ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wymiana dowodu rejestracyjnego z powodu zmiany nazwiska/nazwyDrukuj informacjęSprawa: Wymiana dowodu rejestracyjnego z powodu zmiany nazwiska/nazwy

Szczegóły informacji

Wymiana dowodu rejestracyjnego z powodu zmiany nazwiska/nazwy

Wydział: Rejestracja Pojazdów

Ogłoszono dnia: 2015-10-28 10:33:22

Termin załatwienia

poniedziałek 7:45 - 15:15 wtorek – czwartek 7:45 - 14:30 piątek 7:45 - 14:00

Miejsce załatwienia

Wydział Komunikacji w Zielonej Górze i Delegatura w Sulechowie (w zależności od miejsca zamieszkania)

Telefon kontaktowy

68 45 27 545, 68 45 27 502

Adres e-mail

Sposób załatwienia

W dniu złożenia wniosku:
- wpis w dotychczasowym dowodzie rejestracyjnym adnotacji ,,ZGŁOSZONO ZMIANĘ DANYCH”
lub
- wydanie pozwolenia czasowego (na wniosek właściciela) 
 
Po dostarczeniu do Urzędu dowodu rejestracyjnego przez PWPW S.A. w Warszawie, wydawany jest:
- dowód rejestracyjny,
 
Odbiór dowodu rejestracyjnego następuje po przedłożeniu:
- ważnej polisy OC lub potwierdzenia jej zawarcia,
- „starego” dowodu rejestracyjnego lub pozwolenia czasowego (jeżeli było wydane),
- dowodu osobistego lub innego dokumentu tożsamości

Miejsce odbioru

Wydział Komunikacji w Zielonej Górze i Delegatura w Sulechowie (w zależności od miejsca zamieszkania)

Wymagane Dokumenty

- wniosek o wymianę dowodu (druk do pobrania),
- dowód osobisty albo dokument o zmianie nazwiska lub nazwy firmy,
- dowód rejestracyjny pojazdu,
 

Czas realizacji

Do miesiąca.

Opłaty

- 54,00 zł – dowód rejestracyjny,
- 18,50 zł - pozwolenie czasowe
 
 
Opłaty można uiścić:
- przelewem na konto tut. Starostwa
- kartą płatniczą

Podstawa prawna

- ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych 
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 9 maja 2016 r. w sprawie wysokości opłat za wydanie dowodu rejestracyjnego, pozwolenia czasowego, tablic (tablicy) rejestracyjnych i nalepki kontrolnej oraz ich wtórników 
- rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 30 sierpnia 2016 r. w sprawie opłaty ewidencyjnej stanowiącej przychód Funduszu - Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Zielonogórski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Administrator Systemu
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-10-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator Systemu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-10-28 10:31:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Patryk Mospan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-10-28 10:33:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-14 09:22:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3470 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony