Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Ustanowienie lub wygaszenie trwałego zarządu na nieruchomości Skarbu Państwa i PowiatuDrukuj informacjęSprawa: Ustanowienie lub wygaszenie trwałego zarządu na nieruchomości Skarbu Państwa i PowiatuSzczegóły informacji
Ustanowienie lub wygaszenie trwałego zarządu na nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu
Wydział: Referat Gospodarki Nieruchomościami
Ogłoszono dnia: 2020-02-25 12:20:52
Termin załatwienia
poniedziałek 7:30 - 16:00 wtorek – czwartek 7:30 - 15:30 piątek 7:30 - 15:00
Osoba kontaktowa
Agata Olejniczak
Miejsce załatwienia
- Parter, Biuro Obsługi Klienta, ul. Podgórna 5, pokój nr 9a – złożenie wniosku
- I piętro, pokój 101, 106, Delegatura w Sulechowie pokój nr 8
Telefon kontaktowy
68 452 75 30
Adres e-mail
agata.olejniczak@powiat-zielonogorski.pl
Sposób załatwienia
- Złożenie wniosku w formie pisemnej
- Decyzja Starosty Zielonogórskiego w sprawie ustanowienia lub wygaszenia trwałego zarządu dla nieruchomości Skarbu Państwa.
- Decyzja Zarządu Powiatu w sprawie ustanowienia lub wygaszenia trwałego zarządu dla nieruchomości Powiatu.
Miejsce odbioru
Starostwo Powiatowe w Zielonej Górze ul .Podgórna 5 ( I piętro ) pokój 101, 65-057 Zielona Góra, Delegatura Starostwa Powiatowego w Sulechowie ul. Pl. Ratuszowy 8 (II piętro) pokój 8, 66-100 Sulechów
Wymagane Dokumenty
- Pisemny wniosek w sprawie, skierowany do Starosty Zielonogórskiego (nieruchomości Skarbu Państwa).
- Pisemny wniosek w sprawie, skierowany do Zarządu Powiatu (nieruchomości Powiatu).
Czas realizacji
- Do 1 miesiąca
- Sprawy skomplikowane – do 2 miesięcy
- O każdym przypadku niezałatwienia sprawy w terminie, strony są zawiadamiane z podaniem przyczyn zwłoki i wskazaniem nowego terminu załatwienia sprawy
- W przypadku wygaszenia prawa trwałego zarządu, termin za załatwienie sprawy określony jest w ustawie o gospodarce nieruchomościami i wynosi 18 miesięcy.
Opłaty
- Brak opłat skarbowej.
Tryb odwoławczy
- Od decyzji przysługuje stronie odwołanie do Wojewody Lubuskiego za pośrednictwem Starosty Zielonogórskiego, w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania (nieruchomości Skarbu Państwa).
- Od decyzji przysługuje stronie odwołanie Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Zarządu Powiatu Zielonogórskiego, w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania (nieruchomości Powiatu).
Uwagi
Istnieje możliwość ubiegania się o zwolnienia z opłat dla jednostek organizacyjnych prowadzących działalność charytatywną opiekuńczą, kulturalną, oświatową, naukową, badawczo - rozwojową, wychowawczą, sportowo-turystyczną o ile działalność ta prowadzona jest na cele nie związane z działalnością zarobkową
Podstawa prawna
Art. 43-50 i 82-90 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 65 ze zmianami)
Pobierz dane XMLSprawa: Ustanowienie lub wygaszenie trwałego zarządu na nieruchomości Skarbu Państwa i PowiatuDrukuj informacjęSprawa: Ustanowienie lub wygaszenie trwałego zarządu na nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Zielonogórski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-02-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agata Olejniczak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-02-25 12:20:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-02-25 12:20:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-02-25 13:20:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 522 raz(y) |