ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami

Miejsce pracy: Sulechów

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Geodezji i Gospodarki Gruntami

Data udostępnienia: 2021-02-24

Ogłoszono dnia: 2021-02-24

Termin składania dokumentów: 2021-03-08 16:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2021

Zlecający: Starosta Zielonogórski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • wykształcenie: min. średnie,
  • wymagany profil (specjalność) – geodezyjne,
  • doświadczenie zawodowe – 3 lata stażu pracy,
  • umiejętności zawodowe:  znajomość przepisów dotyczących geodezji i kartografii, ewidencji gruntów i budynków, organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, udostępniania materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wybranych zagadnień ustawy o pracownikach samorządowych oraz znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2020 roku, poz. 256 ze zm.).
b. Wymagania dodatkowe:
  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność,
  • obowiązkowość,
  • odpowiedzialność za wykonywane  prace, rzetelność i staranność,
  • umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw z zakresu udostępniania informacji z operatu ewidencyjnego, udostępniania materiałów państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego, obsługi wpływających zgłoszeń robót geodezyjnych i kartograficznych, zamówień na materiały zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz sprzedaży zamówionych materiałów.
  2. Wystawianie i podpisywanie licencji oraz Dokumentu Obliczenia Opłaty z tytułu udostępnienia materiałów zasobu oraz za czynności określone odpowiednio w art. 40c i art. 40e ust. 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne.
  3. Wprowadzania i przetwarzania materiałów państwowego zasobu geodezyjnego w postaci nieelektronicznej do postaci dokumentów elektronicznych zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne.
  4. Udzielanie informacji o gruntach, zawartej w operacie ewidencji gruntów i budynków jednostkom wykonawstwa geodezyjnego, właścicielom i władającym  gruntami, jednostkom organów administracji państwowej i samorządowej, potwierdzanie zgodności z operatem ewidencji gruntów wykonanych wypisów, odpisów i wyrysów.
  5. Współpraca z Wydziałem Ksiąg Wieczystych Sądów Rejonowych, Urzędami  Gmin, Urzędem Statystycznym i innymi urzędami, oraz sporządzanie z urzędu dokumentacji niezbędnej do wprowadzenia zmian w księdze wieczystej oraz zawiadamianie właściwego Sądu.
  6. Obsługa programu PROTON służącego do nadzorowania obiegu poczty elektronicznej, współpraca z Biurem Obsługi Klienta.
  7. Obsługa programu  Microsoft Office Word i Excel w zakresie tworzenia tekstów autorskich, projektów dokumentów i zestawień powstających w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami.
  8. Prowadzenie spraw związanych z wysyłaniem korespondencji i jej archiwizacją.
  9. Archiwizacja dokumentów kwalifikujących się do przekazania do archiwum zakładowego lub państwowego.
  10. Prowadzenie ewidencji teczek spraw zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt. Przy oznaczaniu akt Wydziału stosuje symbol: „GG”.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w wymiarze pełnego etatu, 40 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.  Praca odbywa się w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z innymi ludźmi są częste i intensywne.  Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami.  Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 poz. 1282) pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.  

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  • curriculum vitae,
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzające inne kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie, (świadectwa pracy, zaświadczenia od obecnego pracodawcy),
  • oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-03-08 16:00:00
b. Sposób:
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 8 marca 2021 r.,
    w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami, Starostwo Powiatowe, Delegatura w Sulechowie”.
  2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data  wpływu.
  3. Przed podjęciem zatrudnienia w Starostwie Powiatowym wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
  4. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami, Starostwo Powiatowe, Delegatura w Sulechowie ” dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 poz. 1282).

VII. Informacje dodatkowe:

  • Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  • Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
  • Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone. 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Zielonogórski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-02-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Marciniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-02-24 12:53:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-02-24 12:54:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Patryk Mospan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-03-11 20:37:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
665 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony