ˆ

Zamówienia publiczne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 81
Data ogłoszenia
2021-08-12
Termin składania ofert / wniosków
2021-08-20 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Zielonogórskiego”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 117.1 KiB)
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (PDF, 559.7 KiB)
  • Zał. nr 1 do SWZ Formularz ofertowy (DOCX, 34.6 KiB)
  • Zał. nr 1a do SWZ Formularz cenowy (XLS, 36 KiB)
  • Zał. nr 2 do SWZ Oświadczenie z art. 125 ust. 1 (DOC, 112.5 KiB)
  • Zał. nr 3 do SWZ Zobowiązanie podmiotu udostępnieniającego zasoby (DOCX, 17.8 KiB)
  • Zał. nr 4 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 388.9 KiB)
  • Zał. nr 5 do SWZ Projektowane postanowienia umowy oraz możliwości jej zmiany (PDF, 220.3 KiB)
  • Zał. nr 6 do SWZ - Oświadczenie grupa kapitalowa_1 (DOCX, 26.1 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SWZ oraz Zmiana treści SWZ (PDF, 1.8 MiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 299.5 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 435.3 KiB)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 550.3 KiB)
  • Ogłoszenie o wyniku postępowania (PDF, 68.1 KiB)
Lp 82
Data ogłoszenia
2021-06-29
Termin składania ofert / wniosków
2021-07-12 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn: Przebudowa drogi powiatowej nr1201F na odcinku Krężoły-Buków wraz ze skrzyżowaniem w miejscowości Buków–etap1
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 121.2 KiB)
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (PDF, 720.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 - Formularz oferty (DOC, 91 KiB)
  • Załącznik nr 2 - wzory oświadczeń (DOC, 72 KiB)
  • Załącznik nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 191.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 OPZ Przedmiar robót Krężoły - Buków - odcinek 1 (PDF, 1.5 MiB)
  • Załącznik nr 4 - Wykaz osób uczestniczących przy realizacji przedmiotu zamówienia (DOCX, 19.3 KiB)
  • Załącznik nr 5 - Wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 (DOC, 59 KiB)
  • Załącznik nr 6 - Wzór umowy (PDF, 274.1 KiB)
  • Załącznik nr 7 - Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów (DOCX, 22.9 KiB)
  • Załącznik nr 8 - Oświadczenie na podstawie art. 117 ust 4 - dot. Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (DOCX, 17.4 KiB)
  • INFORMACJA na podstawie art 222 ust 4 Pzp (PDF, 22.3 KiB)
  • INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - art 222 ust 5 Pzp (PDF, 522.5 KiB)
  • Wezwanie do złożenia ofert dodatkowych (PDF, 418.7 KiB)
  • Wzór formularza oferty dodatkowej (DOC, 89 KiB)
  • INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT DODATKOWYCH - art 222 ust 5 Pzp (PDF, 286 KiB)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 346.6 KiB)
  • Ogłoszenie o wyniku postępowania (PDF, 66.2 KiB)
Lp 83
Data ogłoszenia
2021-06-29
Termin składania ofert / wniosków
2021-07-09 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przeprowadzenie kursu na operatora wózków widłowych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 100.3 KiB)
  • SWZ (PDF, 1.6 MiB)
  • Zał. nr 1 do SWZ - Formularz oferty (DOCX, 57.2 KiB)
  • Zał. nr 2 do SWZ - Oswiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (DOCX, 56.5 KiB)
  • Zał. nr 3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (DOCX, 61.5 KiB)
  • Zał. nr 4 do SWZ - Wzór umowy (DOCX, 75.5 KiB)
  • Zawiadomienie o udzieleniu wyjasnień treści SWZ (PDF, 218.8 KiB)
  • Zawiadomienie o udzieleniu wyjaśnień nr 2 (PDF, 195.1 KiB)
  • INFORMACJA udostępniana na podstawie art. 222 ust 4 (PDF, 185.8 KiB)
  • INFORMACJA z otwarcia ofert udostępniana na podstawie art. 222 ust 5 (PDF, 190.7 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 489.6 KiB)
Lp 84
Data ogłoszenia
2021-06-09
Termin składania ofert / wniosków
2021-06-24 09:30:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przebudowa drogi powiatowej nr 1144F na odcinku od drogi krajowej nr 32 do drogi wojewódzkiej nr 279 w m. Drzonów – II etap [odcinek lok. 1+918,90 do km 2+913,90 w m. Drzonów]
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 125.6 KiB)
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (PDF, 693.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (DOC, 60.5 KiB)
  • Załącznik nr 1a-Harmonogram rzeczowo - finansowy (DOC, 103 KiB)
  • Załącznik nr 2 - wzory oświadczeń (DOC, 70.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 - opis przedmiotu zamówienia (ZIP, 59.4 MiB)
  • Załącznik nr 4 - wzór umowy (PDF, 396.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 55.5 KiB)
  • Załącznik nr 6 - Wykaz robót (DOCX, 21.6 KiB)
  • Załącznik nr 7 - Wykaz osób (DOCX, 40.7 KiB)
  • Załącznik nr 8 - Zobowiązanie innego podmiotu do oddania zasobów Wykonawcy (DOCX, 21.3 KiB)
  • Załącznik nr 9 - Oświadczenie n podstawie art. 117 ust 4 –dot. Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (DOCX, 17.4 KiB)
  • Załącznik nr 3a - Przedmiar robót (PDF, 63.7 KiB)
  • Odpowiedź na zapytania oraz zmiana SWZ (PDF, 3.3 MiB)
  • Załącznik nr4 - Wzór umowy po zmianach (DOC, 211 KiB)
  • INFORMACJA na podstawie art 222 ust 4 Pzp (PDF, 262.7 KiB)
  • INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT (PDF, 375.5 KiB)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 487.7 KiB)
  • Ogłoszenie o wyniku postępowania (PDF, 66.2 KiB)
Lp 85
Data ogłoszenia
2021-03-18
Termin składania ofert / wniosków
2021-03-26 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obszaru obrębu Klępina w gminie Nowogród Bobrzański”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 128.5 KiB)
  • Specyfikacja Warunków Zamówienia (PDF, 7.6 MiB)
  • Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy_1 (DOCX, 41.2 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenie z art. 125 ust. 1 (DOC, 111 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SWZ Wzór umowy (ZIP, 1.6 MiB)
  • Załącznik nr 4 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (RAR, 2 MiB)
  • Załącznik nr 5 do SWZ Wykaz usług (DOCX, 27.3 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SWZ Wykaz osób (DOCX, 26.5 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SWZ - Oświadczenie grupa kapitalowa_1 (DOCX, 25.3 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SWZ Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 16.9 KiB)
  • Zmiana treści SWZ (PDF, 2.4 MiB)
  • Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy po zmianie z dnia 19.03.2021r. (DOCX, 41.3 KiB)
  • Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (PDF, 2.8 MiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 3.6 MiB)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 5 MiB)
  • Ogłoszenie o wyniku postępowania (PDF, 61 KiB)
Lp 86
Data ogłoszenia
2020-11-27
Termin składania ofert / wniosków
2020-12-17 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni drogi powiatowej nr 3801F - ulica Łochowska w Sulechowie”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 603.1 KiB)
  • SIWZ (PDF, 606.1 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ (DOC, 1.3 MiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ (DOC, 113 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ (DOC, 96.5 KiB)
  • Zał.nr 4 do SIWZ (DOC, 99 KiB)
  • Zał.nr 5 do SIWZ (DOC, 102.5 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ (DOC, 93 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ (DOC, 90.5 KiB)
  • Zał. nr 8 do SIWZ (DOC, 98 KiB)
  • Zał.nr 9 do SIWZ (DOC, 97.5 KiB)
  • Zał. nr 10 do SIWZ (DOC, 91.5 KiB)
  • Zał. nr 11 do SIWZ (DOC, 200.5 KiB)
  • Zał. nr 12 do SIWZ (PDF, 7 MiB)
  • Zał. nr 13 do SIWZ (PDF, 1.1 MiB)
  • Zał. nr 13a do SIWZ (DOC, 30 KiB)
  • Informacja z transmisji on-line otwarcia ofert (PDF, 437.2 KiB)
  • Odpowiedź na zapytanie do SIWZ (PDF, 1.3 MiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 399.8 KiB)
  • Odpowiedzi i zmiana treści SIWZ (PDF, 2.1 MiB)
  • Odpowiedzi na pytania oraz zmiana treści SIWZ (PDF, 759.5 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 224.5 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 1.3 MiB)
  • Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 672.7 KiB)
  • Wniosek o wydłużenie terminu związania ofertą (PDF, 536.9 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 99 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 99 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie umowy (PDF, 282.8 KiB)
Lp 87
Data ogłoszenia
2020-11-26
Termin składania ofert / wniosków
2020-12-11 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1182F na odcinku od drogi krajowej nr 27 do m. Krzewiny”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • SIWZ (PDF, 606.9 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ (DOC, 1.1 MiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ (DOC, 112.5 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ (DOC, 96 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ (DOC, 98.5 KiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ (DOC, 98 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ (DOC, 93 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ (DOC, 90.5 KiB)
  • Zał. nr 8 do SIWZ (DOC, 98 KiB)
  • Zał. nr 9 do SIWZ (DOC, 97.5 KiB)
  • Zał. nr 10 do SIWZ (DOC, 91.5 KiB)
  • Zał. nr 11 do SIWZ (PDF, 376 KiB)
  • Zał. nr 12 do SIWZ (PDF, 912.6 KiB)
  • Zał. nr 12 a do SIWZ (PDF, 188.5 KiB)
  • Zał. nr 13 do SIWZ (PDF, 2.6 MiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 33.5 KiB)
  • Informacja z transmisji on-line otwarcia ofert (PDF, 441.5 KiB)
  • Odpowiedź na zapytanie do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 672.4 KiB)
  • Odpowiedź na zapytanie do SIWZ (PDF, 1.3 MiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 364.5 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 655.9 KiB)
  • Wniosek o przedłużenie terminu zwiazania ofertą (PDF, 505.3 KiB)
  • Wniosek o przedłużenie terminu związania ofertą (PDF, 505.4 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 102.7 KiB)
Lp 88
Data ogłoszenia
2020-11-12
Termin składania ofert / wniosków
2020-11-27 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 576.2 KiB)
  • SIWZ (PDF, 971.9 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy (DOCX, 34.9 KiB)
  • zał. nr 2A do SIWZ - oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postepowaniu (DOCX, 24 KiB)
  • Zał. nr 2B - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (DOCX, 27.2 KiB)
  • Zał. nr 2C do SIWZ - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (DOCX, 19.1 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy - Wzór umowy (PDF, 530 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (ZIP, 3.6 MiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ - Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 17.7 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych (DOCX, 24.9 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ - Kosztorsy ofertowy do wypełnienia przez Wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie (PDF, 106.6 KiB)
  • Informacja z transmisji ON-LINE otwarcia ofert (PDF, 305 KiB)
  • Zawiadomienie o udzieleniu wyjaśnień oraz zmianie treści SIWZ (PDF, 276 KiB)
  • Załączniki nr 3 do SIWZ po zmianie z dnia 23.11.2020 r. (PDF, 530.5 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 386.8 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze (PDF, 509.3 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (DOCX, 288.4 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (DOCX, 15.7 KiB)
Lp 89
Data ogłoszenia
2020-11-10
Termin składania ofert / wniosków
2020-11-19 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Sukcesywne dostawy tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 566.1 KiB)
  • SIWZ (PDF, 974.5 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy (DOCX, 31.4 KiB)
  • Zał. nr 2A do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania (DOCX, 19.5 KiB)
  • Zał. nr 2B do SIWZ - Oświadczenie o przynalezności lub braku przynaleznosci do tej samej grupy kapitałowej (DOCX, 23.5 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ - Wzór umowy ( Istotne postanowienia umowy) (PDF, 210.7 KiB)
  • Zał.nr 4 do SIWZ - Formularz cenowo - techniczny (XLSX, 19.8 KiB)
  • Informacja z transmisji ON-LINE otwarcia ofert (PDF, 307.6 KiB)
  • Zawiadomienie o udzieleniu wyjaśnień (PDF, 252.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 1.2 MiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 1.1 MiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (DOCX, 17.6 KiB)
Lp 90
Data ogłoszenia
2020-11-04
Termin składania ofert / wniosków
2020-11-13 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Usługa dozoru i ochrony Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz Delegatury w Sulechowie przy Pl. Ratuszowym 8”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 401.6 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 296.5 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 24.8 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 26.5 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ Formularz ofertowy (DOCX, 27 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 295 KiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ Wzór umowy (PDF, 219.6 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 16.6 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitalowa_1 (DOCX, 23.3 KiB)
  • Zał. nr 8 do SIWZ Wykaz usług (DOCX, 18.4 KiB)
  • Informacja z transmisji ON-LINE otwarcia ofert (PDF, 126.3 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 357 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 417.9 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 803.8 KiB)
Lp 91
Data ogłoszenia
2020-11-04
Termin składania ofert / wniosków
2020-11-13 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Świadczenie usługi sprzątania i utrzymywania czystości w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 401.9 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 295.3 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 24.8 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 26.8 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ Formularz ofertowy (DOCX, 26.4 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 227.9 KiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ Wzór umowy (PDF, 228.1 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 16.5 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitalowa_1 (DOCX, 23.4 KiB)
  • Zał. nr 8 do SIWZ Wykaz usług (DOCX, 18.5 KiB)
  • Informacja z transmisji ON-LINE otwarcia ofert (PDF, 128.7 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 397.5 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 525.8 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 800.8 KiB)
Lp 92
Data ogłoszenia
2020-09-08
Termin składania ofert / wniosków
2020-09-25 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Zielonogórskiego i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 3.4 MiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 365.5 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 24.4 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 26.7 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ Formularz ofertowy (DOCX, 29.1 KiB)
  • Zał. nr 3a do SIWZ Formularz cenowy (DOCX, 22 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia_1 (XLSX, 17.7 KiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ Istotne postanowienia umowy_1 (PDF, 365.7 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów_1 (DOCX, 16.5 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitalowa_1 (DOCX, 23.2 KiB)
  • Zał. nr 8 do SIWZ Wykaz dostaw (DOCX, 18.3 KiB)
  • Zawiadomienie o zmianie treści SIWZ z uwagi na zmianę terminu składania i otwarcia ofert (PDF, 311.6 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 376.2 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 1.2 MiB)
  • Treść pytań Wykonawcy (PDF, 2.2 MiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 1.2 MiB)
  • Sprostowanie Informacji z otwarcia ofert (PDF, 488.6 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 1.4 MiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 853.3 KiB)
Lp 93
Data ogłoszenia
2020-08-28
Termin składania ofert / wniosków
2020-09-07 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Zielonogórskiego”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 3.8 MiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 368.8 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 24.8 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 26.9 KiB)
  • Zał. Nr 3 do SIWZ Formularz ofertowy (DOCX, 26.5 KiB)
  • Zał. nr 3a do SIWZ Formularz cenowy (XLS, 34 KiB)
  • Zał. Nr 4 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 401.8 KiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 16.6 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ Oświadczenie o przynależności lub braku przynalezności do grupy kapitałowej (DOCX, 16.5 KiB)
  • Zmiana treści SIWZ (PDF, 782 KiB)
  • Wyjaśnienia oraz zmiana treści SIWZ (PDF, 1.9 MiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 3 MiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 1 MiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystn8iejszej oferty (PDF, 930.9 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 2.5 MiB)
Lp 94
Data ogłoszenia
2020-06-15
Termin składania ofert / wniosków
2020-06-30 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa komputerów stacjonarnych, serwerów, monitorów, laptopów, głośników do komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych laserowych, tablic interaktywnych, drukarek 3D, pakietów biurowych, edytorów grafiki, programów do backupu danych oraz kontroli rodzicielskiej, projektorów multimedialnych oraz wizualizerów na rzecz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie"
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 29 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 1 MiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ - Fiormularz ofertowy (DOCX, 73.7 KiB)
  • Zał. nr 1A do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (DOCX, 100.7 KiB)
  • Zał. nr 2A do SIWZ - oświadczenie ( spełnianie warunków udziału w postepowaniu) (DOCX, 60 KiB)
  • Zał. nr 2B do SIWZ - oświadczenie ( brak podstaw do wykluczenia z postępowania) (DOCX, 63.3 KiB)
  • Zał. nr 2C do SIWZ - Oświadczenie ( dot. przynalezności do tej samej grupy kaitałowej) (DOCX, 55.2 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy ( Wzór umowy) (DOCX, 68 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ - Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów określonych w art. 22a ust 1 ustawy Pzp (DOCX, 53.8 KiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ - wykaz dostaw (DOCX, 55.6 KiB)
  • Zawiadomienie o udzieleniu wyjasnień, zmianie treści SIWZ (PDF, 973.3 KiB)
  • Zawiadomienie o udzieleniu wyjaśnień treści SIWZ z dnia 19.06.2020 (PDF, 290.6 KiB)
  • Zawiadomienie o udzieleniu wyjaśnień, zmianie treści SIWZ oraz zmianie terminu składania i otwarcia ofert z dnia 19.06.2020 (PDF, 749.8 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ po zmianie z dnia 19.06.2020 r. (DOCX, 74.2 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (DOCX, 13 KiB)
  • Zawiadomienie o udzieleniu wyjaśnień SIWZ z dnia 22.06.2020 r. (PDF, 1.3 MiB)
  • Zawiadomienie o udzieleniu wyjaśnień, zmianie treści SIWZ oraz zmianie terminu składania i otwarcia ofert z dnia 24.06.2020 r. (PDF, 586 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 24.06.2020 r. (DOCX, 13.1 KiB)
  • Informacja z transmisji on-line Otwarcia ofert (PDF, 148.2 KiB)
  • Zawiadomienie o udzieleniu wyjaśnień z dnia 26.06.2020 r. (PDF, 241.5 KiB)
  • Informacja z otwarcai ofert (PDF, 538.4 KiB)
  • Wniosek Zamawiającego w sprawie przedłużenia terminu związania ofertą (PDF, 614 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 1.1 MiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 467.9 KiB)
Lp 95
Data ogłoszenia
2020-05-25
Termin składania ofert / wniosków
2020-06-18 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Przebudowa parteru budynku dydaktycznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie przy ul. Armii Krajowej 75,
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 31.8 KiB)
  • SIWZ (PDF, 1016.8 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy (DOCX, 70.4 KiB)
  • Zał. nr 2A do SIWZ - oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 2) i ust. 1b ustawy Pzp (spełnienie warunków udziału w postępowaniu) (DOCX, 59.7 KiB)
  • zał. nr 2B do SIWZ - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1) w zw. z art. 24 ust. 1 pkt 12-22) ustawy Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp (fakultatywne przesłanki wykluczenia) (DOCX, 63 KiB)
  • Zał. nr 2C do SIWZ - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej na podstawie art. 24 ust. 11 w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. (DOCX, 54.8 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy (IPU) – WZÓR UMOWY (PDF, 590.4 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (ZIP, 16.4 MiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ - Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów określonych w art. 22a ust 1 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia (DOCX, 53.4 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych. (DOCX, 60.7 KiB)
  • Zał. nr 8 do SIWZ - kosztorys ofertowy – składany wraz z zawarciem umowy przez wykonawcę, któremu udzielono zamówienie (PDF, 369.1 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ - Wykaz osób (DOCX, 62.6 KiB)
  • Zał. nr 9 do SIWZ - Decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w sprawie udzielenia pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych (PDF, 1.2 MiB)
  • Zawiadomienie o udzieleniu wyjaśnień, zmianie treści SIWZ oraz zmianie terminu składania i otwarcia ofert (PDF, 632.4 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 303 KiB)
  • Zawiadomienie o udzieleniu wyjaśnień nr 2 (PDF, 169.3 KiB)
  • Zawiadomienie o zmianie treści SIWZ oraz zmianie terminu składania i otwarcia ofert (PDF, 602.7 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2 (PDF, 134 KiB)
  • Zał. nr 4.5 do SIWZ - Przedmiar robót branża elektryczna i teletechniczna (PDF, 167 KiB)
  • Zawiadomienie o udzieleniu wyjasnień, zmianie treści SIWZ oraz zmianie terminu składania i otwarcia ofert - 12.06.2020 (PDF, 1.4 MiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - 12.06.2020 (DOCX, 13 KiB)
  • Zał. nr 4.4 do SIWZ ( przedmiar) - po zmianie z dnia 12.06.2020 (PDF, 5.6 MiB)
  • Zał. nr 8 do SIWZ ( kosztorys) po zmianie z dnia 12.06.2020 r. (PDF, 4.3 MiB)
  • Informacja z transmisji on-line Otwarcia ofert (PDF, 129.9 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 318.1 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 522.4 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 472.8 KiB)
Lp 96
Data ogłoszenia
2020-03-30
Termin składania ofert / wniosków
2020-04-07 08:30:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Wykonywanie usług geodezyjnych na nieruchomościach wchodzących w skład zasobu nieruchomości Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Zielonogórskiego oraz zasobu nieruchomości Powiatu Zielonogórskiego”.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 2.9 MiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 292.8 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 24.1 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 26.9 KiB)
  • Zał. nr 3 do SIWZ Formularz oferty (DOCX, 31.1 KiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 255.8 KiB)
  • Zał. Nr 5 do SIWZ OR.273.3.2020 Wzór umowy (PDF, 219.6 KiB)
  • Załącznik do umowy (DOC, 33.5 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ Wzór Zobowiązania do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 15.9 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynalezności do grupy kapitałowej (DOCX, 17.3 KiB)
  • Zał. nr 8 do SIWZ Wzór wykazu osób (DOCX, 19 KiB)
  • Informacja o transmisji on-line z sesji otwarcia ofert (PDF, 428.9 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 297.6 KiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 1.3 MiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 2.7 MiB)
Lp 97
Data ogłoszenia
2020-03-13
Termin składania ofert / wniosków
2020-03-23 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Świadczenie usług geodezyjnych w 2020 roku.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 2.9 MiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 296 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 24.1 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 26.7 KiB)
  • Zał. nr 3a do SIWZ Formularz oferty cz. I (DOCX, 32.5 KiB)
  • Zał. nr 3b do SIWZ Formularz oferty cz. II (DOCX, 31 KiB)
  • Zał. nr 4a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia cz. I (PDF, 456.9 KiB)
  • Zał. nr 4b do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia cz. II (PDF, 255.1 KiB)
  • Zał. Nr 5a do SIWZ OR.273.2.2020 Wzór umowy do części I (PDF, 220.2 KiB)
  • Zał. Nr 5b do SIWZ OR.273.2.2020 Wzór umowy do części II (PDF, 220 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ Wzór Zobowiązania do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 16 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynalezności do grupy kapitałowej (DOCX, 17.4 KiB)
  • Zał. nr 8 do SIWZ Wzór wykazu osób (DOCX, 19 KiB)
  • Informacja z transmisji on-line otwarcia ofert (PDF, 116.9 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 1.1 MiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie części II (PDF, 823.9 KiB)
  • Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania w zakresie cześci II (PDF, 1.7 MiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Część I (PDF, 1.3 MiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w zakresie części I (PDF, 2.2 MiB)
Lp 98
Data ogłoszenia
2020-02-19
Termin składania ofert / wniosków
2020-02-28 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie prac geodezyjnych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Dobroszów Wielki, Turów i Krzywa, w gminie Nowogród Bobrzański.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 8.7 MiB)
  • SIWZ (PDF, 1 MiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy_1 (DOCX, 31.7 KiB)
  • Załącznik nr 2A do SIWZ Ośw. dot.spełnienia warunków udziału w postępowaniu_1 (DOCX, 20.3 KiB)
  • Załącznik nr 2B do SIWZ Ośw. dot.przesłanek wykluczenia z postępowania_1 (DOCX, 19.5 KiB)
  • Załącznik nr 2C do SIWZ - Oswiadczenie grupa kapitalowa_1 (DOCX, 25.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Wzór umowy (RAR, 3.5 MiB)
  • Zał. nr 4 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia (RAR, 4.6 MiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ Wykaz usług (DOCX, 26.7 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz osób (DOCX, 27.7 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 1.1 MiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 1.3 MiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 2.2 MiB)
Lp 99
Data ogłoszenia
2019-12-19
Termin składania ofert / wniosków
2019-12-27 09:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Zielonogórskiego w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 1.8 MiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 365.8 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 24.6 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 26.8 KiB)
  • Zał. Nr 3 do SIWZ Formularz ofertowy (DOCX, 26.6 KiB)
  • Zał. Nr 3a do SIWZ Formularz cenowy (XLS, 32 KiB)
  • Zał. Nr 4 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 398.9 KiB)
  • Zał. nr 5 do SIWZ Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 16.5 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ Oświadczenie o przynależności lub braku przynalezności do grupy kapitałowej (DOCX, 16.6 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 746.5 KiB)
  • Treśc pytań Wykonawcy (PDF, 434.2 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 1.1 MiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 1.1 MiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 1.3 MiB)
Lp 100
Data ogłoszenia
2019-12-06
Termin składania ofert / wniosków
2019-12-16 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
„Usługa całodobowego dozoru i ochrony Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5”.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 1.5 MiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 294.3 KiB)
  • Zał. nr 1 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postępowaniu (DOCX, 24.6 KiB)
  • Zał. nr 2 do SIWZ Oświadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia (DOCX, 26.8 KiB)
  • Zał. Nr 3 do SIWZ Formularz ofertowy (DOCX, 26.8 KiB)
  • Zał. nr 4 Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 288.8 KiB)
  • Zał. nr 5 Wzór umowy (PDF, 219.9 KiB)
  • Zał. nr 6 do SIWZ Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (DOCX, 16.4 KiB)
  • Zał. nr 7 do SIWZ Oświadczenie o przynależności lub braku przynalezności do grupy kapitałowej (DOCX, 16.6 KiB)
  • Zał. nr 8 Wykaz usług (DOCX, 18.2 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 1.1 MiB)
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 991.6 KiB)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (PDF, 1.6 MiB)

Nawigacja między stronami listy informacji