ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Biurze ds. Promocji Powiatu

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Biuro ds. Promocji Powiatu

Data udostępnienia: 2019-01-18

Ogłoszono dnia: 2019-01-18 przez Elżbieta Marciniak

Termin składania dokumentów: 2019-01-31 15:30:00

Nr ogłoszenia: 1/2019

Zlecający: Starosta Zielonogórski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • wykształcenie: wyższe,
  • doświadczenie zawodowe - 2 lata stażu pracy,
  • znajomość:
- Konstytucji RP w zakresie samorządu terytorialnego, źródeł prawa i dostępu do informacji publicznej,
- Ustawy o samorządzie powiatowym,
- Ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- Ustawy Prawo prasowe,
- Ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych,
  • predyspozycje osobowościowe - sumienność, obowiązkowość, dokładność, bezkonfliktowość, umiejętność pracy w zespole,
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  • wysoka kultura osobista,
  • znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), kamery i aparatu fotograficznego,
  • mile widziana dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie,
  • mile widziana znajomość obsługi programów graficznych,
  • obowiązkowość,
  • odpowiedzialność za wykonywane  prace, rzetelność i staranność,
  • umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
  • umiejętność przygotowania i prowadzenia publicznych prezentacji, spotkań i negocjacji.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Przygotowanie dokumentów oraz materiałów niezbędnych do promocji powiatu.
2. Redagowanie okolicznościowych listów, dyplomów, życzeń, podziękowań i gratulacji.
3. Prowadzenie dokumentacji dot. wydarzeń powiatowych oraz aktualizacja informacji na stronie internetowej Powiatu Zielonogórskiego oraz portalach społecznościowych.
4.  Redagowanie publikacji promocyjnych i informacyjnych (ulotki, plakaty, albumy i książki).
5. Inicjowanie i utrzymywanie kontaktów z mediami w celu zapewnienia właściwego i rzetelnego przepływu informacji o działalności Rady i Zarządu Powiatu, a także w celu kreowania pozytywnego wizerunku.
6. Przygotowanie oraz redagowanie informacji i materiałów prasowych.
7.  Monitorowanie informacji dotyczących Powiatu Zielonogórskiego ukazujących się w środkach masowego przekazu, udzielanie sprostowań, wyjaśnień, zgłaszanie uwag,
8.  Organizowanie konferencji prasowych.
9. Organizowanie imprez promujących powiat.
10. Prowadzenie spraw związanych z patronatem starosty.
11. Koordynowanie spraw wynikających z umów podpisanych przez powiat z partnerami zagranicznymi.
12. Planowanie, koordynacja i nadzór nad kampaniami promocyjnymi, informacyjnymi i społecznymi.
13. Promocja działań twórczych dzieci i młodzieży.
14. Realizacja projektów promocyjnych.
15. Udzielanie informacji publicznej.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca w wymiarze 1 etatu, 40 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.  Praca odbywa się w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z innymi ludźmi są częste i intensywne.  Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami  i zasadami.  Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 poz. 1260)  pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.  

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  • curriculum vitae,
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia (dyplomy, świadectwa),
  • kopie dokumentów potwierdzające inne kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie (świadectwa pracy, zaświadczenia od obecnego pracodawcy),
  • oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-01-31 15:30:00
b. Sposób:
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 31 stycznia 2019 r., w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko podinspektora
    w Biurze ds. Promocji Powiatu”.
  2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data  wpływu.
  3. Przed podjęciem zatrudnienia w Starostwie Powiatowym wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
  4. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko podinspektora
    w Biurze ds. Promocji Powiatu”, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. 2018 poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. 2018 poz. 1260).

VII. Informacje dodatkowe:

  • Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
  • Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
  • Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone. 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Zielonogórski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Elżbieta Marciniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-01-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elżbieta Marciniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-01-18 11:00:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-01-18 11:04:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-02-08 14:25:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
982 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony