Instrukcja korzystania z biuletynu
Szczegóły informacji
Instrukcja
Informacja ogłoszona dnia 2015-09-18 07:57:20 przez Administrator Systemu
Akapit nr 1 - brak tytułu
Strona Biuletynu Informacji Publicznej jest ogólnodostępnym portalem internetowym, o którym mowa w art. 9 ust. 1, ust. 3 oraz ust. 4 pkt. 1-2 Ustawy o dostępie do informacji publicznej. Na zawartość portalu składa się zbiór dokumentów zapisanych w postaci elektronicznej i dostępnych poprzez przeglądarkę internetową.
Strona Biuletynu Informacji Publicznej składa się z dwóch podstawowych elementów:
- Menu przedmiotowego zawierającego odsyłacze do informacji publikowanych w biuletynie,
- Menu przedmiotowego zawierającego odsyłacze do informacji publikowanych w biuletynie,
- Menu technicznego zawierającego informacje techniczne biuletynu
Nawigacja
Poruszanie się pomiędzy stronami umożliwia system menu oraz linków do podstron WWW. Menu składa się z podrzędnych menu (zwanych podmenu), ukazujących się po wybraniu opcji nadrzędnej. Wybranie właściwej opcji, a tym samych wywołanie strony odbywa się po naciśnięciu lewego przycisku myszy, kiedy jej wskaźnik znajduje się nad daną opcją.
Poruszanie się pomiędzy stronami umożliwia system menu oraz linków do podstron WWW. Menu składa się z podrzędnych menu (zwanych podmenu), ukazujących się po wybraniu opcji nadrzędnej. Wybranie właściwej opcji, a tym samych wywołanie strony odbywa się po naciśnięciu lewego przycisku myszy, kiedy jej wskaźnik znajduje się nad daną opcją.
Wyszukiwarka treści
W celu ułatwienia dostępu do informacji serwis został wyposażony w system wyszukiwania treści (menu górne). Aby skorzystać z wyszukiwarki należy wpisać jedno lub więcej słów do okienka znajdującego się w górnej-prawej części strony. System wyszukuje dokumenty lub artykuły zawierające przynajmniej jedno z podanych słów. Rozpoczęcie wyszukiwania następuje po kliknięciu symbolu SZUKAJ lub wciśnięciu klawisza ENTER. Efektem wyszukiwania dokumentów spełniających zadane kryteria jest wyświetlana lista.
W celu ułatwienia dostępu do informacji serwis został wyposażony w system wyszukiwania treści (menu górne). Aby skorzystać z wyszukiwarki należy wpisać jedno lub więcej słów do okienka znajdującego się w górnej-prawej części strony. System wyszukuje dokumenty lub artykuły zawierające przynajmniej jedno z podanych słów. Rozpoczęcie wyszukiwania następuje po kliknięciu symbolu SZUKAJ lub wciśnięciu klawisza ENTER. Efektem wyszukiwania dokumentów spełniających zadane kryteria jest wyświetlana lista.
Drukowanie
Każdy dokument znajdujący się w biuletynie dostępny jest w wersji do wydruku. W górnej części portalu znajduje się przycisk "Drukuj", za pomocą którego wywoływane jest osobne okno wydruku i rozpoczyna się proces wydruku strony.
Każdy dokument znajdujący się w biuletynie dostępny jest w wersji do wydruku. W górnej części portalu znajduje się przycisk "Drukuj", za pomocą którego wywoływane jest osobne okno wydruku i rozpoczyna się proces wydruku strony.
Podstawowym przeznaczeniem portalu jest prezentacja informacji wytwarzanych przez podmiot zobowiązany do prowadzenia strony BIP.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Zielonogórski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Maciej Białas |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-09-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Maciej Białas |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-09-18 07:57:15 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-09-18 07:57:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-09-22 11:55:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5966 raz(y) |