ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: PROCEDURA do wydania zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych osóbDrukuj informacjęSprawa: PROCEDURA do wydania zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych osób

Szczegóły informacji

PROCEDURA do wydania zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych osób

Wydział: Uprawnienia Na Transport Drogowy

Ogłoszono dnia: 2015-10-30 10:06:39

Termin załatwienia

poniedziałek 7:45 - 15:15, wtorek – czwartek 7:45 - 14:30, piątek 7:45 - 14:00

Osoba kontaktowa

Agnieszka Rau

Miejsce załatwienia

Wydział Komunikacji, Referat Rejestracji Pojazdów
parter, pokój nr 8 okienko 1, w budynku Starostwa przy ul. Podgórnej 5

Telefon kontaktowy

68 45 27 502

Adres e-mail

transport@powiat-zielonogorski.pl

Miejsce odbioru

Wydział Komunikacji, Referat Rejestracji Pojazdów
parter, pokój nr 8 okienko 1, w budynku Starostwa przy ul. Podgórnej 5

Wymagane Dokumenty

  • Wniosek o wydanie zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób.
    Do wniosku – zgodnie z art. 21 ust. 2 oraz 22 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym należy dołączyć następujące dokumenty:
  • Kserokopia licencji na transport drogowy osób.
  • Proponowany rozkład jazdy uwzględniający przystanki, godziny odjazdów środków transportowych, długość linii komunikacyjnej, podaną w kilometrach i odległość między przystankami, kursy oraz liczbę pojazdów niezbędnych do wykonywania codziennych przewozów zgodnie z rozkładem jazdy.
  • Schemat połączeń komunikacyjnych z zaznaczoną linią komunikacyjną i przystankami.
  • Potwierdzenie uzgodnienia zasad korzystania z obiektów dworcowych i przystanków dokonanego z ich właścicielami lub zarządzającymi.
  • Cennik
  • Wykaz pojazdów z określeniem ich liczby oraz miejsc, którymi wnioskodawca zamierza wykonywać przewozy
  • Pełnomocnictwo - jeżeli w imieniu przedsiębiorcy sprawę załatwia pracownik firmy lub inna upoważniona osoba.

Czas realizacji

Termin rozpatrzenia wniosków zgodnie - z art. 35 § 3 Kodeksu postępowania administracyjnego nie może przekroczyć 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej 2 miesięcy.

Opłaty

Za wydanie zezwolenia pobiera się opłatę administracyjną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki morskiej z dnia 6 sierpnia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem przewozu drogowego oraz za egzaminowanie i wydanie certyfikatu kompetencji zawodowych (Dz. U. z 2013 r. poz. 916).

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze, za pośrednictwem Starosty Zielonogórskiego, w terminie 14 dni od otrzymania decyzji.

Podstawa prawna

Art. 18 ust. 1 pkt 1 lit. e ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 – tekst jednolity z późn. zm.)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Zielonogórski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Administrator Systemu
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-10-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator Systemu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-10-30 10:05:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Patryk Mospan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-10-30 10:06:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Agnieszka Rau
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-18 11:08:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1908 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony