ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wymiana dowodu rejestracyjnego z powodu zniszczenia Drukuj informacjęSprawa: Wymiana dowodu rejestracyjnego z powodu zniszczenia

Szczegóły informacji

Wymiana dowodu rejestracyjnego z powodu zniszczenia

Wydział: Rejestracja Pojazdów

Ogłoszono dnia: 2015-10-23 14:42:16

Termin załatwienia

poniedziałek 7:45 - 15:15 wtorek – czwartek 7:45 - 14:30 piątek 7:45 - 14:00

Miejsce załatwienia

Wydział Komunikacji w Zielonej Górze i Delegatura w Sulechowie (w zależności od miejsca zamieszkania)

Telefon kontaktowy

68 45 27 545, 68 45 27 502

Adres e-mail

Miejsce odbioru

Wydział Komunikacji w Zielonej Górze i Delegatura w Sulechowie (w zależności od miejsca zamieszkania)

Wymagane Dokumenty

- wniosek o wymianę dowodu z powodu zniszczenia,
- zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym, jeżeli termin następnych badań nie jest możliwy do odczytania z dowodu rejestracyjnego, a w programie CEPiK nie jest widoczny,
- dowód tożsamości właściciela, w przypadku:
          - osób fizycznych – dowód osobisty
          - osób prawnych – upoważnienie wystawione przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy.

Opłaty

- 54,00 zł – dowód rejestracyjny,
- 18,50 zł - pozwolenie czasowe,
 
 
Opłaty można uiścić:
- przelewem na konto tut. Starostwa
- kartą płatniczą
 

Podstawa prawna

- ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym 
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych 
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 9 maja 2016 r. w sprawie wysokości opłat za wydanie dowodu rejestracyjnego, pozwolenia czasowego, tablic (tablicy) rejestracyjnych i nalepki kontrolnej oraz ich wtórników 
- rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 30 sierpnia 2016 r. w sprawie opłaty ewidencyjnej stanowiącej przychód Funduszu - Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Zielonogórski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Administrator Systemu
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-10-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator Systemu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-10-23 14:41:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Patryk Mospan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-10-23 14:42:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-14 09:21:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2573 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony