

anna.namysl@powiat-zielonogorski.pl

Sposób załatwienia

Rozstrzygnięcie sprawy następuje w formie decyzji administracyjnej przesyłanej do wnioskodawcy listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Możliwy jest także osobisty odbiór decyzji w siedzibie urzędu po ustaleniu z pracownikiem odpowiedzialnym za załatwienie sprawy

Miejsce odbioru

Starostwo Powiatowe w Zielonej Górze ul .Podgórna 5 ( parter ) pokoje 10-13 i 16, ( I piętro ) 106,108 i 129, 65-000 Zielona Góra, Delegatura Starostwa Powiatowego w Sulechowie ul. Pl. Ratuszowy 8 ( parter ) pokoje 1-2, (II piętro) pokój 8, 66-100 Sulechów

Wymagane Dokumenty

  • Wniosek
  • Decyzja o przekazaniu gospodarstwa rolnego na Skarb Państwa
  • Aktualny odpis księgi wieczystej albo dokumenty stwierdzające nabycie praw do spadku po poprzednim właścicielu nieruchomości, jeżeli wnioskodawcą nie jest poprzedni właściciel (postanowienie sądu o nabyciu praw do spadku (kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza, pełnomocnika strony będącego adwokatem lub radcą prawnym) lub akt poświadczenia dziedziczenia (sporządzony przez notariusza)
  • dowód uiszczenia opłaty skarbowej

Czas realizacji

niezwłocznie po złożeniu kompletnego wniosku oraz opracowaniu dokumentacji geodezyjnej do celów prawnych

Opłaty

  • Opłata skarbowa w kwocie 10 zł płatna w kasie Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 w Zielonej Górze lub na konto Urzędu Miasta Zielona Góra nr 83 1020 5402 0000 0002 0248 5258

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Podstawa prawna

  • Podstawa prawna: art. 6 ustawy z dnia 24 lutego 1989 roku o zmianie ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników indywidualnych i członków ich rodzin oraz o zmianie ustawy o podatku rolnym), art. 118 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników (tekst jedn. z 2020 r.,poz. 174)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Zielonogórski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-02-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Namysł
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-02-27 14:46:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-02-27 14:47:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-03-07 10:16:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
634 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony