Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Starszy Geodeta w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami
Miejsce pracy: Zielona Góra i Sulechów
Wymiar etatu: 1/2
Ilość etatów: 1
Wydział: Geodezji i Gospodarki Gruntami
Data udostępnienia: 2019-01-21
Ogłoszono dnia: 2019-01-21 przez Elżbieta Marciniak
Termin składania dokumentów: 2019-02-01 15:00:00
Nr ogłoszenia: 3/2019
Zlecający: Starosta Zielonogórski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- wykształcenie: wyższe geodezyjne,
- Obligatoryjne uprawnienia - zgodne z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. 2017, poz. 2101 ze zm.).
- doświadczenie zawodowe - trzy lata stażu pracy, w tym 2 lata stażu pracy w administracji publicznej,
- umiejętności zawodowe – znajomość przepisów dotyczących geodezji i kartografii, ewidencji gruntów i budynków, organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego, udostępniania materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wybranych zagadnień ustawy o pracownikach samorządowych oraz znajomość ustawy
z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku, poz. 2096 ze zm.). - predyspozycje osobowościowe - sumienność, obowiązkowość, dokładność, bezkonfliktowość, umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność,
- obowiązkowość,
- odpowiedzialność za wykonywane prace, rzetelność i staranność,
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw z zakresu gromadzenia i udostępniania państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego, obsługi wpływających zgłoszeń robót geodezyjnych i kartograficznych, zamówień na materiały zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz sprzedaży zamówionych materiałów, w tym:
- Wystawianie i podpisywanie licencji oraz Dokumentu Obliczenia Opłaty z tytułu udostępnienia materiałów zasobu oraz za czynności określone odpowiednio w art. 40c i art. 40e ust. 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Pgik.
- Wydawania licencji w zakresie możliwości wykorzystania danych i materiałów wydawanych z powiatowej części państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, zgodnie z Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 lipca 2014 roku w sprawie udostępniania materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wydawania licencji oraz Dokumentu Obliczenia Opłaty (Dz. U. z 2014 roku, poz. 917).
- Uzgadniania z wykonawcą listy materiałów zasobu niezbędnych lub przydatnych do wykonania zgłoszonych prac.
- weryfikowanie zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub kartograficznych, wykonanych na podstawie zakresu uprawnień zawodowych, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Pgik, pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii.
- Przyjmowanie, weryfikowanie zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub kartograficznych pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi
w geodezji i kartografii. - Uwierzytelniania dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych lub prac kartograficznych, co do zgodności tych dokumentów z danymi zawartymi w bazach danych,
o których mowa w art. 4 ust. 1a oraz 1b ustawy Pgik, lub z dokumentacją przekazaną przez tego wykonawcę do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. - Ewidencjonowanie i segregowanie materiałów i dokumentów włączanych do państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego. Sukcesywne wykonywanie prac z zakresu zakładania, uzupełniania i prowadzenia jednolitej ewidencji zbioru materiałów geodezyjno-kartograficznych i udzielanie informacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie standardami technicznymi.
- Przygotowywanie projektów decyzji w sprawach dotyczących zakresu spraw prowadzonych przez referat PODGiK. Obsługa programu Microsoft Office Word i Excel w zakresie tworzenia tekstów autorskich projektów dokumentów powstających w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami i zestawień.
- Współpraca ze stanowiskami prowadzącymi ewidencję gruntów i budynków w zakresie przygotowania danych niezbędnych do podejmowania decyzji wynikających z prowadzenia zadań Wydziału.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca w wymiarze 1/2 etatu, 20 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca odbywa się w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z innymi ludźmi są częste i intensywne. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami
i zasadami. Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 poz. 1260) pierwsza umowao pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
i zasadami. Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 poz. 1260) pierwsza umowao pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzające inne kwalifikacje,
- kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie(świadectwa pracy, zaświadczenia od obecnego pracodawcy),
- oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-02-01 15:00:00
b. Sposób:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 1 lutego 2019 r.,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Starszego Geodety w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami, Starostwo Powiatowe w Zielonej Górze i w Delegaturze w Sulechowie”. - Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data wpływu.
- Przed podjęciem zatrudnienia w Starostwie Powiatowym wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko Starszego Geodety w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami, Starostwo Powiatowe w Zielone Górze i w Delegaturze w Sulechowie” dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 poz. 1260).
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
- Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Zielonogórski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Elżbieta Marciniak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-01-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Marciniak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-01-21 14:47:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-01-21 14:48:18 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-02-08 14:17:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 794 raz(y) |