Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor w wydziale Edukacji i Spraw Społecznych
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Edukacji i Sportu
Data udostępnienia: 2017-09-22
Ogłoszono dnia: 2017-09-22 przez Elżbieta Gasik
Termin składania dokumentów: 2017-10-02 16:00:00
Nr ogłoszenia: 7/2017
Zlecający: Starosta Zielonogórski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub inny kierunek z ukończonymi studiami podyplomowymi w zakresie finansów
i rachunkowości, - doświadczenie zawodowe: preferowana praca w jednostce ze sfery finansów publicznych ,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- znajomość przepisów prawa w zakresie:
- prawa oświatowego, w szczególności w zakresie zasad finansowania zadań oświatowych,
- finansów publicznych,
- samorządu powiatowego,
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych Microsoft Office, a w szczególności Excel,
- dobrze widziana znajomość oprogramowania „Vulcan-Sigma”.
b. Wymagania dodatkowe:
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność,
- obowiązkowość,
- odpowiedzialność za wykonywane prace, rzetelność i staranność ,
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- wdrażanie w pracy bieżącej postanowień aktów prawa, w tym prawa miejscowego z zakresu polityki oświatowej,
- opracowywanie budżetu powiatu (planu dochodów i wydatków) w zakresie zadań oświatowych, w tym gospodarowanie subwencją oświatową,
- opracowywanie i stosowanie narzędzi podziału budżetu oświaty na poszczególne zadania z zakresu oświaty i na jednostki oświatowe,
- sporządzanie analiz i informacji związanych z realizacją budżetu powiatu w zakresie zadań oświatowych,
- koordynacja, monitoring i nadzór nad gospodarowaniem środkami budżetowymi i mieniem przez jednostki oświatowe,
- monitoring i zapewnienie uzyskiwania przez nauczycieli zatrudnionych w jednostkach oświatowych średnich wynagrodzeń, wymaganych ustawą Karta Nauczyciela,
- monitoring finansowania zadań związanych z kształceniem specjalnym,
- zabieganie o dotacje i inne środki zewnętrzne na dofinansowanie zadań oświatowych, rozliczanie otrzymanego wsparcia,
- przekazywanie i rozliczanie dotacji z budżetu powiatu,
- prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków nauki w jednostkach oświatowych (gospodarka remontowa, inwestycje, doposażenie szkół).
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca w wymiarze pełnego etatu, 40 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca odbywa się
w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika
z innymi ludźmi są częste i intensywne. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2016 poz. 902) pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika
z innymi ludźmi są częste i intensywne. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2016 poz. 902) pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzające inne kwalifikacje,
- kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie,
- oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych,
- kopia dowodu osobistego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-10-02 16:00:00
b. Sposób:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 2 października 2017 r.,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Podinspektora w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych”. - Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data wpływu.
- Przed podjęciem zatrudnienia w Starostwie Powiatowym wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko „Podinspektora w Wydziale Edukacji
i Spraw Społecznych” dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016 poz. 902).
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani
o terminie postępowania sprawdzającego, - Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Zielonogórski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Elżbieta Gasik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-09-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Gasik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-09-22 11:27:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-09-22 11:29:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-10-05 14:13:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1731 raz(y) |