ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Ochrony Środowiska

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2019-01-21

Ogłoszono dnia: 2019-01-21 przez Elżbieta Marciniak

Termin składania dokumentów: 2019-02-01 15:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2019

Zlecający: Starosta Zielonogórski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • wykształcenie: wyższe,
  • doświadczenie zawodowe - dwa lata stażu pracy,
  • znajomość przepisów prawa Ochrony Środowiska oraz ustawy o odpadach i rozporządzeń wykonawczych oraz KPA,
  • predyspozycje osobowościowe - sumienność, obowiązkowość, dokładność, bezkonfliktowość, umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
  • mile widziane wykształcenie wyższe o specjalności Ochrona Środowiska, Inżynieria lądowa, chemia bądź pokrewne,
  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność,
  • obowiązkowość,
  • odpowiedzialność za wykonywane  prace, rzetelność i staranność ,
  • umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przygotowywanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów;
  2. Przygotowywanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów;
  3. Przeprowadzanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością Starosty;
  4. Administrowanie łowiectwem w tym ustalanie obwodów łowieckich, dzierżawa obwodów, wydawanie decyzji na odstrzał lub odłów redukcyjny zwierząt.
  5. Opiniowanie planów łowieckich.
  6. Udostępnianie informacji o środowisku

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w wymiarze 1 etatu, 40 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.  Praca odbywa się w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z innymi ludźmi są częste i intensywne.  Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami  i zasadami.  Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 poz. 1260)  pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  • curriculum vitae,
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzające inne kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie, (świadectwa pracy, zaświadczenia od obecnego pracodawcy),
  • oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-02-01 15:00:00
b. Sposób:
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 1 lutego 2019 r.,
    w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska”.
  2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data  wpływu.
  3. Przed podjęciem zatrudnienia w Starostwie Powiatowym wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
  4. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko Podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000 z późn zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 poz. 1260).

VII. Informacje dodatkowe:

  • Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  • Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
  • Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone. 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Zielonogórski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Elżbieta Marciniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-01-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Marciniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-01-21 14:40:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-01-21 14:41:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-04-03 10:54:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
889 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony