Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: PROCEDURA do wydania zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych osóbDrukuj informacjęSprawa: PROCEDURA do wydania zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych osóbSzczegóły informacji
PROCEDURA do wydania zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych osób
Wydział: Uprawnienia Na Transport Drogowy
Ogłoszono dnia: 2015-10-30 10:06:39
Termin załatwienia
poniedziałek 7:45 - 15:15, wtorek – czwartek 7:45 - 14:30, piątek 7:45 - 14:00
Osoba kontaktowa
Agnieszka Rau
Miejsce załatwienia
Wydział Komunikacji, Referat Rejestracji Pojazdów
parter, pokój nr 8 okienko 1, w budynku Starostwa przy ul. Podgórnej 5
parter, pokój nr 8 okienko 1, w budynku Starostwa przy ul. Podgórnej 5
Telefon kontaktowy
68 45 27 502
Adres e-mail
transport@powiat-zielonogorski.pl
Miejsce odbioru
Wydział Komunikacji, Referat Rejestracji Pojazdów
parter, pokój nr 8 okienko 1, w budynku Starostwa przy ul. Podgórnej 5
parter, pokój nr 8 okienko 1, w budynku Starostwa przy ul. Podgórnej 5
Wymagane Dokumenty
- Wniosek o wydanie zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób.
Do wniosku – zgodnie z art. 21 ust. 2 oraz 22 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym należy dołączyć następujące dokumenty: - Kserokopia licencji na transport drogowy osób.
- Proponowany rozkład jazdy uwzględniający przystanki, godziny odjazdów środków transportowych, długość linii komunikacyjnej, podaną w kilometrach i odległość między przystankami, kursy oraz liczbę pojazdów niezbędnych do wykonywania codziennych przewozów zgodnie z rozkładem jazdy.
- Schemat połączeń komunikacyjnych z zaznaczoną linią komunikacyjną i przystankami.
- Potwierdzenie uzgodnienia zasad korzystania z obiektów dworcowych i przystanków dokonanego z ich właścicielami lub zarządzającymi.
- Cennik
- Wykaz pojazdów z określeniem ich liczby oraz miejsc, którymi wnioskodawca zamierza wykonywać przewozy
- Pełnomocnictwo - jeżeli w imieniu przedsiębiorcy sprawę załatwia pracownik firmy lub inna upoważniona osoba.
Czas realizacji
Termin rozpatrzenia wniosków zgodnie - z art. 35 § 3 Kodeksu postępowania administracyjnego nie może przekroczyć 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej 2 miesięcy.
Opłaty
Za wydanie zezwolenia pobiera się opłatę administracyjną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki morskiej z dnia 6 sierpnia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem przewozu drogowego oraz za egzaminowanie i wydanie certyfikatu kompetencji zawodowych (Dz. U. z 2013 r. poz. 916).
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze, za pośrednictwem Starosty Zielonogórskiego, w terminie 14 dni od otrzymania decyzji.
Podstawa prawna
Art. 18 ust. 1 pkt 1 lit. e ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 – tekst jednolity z późn. zm.)
Załączniki
Pobierz dane XMLSprawa: PROCEDURA do wydania zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych osóbDrukuj informacjęSprawa: PROCEDURA do wydania zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych osób
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Zielonogórski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Administrator Systemu |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-10-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Administrator Systemu |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-10-30 10:05:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Patryk Mospan |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-10-30 10:06:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Agnieszka Rau |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-10-18 11:08:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1908 raz(y) |