ˆ

Ogłoszone nabory kandydatów

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska

Informacja ogłoszona dnia 2015-12-31 20:43:20 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

STAROSTA ZIELONOGÓRSKI
 
OGŁASZA NABÓR
NA  STANOWISKO  PODINSPEKTORA W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA
 
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Zielonej Górze, ul. Podgórna 5
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Ochrony Środowiska
 
I. Wymagania dla kandydatów
 
1. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • 3- letni staż pracy w zawodzie o podobnym charakterze realizowanych zadań wymienionych w pkt II,
  • wykształcenie wyższe o jednej ze specjalizacji: Inżynieria Środowiska, Kształtowanie i Ochrona Środowiska, Ochrona Powietrza, Inżynieria Sanitarna,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
2. Wymagania dodatkowe:
  • sumienność, dokładność, uczciwość,
  • obowiązkowość, odpowiedzialność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zdolności organizacyjne,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • znajomość przepisów dotyczących prawa ochrony środowiska oraz KPA, znajomość funkcjonowania Samorządu.
 
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy
 
  1. Zadania główne:  realizowanie   zdań z zakresu ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r.  Prawo ochrony środowiska ( t. j. Dz. U. z 2013 r.           poz. 1232) a w szczególności:
  • wszczynanie postępowania z urzędu oraz przygotowywanie decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu emitowanego do środowiska,
  • przygotowywanie pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza,
  • przyjmowanie zgłoszeń instalacji z których emisja nie wymaga pozwolenia, a które mogą negatywnie wpływać na środowisko,
  • przygotowywanie pozwoleń zintegrowanych dla instalacji mogących powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych albo środowiska jako całości,
  • przeprowadzanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością Starosty,
  • wydawanie zezwoleń na udział we wspólnotowym systemie handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych
    i innych substancji prowadzącym instalacje objęte systemem.
 
III. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
 
Praca w wymiarze pełnego etatu, 40 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.  Praca odbywa się
w pomieszczeniach biurowych, sporadycznie w terenie,ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z innymi ludźmi są częste i intensywne.  Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie
z obowiązującymi przepisami  i zasadami.  Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2013 r. poz. 645)  pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
 
IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
 
V. Wymagane dokumenty
  • curriculum vitae,
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzające inne kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie,
  • oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • kopia dowodu osobistego,
 
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów
 
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 27 stycznia 2014 r., w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska”.
  2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data  wpływu.
  3. Przed podjęciem zatrudnienia w Starostwie Powiatowym wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie
    z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
  4. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko „Podinspektora w Wydziale Ochrony Środowiska” dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
 
VII. Informacje dodatkowe
  • Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani
    o terminie postepowania sprawdzającego,
  • Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
  • Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postepowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone. 
                                                                                            
Starosta Zielonogórski
Ireneusz Plechan

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Zielonogórski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Administrator Systemu
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-01-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator Systemu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-12-25 20:21:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-12-31 20:43:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-31 20:43:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
973 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony