Ogłoszone nabory kandydatów
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Młodszego Referenta w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami
Informacja ogłoszona dnia 2015-12-31 20:43:20 przez Administrator Systemu
Akapit nr 1 - brak tytułu
STAROSTA ZIELONOGÓRSKI
OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO MŁODSZEGO REFERENTA W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI POWIATOWEGO
W ZIELONEJ GÓRZE
NA STANOWISKO MŁODSZEGO REFERENTA W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI POWIATOWEGO
W ZIELONEJ GÓRZE
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Zielonej Górze, ul. Podgórna 5
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Geodezji i Gospodarki Gruntami
I. Wymagania dla kandydatów
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- 2- letni staż pracy w administracji publicznej,
- wykształcenie geodezyjne,
- nieposzlakowana opinia,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
2. Wymagania dodatkowe:
- sumienność, dokładność, uczciwość,
- obowiązkowość, odpowiedzialność,
- odporność na stres,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- mile widziana znajomość elektronicznego obiegu dokumentów,
- znajomość prowadzenia ewidencji gruntów i budynków.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy
- obsługa systemu GEOINFO-INTEGRA,
- obsługa programu PROTON,
- bieżąca aktualizacja części opisowej ewidencji gruntów
i budynków, - sporządzanie rejestru cen,
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
- redagowanie odpowiedzi na wpływające zapytania,
- udzielanie informacji osobą fizycznym i prawnym,
- współpraca z Wydziałem Ksiąg Wieczystych, Urzędami Gmin
i innymi Urzędami, - przyjmowanie i załatwianie spraw interesantów.
III. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
Praca w wymiarze pełnego etatu, 40 godzin tygodniowo. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca odbywa się
w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z innymi ludźmi są częste i intensywne. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz 1458 ze zm.) pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z innymi ludźmi są częste i intensywne. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. Zgodnie z art. 16 ust 2 Ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz 1458 ze zm.) pierwsza umowa o pracę jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
V. Wymagane dokumenty
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzające inne kwalifikacje,
- kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie,
- oświadczenie o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych,
- kopia dowodu osobistego,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach
i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze ul. Podgórna 5 w terminie do dnia 24 stycznia 2014 r.,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Młodszego referenta w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami”. - Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania oferty pocztą, decyduje data wpływu.
- Przed podjęciem zatrudnienia w Starostwie Powiatowym wybrany kandydat ma obowiązek przedłożyć aktualne zaświadczenie
z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności. - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na stanowisko „Młodszy referent w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami” dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
VII. Informacje dodatkowe
- Informacje w sprawie konkursu można uzyskać pod nr telefonu: 068 452 75 05, email: ,
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani
o terminie postepowania sprawdzającego, - Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze (www.bip.powiat-zielonogorski.pl),
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postepowania sprawdzającego można odebrać w terminie 10 dni po ogłoszeniu informacji o wyborze kandydata. Po upływie 10 dni zostaną komisyjnie zniszczone.
Wicestarosta
Ryszard Górnicki
Pobierz dane XML Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Młodszego Referenta w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami Drukuj informację Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Młodszego Referenta w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Zielonogórski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Administrator Systemu |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-01-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Administrator Systemu |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-12-25 20:18:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-12-31 20:43:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-31 20:43:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1101 raz(y) |