ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Rejestracja pojazdu zabytkowegoDrukuj informacjęSprawa: Rejestracja pojazdu zabytkowego

Szczegóły informacji

Rejestracja pojazdu zabytkowego

Wydział: Rejestracja Pojazdów

Ogłoszono dnia: 2015-10-23 14:01:31

Termin załatwienia

poniedziałek 7:45 - 15:15 wtorek – czwartek 7:45 - 14:30 piątek 7:45 - 14:00

Miejsce załatwienia

Wydział Komunikacji w Zielonej Górze i Delegatura w Sulechowie (w zależności od miejsca zamieszkania)

Telefon kontaktowy

68 45 27 545, 68 45 27 502

Adres e-mail

Miejsce odbioru

Wydział Komunikacji w Zielonej Górze i Delegatura w Sulechowie (w zależności od miejsca zamieszkania)

Wymagane Dokumenty

- Wniosek o rejestrację.
- Dowód własności pojazdu, jeżeli wnioskodawca nie figuruje w ostatnim dowodzie rejestracyjnym.
- Ostatni dowód rejestracyjny pojazdu.
- Tablice rejestracyjne.
- Uwierzytelniona kopia decyzji w sprawie wpisania pojazdu, jako dobra kultury do rejestru zabytków lub dokument potwierdzający ujęcie pojazdu w centralnej ewidencji dóbr kultury.
- Zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu zabytkowego oraz protokół z oceny jego stanu technicznego.
- Dowód tożsamości właściciela, w przypadku:
          - osób fizycznych - dowód osobisty
          - osób prawnych lub podmiotów bez osobowości prawnej, dokument potwierdzający status, a w szczególności:
          - wypis z Krajowego Sądu Rejestrowego
          - umowa spółki i zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
          - statut jednostki lub podmiotu.

Czas realizacji

Miesiąc
 

Opłaty

54,00 zł - dowód rejestracyjny.
13,50 zł - pozwolenie czasowe.
12,50 zł - komplet nalepek legalizacyjnych.
100 zł - tablice zabytkowe na samochód - dwie sztuki.
50 zł - tablice zabytkowe na motocykl - jedna sztuka.
 
Opłaty można uiścić:
- przelewem na konto tut. Starostwa
- kartą płatniczą

Tryb odwoławczy

Odwołanie należy złożyć za pośrednictwem Starosta Zielonogórski do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze (Al. Niepodległości 7, 65-048 Zielona Góra),
termin odwołania: w ciągu 14 dni od dnia doręczenia decyzji,
koszty odwołania: brak

Podstawa prawna

- Art. 72, art. 73, art. 74 ust. 2 i art. 75 ust. 2 ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
- § 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 grudnia 2003 r. w sprawie wysokości opłat za wydanie dowodu rejestracyjnego, pozwolenia czasowego, tablic (tablicy) rejestracyjnych pojazdów
- rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 15 maja 2015 r. w sprawie opłaty ewidencyjnej 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Zielonogórski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Administrator Systemu
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-10-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator Systemu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-10-23 13:58:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Patryk Mospan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-10-23 14:01:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-20 09:00:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2397 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony