ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Starszy Geodeta w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami

Miejsce pracy: Zielona Góra i Sulechów

Wymiar etatu: 1/2

Ilość etatów: 1

Wydział: Geodezji i Gospodarki Gruntami

Data udostępnienia: 2019-01-21

Ogłoszono dnia: 2019-01-21 przez Elżbieta Marciniak

Termin składania dokumentów: 2019-02-01 15:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2019

Zlecający: Starosta Zielonogórski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • wykształcenie: wyższe geodezyjne,
  • Obligatoryjne uprawnienia - zgodne z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. 2017, poz. 2101 ze zm.).
  • doświadczenie zawodowe - trzy lata stażu pracy, w tym 2 lata stażu pracy w administracji publicznej,
  • umiejętności zawodowe – znajomość przepisów dotyczących geodezji i kartografii, ewidencji gruntów i budynków, organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego
    i kartograficznego, udostępniania materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wybranych zagadnień ustawy o pracownikach samorządowych oraz znajomość ustawy
    z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku, poz. 2096 ze zm.).
  • predyspozycje osobowościowe - sumienność, obowiązkowość, dokładność, bezkonfliktowość, umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność,
  • obowiązkowość,
  • odpowiedzialność za wykonywane  prace, rzetelność i staranność,
  • umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw z zakresu gromadzenia i udostępniania państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego, obsługi wpływających zgłoszeń robót geodezyjnych i kartograficznych, zamówień na materiały zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz sprzedaży zamówionych materiałów, w tym:
  2. Wystawianie i podpisywanie licencji oraz Dokumentu Obliczenia Opłaty z tytułu udostępnienia materiałów zasobu oraz za czynności określone odpowiednio w art. 40c i art. 40e ust. 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Pgik.
  3. Wydawania licencji w zakresie możliwości wykorzystania danych i materiałów wydawanych z powiatowej części państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, zgodnie z Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 lipca 2014 roku w sprawie udostępniania materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wydawania licencji oraz Dokumentu Obliczenia Opłaty (Dz. U. z 2014 roku, poz. 917).
  4. Uzgadniania z wykonawcą listy materiałów zasobu niezbędnych lub przydatnych do wykonania zgłoszonych prac.
  5. weryfikowanie zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub kartograficznych, wykonanych na podstawie zakresu uprawnień zawodowych, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Pgik, pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii.
  6. Przyjmowanie, weryfikowanie zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych lub kartograficznych pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi
    w geodezji i kartografii.
  7. Uwierzytelniania dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych lub prac kartograficznych, co do zgodności tych dokumentów z danymi zawartymi w bazach danych,
    o których mowa w art. 4 ust. 1a oraz 1b ustawy Pgik, lub z dokumentacją przekazaną przez tego wykonawcę do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
  8. Ewidencjonowanie i segregowanie materiałów i dokumentów włączanych do państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego. Sukcesywne wykonywanie prac z zakresu zakładania, uzupełniania i prowadzenia jednolitej ewidencji zbioru materiałów geodezyjno-kartograficznych i udzielanie informacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie standardami technicznymi.
  9. Przygotowywanie projektów decyzji w sprawach dotyczących zakresu spraw prowadzonych przez referat PODGiK. Obsługa programu  Microsoft Office Word i Excel w zakresie tworzenia tekstów autorskich projektów dokumentów powstających w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami i zestawień.
  10. Współpraca ze stanowiskami prowadzącymi ewidencję gruntów i budynków w zakresie przygotowania danych niezbędnych do podejmowania decyzji wynikających z prowadzenia zadań Wydziału.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w wymiarze 1/2 etatu, 20 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.  Praca odbywa się w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z innymi ludźmi są częste i intensywne.  Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami  
i zasadami.  Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 poz. 1260) pierwsza umowao pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.  

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  • curriculum vitae,
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzające inne kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie(świadectwa pracy, zaświadczenia od obecnego pracodawcy),
  • oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-02-01 15:00:00
b. Sposób:
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 1 lutego 2019 r.,
    w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Starszego Geodety w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami, Starostwo Powiatowe w Zielonej Górze i w  Delegaturze w Sulechowie”.
  2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data wpływu.
  3. Przed podjęciem zatrudnienia w Starostwie Powiatowym wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
  4. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko Starszego Geodety w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami, Starostwo Powiatowe w Zielone Górze i w Delegaturze w Sulechowie” dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 poz. 1260).

VII. Informacje dodatkowe:

  • Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  • Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
  • Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone. 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Zielonogórski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Elżbieta Marciniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-01-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Marciniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-01-21 14:47:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-01-21 14:48:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-02-08 14:17:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
794 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony