ˆ

Ogłoszone nabory kandydatów

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Młodszego Referenta w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami

Informacja ogłoszona dnia 2015-12-31 20:43:20 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

STAROSTA ZIELONOGÓRSKI
 
OGŁASZA NABÓR
NA  STANOWISKO  MŁODSZEGO REFERENTA W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI POWIATOWEGO
W ZIELONEJ GÓRZE
 
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Zielonej Górze, ul. Podgórna 5
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Geodezji i Gospodarki Gruntami
 
I. Wymagania dla kandydatów
 
1. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • 2- letni staż pracy w administracji publicznej,
  • wykształcenie geodezyjne,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
2. Wymagania dodatkowe:
  • sumienność, dokładność, uczciwość,
  • obowiązkowość, odpowiedzialność,
  • odporność na stres,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • mile widziana znajomość elektronicznego obiegu dokumentów,
  • znajomość prowadzenia ewidencji gruntów i budynków.
 
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy
  • obsługa systemu GEOINFO-INTEGRA,
  • obsługa programu PROTON,
  • bieżąca aktualizacja części opisowej ewidencji gruntów
    i budynków,
  • sporządzanie rejestru cen,
  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
  • redagowanie odpowiedzi na wpływające zapytania,
  • udzielanie informacji osobą fizycznym i prawnym,
  • współpraca z Wydziałem Ksiąg Wieczystych, Urzędami Gmin
    i innymi  Urzędami,
  • przyjmowanie i załatwianie spraw interesantów.
 
 
III. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
Praca w wymiarze pełnego etatu, 40 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.  Praca odbywa się
w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z innymi ludźmi są częste i intensywne.  Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami  i zasadami.  Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz 1458 ze zm.)  pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.  
 
IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
 
V. Wymagane dokumenty
  • curriculum vitae,
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzające inne kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie,
  • oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • kopia dowodu osobistego,
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach
    i umiejętnościach.
 
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 24 stycznia 2014 r.,
    w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Młodszego referenta w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami”.
  2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data  wpływu.
  3. Przed podjęciem zatrudnienia w Starostwie Powiatowym wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie
    z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
  4. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko „Młodszy referent w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami” dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
 
VII. Informacje dodatkowe
  • Informacje w sprawie konkursu można uzyskać pod nr telefonu: 068 452 75 05, email: ,
  • Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani
    o terminie postepowania sprawdzającego,
  • Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
  • Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postepowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone. 
 
 
       Wicestarosta
                                                                     Ryszard Górnicki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Zielonogórski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Administrator Systemu
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-01-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator Systemu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-12-25 20:18:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-12-31 20:43:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-31 20:43:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1101 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony